Gracze H1Z1: King of the Kill już od kilku tygodni z niecierpliwością wyczekują kolejnej aktualizacji tej gry i… w końcu nadszedł ten dzień.

Już dzisiaj wieczorem, o godzinie 19:00 czasu polskiego, wszystkie serwery H1Z1: King of the Kill zostaną wyłączone – aż na 8 godzin, i na serwery wprowadzona zostanie najnowsza aktualizacją, a wraz z nią kilka nowych funkcji i tona zmian.

Kamera Widza

Nowe, znacznie ulepszona, wersja kamery widza. Zaprojektowano nowy interfejs pokazujący stan drużyny w miarę upływu czasu rozgrywki, jakie bronie mają wyposażone, jaki pancerz, a także nowe kolory obrysu dla każdego członka drużyny. Oprócz tego gracz będzie mógł się przełączać pomiędzy kolejnymi członkami drużyny.

  • W meczach 2- i 5-osobowych, po zabiciu gracz zobaczy nową opcję na ekranie śmierci: Spectate
  • Naciśnięcie przycisku przełączania kamery (domyślnie T) zmieni kamerę pomiędzy tym co widzi dany gracz, a kamerą wolną (nadal zablokowaną dla danej postaci)

Test połączenia

Test ten ma pomóc utrzymać odpowiednią jakość połączenia w danym rejonie i będzie on sprawdzał ping do odpowiedniej bazy danych Daybreak Games Company. Jeśli ping przekroczy 150 ms w danym regionie, to gracz nie będzie mógł go wybrać – klient gry na to nie pozwoli.

Zmiany w pojazdach

Do gry trafi kilka zmian w pojazdach w celu zapobiegnięcia sytuacjom, kiedy na koniec meczu wszystkie pojazdy jeżdżą w kółko. Pierwsza z nich to obniżenie wydajności pojazdów, wraz z otrzymanymi przez nie obrażeniami wliczając w to utratę turbo. Zmiana ta stanie się dość oczywista dzięki wprowadzeniu nowego elementu interfejsu, który wyświetlać będzie ilość uszkodzeń oraz ostrzegał o obecnym stanie używanego pojazdu.

  • Pojazdy tracą wydajność gdy otrzymują obrażenia:
    • 50% HP – redukcja momentu obrotowego o 50%
    • 35% HP – strata turbo
    • 20% HP – redukcja momentu obrotowego o 75%, wraz z upływem czasu pojazd otrzymuje obrażenia
    • 10% HP – redukcja momentu obrotowego o 90%, wraz z upływem czasu pojazd otrzymuje obrażenia
  • Stan zdrowia pojazdu oraz utrata funkcjonalności jest widoczna na nowym interfejsie gracza.
  • Pojazdy można teraz zapalić „na kabelek” trzymając przycisk gazu (W).
  • Przedmioty z ekwpiunku pojazdu (np. świece) można teraz przenosić za pomocą przeciągania i upuszczania.

Zmiany z rejestracji obrażeń

Zaktualizowano efekty oraz dźwięki, tak aby stały się one bardziej oczywiste w przypadku trafienia w kevlar lub ciało.

  • Czerwony – ciało
  • Żółty – kevlar lub hełm
  • Biały – pojazd
  • Zielony – bratobójczy ogień (friendly fire)

Możecie użyć klasycznych znaczników trafień (z nowymi kolorami) poprzez ustawienie w opcjach: Settings -> Use Classic Hit Feedback

Mapa – Arena

Nowa wersja mapy z wieloma zmianami i poprawkami, wliczając w to:

  • Usunięcie lewitujących przedmiotów
  • Usunięcie przedmiotów, które nie mogły być podniesione, bo były zablokowane przez inne
  • Zaktualizowano pewne dane związane z kolizjami, tak aby pojazdy nie wybuchały wtedy, kiesy nikt się tego nie spodziewa.
  • Optymalizacje na terenach mieszkalnych
    • Dostęp do niektórych domów został zablokowany, podczas gdy inne mają zabite deskami okna;
    • Podpowiedź: zielona trawa oznacza łup!
    • Zmieniono układ domów aby uczynić je bardziej przejrzystymi;
  • Optymalizacja Ranchito, Pleasant Valley oraz innych miejsc mieszkalnych.
  • Zmieniono układ pomieszczeń w budynkach biurowych.
  • Zimms ma nowy wygląd zewnętrzny oraz układ wnętrz.

Balans Magnum

Magnum jest zbyt mocny na dalekim dystansie, szczególnie przeciwko pojazdom w meczach grupowych, gdzie kilka osób wyposażonych w ta broń może w kilka sekund zniszczyć ten pojazd. Wprowadzono następujące zmiany, aby był on nieco trudniejszy w użyciu na dalszym zasięgu, bez narażania jego skuteczności na bliskim zasięgu:

  • Spowolniono pocisk Magnum powyżej 55 metra
  • Zwiększono opad pocisku powyżej 73 metra

Poprawki

  • Skrzynki z amunicją, granaty gazowe oraz dymne maja nowe, unikalne modele, które można łatwiej odróżnić na pierwszy rzut oka;
  • Audio obrażeń jest teraz powiązane z efektami dźwiękowymi, a nie jak dotychczas z dźwiękami interfejsu;
  • Zbalansowano dźwięki w Menu;
  • Zaokrąglono krawędzie celownika „kropki”.

Ilość graczy H1Z1: King of the Kill wzrosła w ostatnim czasie o 1000%

Naprawiono błędy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas spadania na spadochronie, przelatywali przez tekstury świata i utykali.
  • Usunięto zdolność do natychmiastowego położenia się  poprzez zrobienie kroku w bok;
  • Usunięto możliwość zmiany foteli w pojeździe podczas odpalania na kabelek;
  • Usunięto możliwość zmiany foteli w pojeździe podczas ruchu;
  • Naprawiono problem, w którym gracze mogli wysiąść z pojazdów w niektórych miejscach jadąc z dużą prędkością;
  • Naprawiono exploit pozwalający strzelać do tyłu;
  • Naprawiono granaty dymne, które nie renderują się w gazie;
  • Ulepszono zasięg wizualny granatu gazowego oraz jego obrażenia;
  • Naprawiono utykający dźwięk klaksonu;
  • Poprawiono animacje przeładowania AK-47;
  • Naprawiono przycisk Num 0, który nie zachowuje się już jak Enter;
  • Naprawiono błąd, gdzie przeciąganie elementów mogło podwoić ich ilość;
  • Zbroja laminowana poprawnie pokazuje swój stan w ekwipunku gracza;
  • Punkty życia członków drużyny będą poprawnie aktualizowane, nawet na dalekim dystansie;
  • Rozwiązano kilka problemów z brakiem odpowiedzi klienta gry lub interfejsu użytkownika po skorzystaniu z Alt+ Tab lub Alt+ Enter;
  • Muzyka zwycięzcy powinna być poprawnie odtwarzana;
  • Usunięto trwałość z broni;
  • Nightmare Mask powinna pokazywać się w ekwipunku Steam.

No i co sądzicie o tej aktualizacji? Krok w dobra stronę, czy też jest coś co się Wam nie podoba?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?


Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such file or directory in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such device in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Fatal error: require(): Failed opening required '/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper/' (include_path='.:/:/usr/local/php73/lib/pear') in /wp-includes/comment-template.php on line 1554