Nie ma to jak robić wywiad z samym sobą… Właśnie taki wywiad opublikowany został przez ekipę Dark and Light na oficjalnej stronie tej gry, w którym odpowiadali oni na pytania związane z wyglądem świata Dark and Light.
Muszę powiedzieć, że ku mojemu zaskoczeniu, wywiad ten jest bardzo interesujący, jako że możemy w nim przeczytać o wysiłkach ekipy Dark and Light w tworzeniu pięknego i pełnego niespodzianek świata Dark and Light. A przynajmniej jego pierwszego regionu, jaki zostanie udostępniony graczom, która nazywać się będzie Sacred Path.
W regionie tym, w bliżej nieokreślonej przyszłości rozpoczną swoja przygodę gracze Dark and Light, i zgodnie z tym co zdradzili twórcy gry, składać się one będzie z 20 różnorodnych obszarów, wliczając w to trzy miasta startowe, lasy, wraki, olbrzymie jaskinie pełne rzadkich surowców i groźnych przeciwników oraz magiczne lewitujące wyspy, dostępne jedynie dla postaci posiadających latające mounty.
Projektując Dark and Light, naszym głównym celem jest stworzenie fantastycznego, wciągającego i ekscytującego świata, z dużą ilością przestrzeni, tak aby gracze mogli wybrać w którą stronę chcą się udać i z wystarczającą zawartością oraz tajemnicami, które mogą zostać odkryte. Nie ma to być park tematyczny, w którym gracze będą zwiedzać te same regiony w tej samej kolejności, ale chcemy aby gracze na danym serwerze mieli własna przestrzeń, aby móc budować bez poczucia, że jest tutaj tłoczno.
Na starcie gry przewidziano, iż na każdym serwerze obecnych będzie maksymalnie do 100 graczy, którzy nie będą mieli odczucia, że wokół biega zbyt wielu innych graczy. Jeśli wydaje się Wam, że zaprezentowana wyżej mapa Sacred Path jest zbyt duża, to dobra wiadomość jest taka, iż gracze będą mogli budować portale przenoszące ich do odległych stref. Oprócz tego, w regionie tym znajduje się 20 Soul Node, czyli miejsc w których można się odrodzić, oczywiście pod warunkiem, że znajdują się one w posiadaniu danej frakcji. Oznacza to, że na serwerach PvP, przejmowanie i kontrolowanie tych miejsc będzie niezwykle ważnym elementem strategii wśród konkurujących ze sobą gildii.
Zwierzątka i wierzchowce w Dark and Light
Tak naprawdę, to jedynym w miarę bezpiecznym miejscem będzie miasto startowe każdej z frakcji, które wypełnione jest strażnikami gotowymi do walki z najokrutniejszymi stworzeniami i innymi przeciwnikami.
Dark and Light zapowiada się naprawdę interesująco, szkoda tylko, iż nadal nie wiemy, kiedy tytuł ten zostanie udostępniony graczom.