Kolejna ciekawa aktualizacja trafiła dzisiaj na serwery H1Z1: King of the Kill i dodała kilka długo oczekiwanych funkcji, a także wiele zmian.

Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostały dzisiaj wieczorem, o godzinie 22:00 na około 6 godzin. Poniżej znajdziecie listę nowości i zmian.

Punktacja drużynowa i pre-sezon 5

Czas rozpocząć pre-sezon 5! Mecze drużynowe, zarówno duo, jak i piątki, doczekały sie rankingów, podobnych do tego z trybu Solo. Druzyny oceniane będa na podstawie zabójstw i asyst poszczególnych członków, a także zajętego miejsca. Odznaka, która wchodzi w Top 10 meczy, to całkowity wynik drużyny i suma wszystkich zabójstw oraz asyst w drużynie. Kiedy rozegracie 10 meczy z punktacją, Wasza postać pojawi się na liście rankingowej – podobnie jak to jest w przypadku meczy Solo.

Więcej na temat pre-sezon 5 opiszę jutro, bo sporo się zmienia.

  • Zmieniono ekrany końcowe meczy, aby pokazywały punktację indywidualna i drużynowa;
  • Duo i Piątki mają takie same poziomy w rankingu, jak tryb Solo;
  • Dodano nowy tier – Master, pomiędzy Diament i Royalty;
  • Elitarna ranga Royalty 1 ma swój unikalny emblemat.

 

Gaz i prędkość rozgrywki

Aby lepiej wykorzystać mapę i zapewnić większą różnorodność rozgrywki, poprawiono system gazu toksycznego. Możecie sie spodziewać, że strefa bezpieczna będzie migrowac po całej mapie, docierając nawet do tak odległych miejsc jak tama.

  • Pojawienie się graczy jest teraz uzależnione od lokacji początkowej bezpiecznej strefy, tak aby gracze nie byli zbyt daleko;
  • Miejsce początkowej bezpiecznej strefy jest teraz bardziej losowe;
  • Pewne strefy nie nadające się na finałową rozgrywkę zostały wykluczone z systemu;
  • Dodano teks na HUD podpowiadający czy gracz jest w gazie, czy też w strefie bezpiecznej;
  • Poszczególne etapy gazu będą dynamicznie dopasowywane w zależności od liczby graczy;

Arena – mapa

Dodano trzy nowe lokacje w okolicach Pleasant Valley:

  • Coy’s Car Salvage (D6) – za zachód od Pleasant Valley

  • Ponyvale Equestrian Estates (D7/D8) – na zachód od Cranberry

  • Emerald Hydra, Site 7 (G8) – market Romero’s ufortyfikowany przez wojsko

Oprócz tego dodano kilka innych, mniejszych lokacji, w których będzie można znaleźć łupy, a także zmieniono wygląd drzew z góry.

Skirmish

Nowy Skirmish – Pleasant Valley Nightmare

  • Gracze pojawiają się w okolicy Pleasant Valley, które to otoczone jest przez toksyczny gaz;
  • Mecz rozpozyna się w środku nocy i powoli przechodzi we wczesny ranek;
  • Gaz przemieszcza się szybciej niż w normalnych trybach;
  • Dodano ekran końcowy z punktacją.

Anti-Cheat

W miarę wzrastającej popularności gry, ekipa H1Z1: King of the Kill intensywne pracuje nad rozwiązaniami zapobiegającymi oszustwom. Oprócz normalnych systemów przeciwko oszustom i ekipę obsługi czuwającej 24/7, dodano dodatkowe środki aby im zapobiec.

Jeśli napotkacie oszusta to możecie powiadomić ekipę H1Z1: king of the Kill wysyłając maila na adres h1z1cheater@daybreakgames.com. Do gry dodano także przycisk Report, gdzie można wysłać zgłoszenia.

BALANS GRY

Kamizelki kuloodporne (Laminated armor)

Po wielu rozważaniach, ekipa H1Z1: King of the Kill podjęła decyzję o kolejnych zmianach związanych z laminated armor. Znalezienie tej kamizelki w świecie powinno być bardzo rzadkie i warte świętowania, a w tej chwili są one zbyt łatwe do znalezienie i często w danym miejscu jest kilka sztuk. Oto zmiany, jakich możecie się spodziewać:

  • Zwiększono masę kamizelki z 500 na 1000;
  • Wprowadzono promień 250 metrów, w którym nie może pojawić się kolejna kamizelka;
  • Niemożliwe jest już znalezienie kilku kamizelek w jednym miejscu;
  • Dodano kamizelki do zrzutów.

Pojazdy

Półciężarówka

  • Obiekty, które można niszczyć, nie będą już powodować uszkodzeń oraz spowalniać półciężarówkę – tak, ZERO obrażeń;
  • O 50% zredukowano także ilość uszkodzeń zadanych od obiektów niezniszczalnych (budynki, drzewa, itd.);
  • Ulepszono także silnik, a przyspieszenie i maksymalna prędkość są zbliżone do terenówki;

Terenówka

  • Kąt obrotu kół przy skręcaniu jest teraz ostrzejszy, przy niskich obrotach promień skrętu jest mniejszy i bardziej elastyczny;
  • Usunięto ograniczenia związane z wjeżdżaniem na wzgórza – koniec z utratą mocy. Nadal jednak są miejsca, gdzie samochód ten nie może podjechać.

Radiowóz

  • Delikatnie dopasowano wjazd na wzgórza. Pojazd ten traci teraz 30% mocy na wzgórzach o nachyleniu większym niż 35%. Oznacza to, że nadal może on wjechać na wzgórza, jak mógł dotychczas, tyle że nieco wolniej.

Lobby i grupowanie

  • Dodano voice chat dla drużyn w Lobby;
  • Zaproszenia przez Steam także będą się dłużej utrzymywać. Jeśli więc otrzymacie zaproszenie przed odpaleniem gry, to macie czas na jej włączenie i zaakceptowanie zaproszenia;
  • Użytkownicy znajdą teraz sekcję, zawierającą listę graczy, z którymi ostatnio grali;
  • Będąc członkiem grupy, można zasugerować liderowi, zaproszenie swoich znajomych do grupy;
  • Dodano opcje pozostania w grupie stworzonej za pomocą funckji „Find a Group” – domyślnie G w trakcie meczu.

 

Inne zmiany i interfejs

  • Bombardowanie ustaje, gdy na mapie jest mniej jak 20 graczy;
  • Usunięto automatyczne sortowanie, kiedy ekwipunek jest otworzony, nawet gdy zostanie usunięty jakiś przedmiot. Przedmioty zostaną posortowane po zamknięciu okna;
  • Interfejs kontenera wyszarzeje, gdy nie będzie można z niego zabrać łupów (ktoś inny z niego korzysta, lub też starcie się sprawdzić zawartość Airdrop Crate korzystając z proximity);
  • Bandaże, apteczki i prokoagulanty można teraz wstawić do  każdego  medycznego slota;
  • Skorygowani szybkość przyspieszania i hamowania na niskiej wysokości spadochronu;
  • Dodano przycisk Report Player;
  • Do menu głównego dodano nowy panel, który ułatwi dostęp do Eventów, Skirmishy i wszystkich innych wydarzeń, jakie obecne są w grze;
  • Lekko wydłużono czas trwania informacji o zabójstwach;
  • Wprowadzono opóźnienie pomiędzy ostatnim zabójstwem, a ekranem zwycięstwa, tak aby było wiadomo kto został zabity;
  • Panel „More Info” w ekwipunku ma teraz lepszą, wizualną pomoc dla nowych graczy.

Diagnostyka gry i infrastruktura

  • Dodano nowy panel diagnostyczny i sieciowy pod klawiszem N;
  • Znaczące ulepszenie serwerów, które powinny ograniczyć czas trwania przerw w dostępie do gry podczas aktualizacji.

Poprawki

  • Pojazdy powinny zawsze móc przejechać przez zniszczalne obiekty;
  • Pojazdy nie powinny już znikać po śmierci gracza i wejściu w tryb widza;
  • Ładunki wybuchowe nie zadają obrażeń przez drzwi;
  • Obiekty, które na chronią całego gracza, nie powinny blokować obrażeń obszarowych i od materiałów wybuchowych;
  • Poprawiono przyciski Next i Previous w trybie widza;
  • Naprawiono opóźnienie pomiędzy zapłonem, a reakcją pojazdu;
  • Czat głosowy nie powinien zwiększać głośność gdy gracze pojawiają się na spadochronach;
  • Ekran końcowy nie będzie wyświetlać ciągu błędów po wyjściu z meczu;
  • Ekran śmierci nie powinien wyświetlać ciągu wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww w nazwie gracza;
  • Poprawiono opisy przedmiotów.

No i jak Wam się podobają te zmiany?

 

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?