Studio Epic Games pochwaliło się dzisiaj, że ich najnowszy tytuł – Fortnite, przyciągnął już ponad milion graczy. Całkiem niezły wynik, jak na grę, która zadebiutowała we wczesnym dostępie ledwie trzy tygodnie temu.
Zła wiadomość jest taka, że ta olbrzymia – i nie do końca spodziewana, popularność gry, ma negatywny wpływ na stabilność serwerów. Oczywiście studio mocno pracuje nad poprawieniem stabilności na wszystkich platformach, co widać chociaż po wielu hotfixach, jakie trafiają do gry w ciągu ostatnich tygodni.
Tak duża popularność Fortnite ma także wpływ na ilość znajdywanych błędów. Niestety część z nich jest wykorzystywanych przez graczy, dzięki czemu mogą oni używać broni, których nie powinni, czy też zbyt szybko levelują. Wiele z tych błędów, naprawionych ma zostać w kolejnej aktualizacji zaplanowanej wstępnie na 29 sierpnia.
Ta olbrzymia sierpniowa aktualizacja, doda do gry także kilka innych nowości. Pierwszą z nich jest super ciężki, trwający kilka godzin, tryb survivalowy, w którym to gracze zmierzą się z hordą niebezpiecznych kosmicznych zombiaków i będą mieli szansę zdobyć unikalne nagrody. Oprócz tego przez świat Fortnite przemieszczać się będą specjalne burze – zupełnie nowy system opracowywany przez twórców tej gry. W trakcie tychże burz zastosowane zostaną różnego rodzaju modyfikatory sprawiając, że zombiaki będą na przykład mocniejsze lub wybuchające. Podobne modyfikatory stosowane będą dla graczy sprawiając, że dana klas może być nieco mocniejsza w danej chwili lub dana broń zadawać będzie większe obrażenia. Prócz tych nowości, spodziewać się możecie także i balansu klas, broni oraz wielu innych zmian.
Jak Wam sie podobają te plany studia Epic Games?
no raczej to nie dużo zmian 😀
Biorac pod uwage 3 tygodnie milczenia po premierze early access to dobry poczatek.A zmiany sa swietne bo w koncu cos sie zacznie dziac
Gra jest fajna, szkoda tylko że wszyscy po niej jadą za systemy stworzone typowo pod F2P. Że niby jakiś paywall, że trzeba kupować lamy żeby zdobyć z nich lepszy sprzęt bo inaczej gra jest za trudna, a sprzęt z nich zaś wypada losowo a jak wiadomo ludzie nie lubią RNG, a wirtualną kasę za którą można kupić lamy zarabia się w grze zbyt wolno a i same lamy jako nagrody zbyt rzadko się pojawiają.
Ja tam tego nie widzę a przynajmniej nie w tak dużym stopniu jak inni. Ludzie chcieli by mieć wszystko podane na tacy ale żeby gra i tak była F2P, a pieniądze na jej utrzymanie niech producenci wezmą sobie z magicznego drzewka które rośnie u nich w ogródku.
Widziałem nawet takie komentarze że gameplay trailer pokazany w czerwcu był zwodniczy i specjalnie wprowadzał ludzi w błąd pokazując jak postacie biegną przez pomieszczenie pełne lootu, no trzeba chyba być totalnym półgłówkiem żeby nie zauważyć że to zostało zrobione tylko na potrzeby trailera.
No ale koniec tego narzekania. Jak komuś nie przeszkadza że Fortnite stworzony został pod F2P, grind i RNG to polecam bo gra jest naprawdę fajna, tylko nie śpieszcie się lecąc do przodu, szybko byle by do endgameu, bo na końcu tęczy nie ma garnka ze złotem, dajcie sobie czas, grajcie powoli i dla frajdy.