Dzisiejsza aktualizacja do Fortnite to liczne zmiany zwiększające zwiększające komfort gry oraz poprawki miniguna w Battle Royale, a także nowy granat.

Ponadto, ze względu na liczne problemy, twórcy gry usunęli możliwość połączenia konta Epic Games z Twitch z klienta gry i połączenie to można w tej chwili dokonać jedynie na oficjalnej stronie gry.

BRONIE i PRZEDMIOTY

Granat przylepny – Czepiak

Przyklejcie go do swoich wrogów i zgarnijcie Królewskie Zwycięstwo!

Ten nowy granat znajdziecie jako łup luzem w świecie gry, w zrzutach zaopatrzenia, zaopatrzeniowych lamach i skrzyniach skarbów.

  • Statystyki:
    • Rzadkość: Niepospolita
    • Lokacja:
    • Łupy luzem w świecie gry, lamy zaopatrzeniowe, skrzynie skarbów.
    • Opóźnienie eksplozji (po przyczepieniu do celu): 2,5 sek
    • Obrażenia zadawane graczom: 100
    • Obrażenia zadawane strukturom: 200
    • Promień działania: 1 pole
    • Maksymalnie w stosie: 10
    • Ilość w podnoszonym stosie: 3
  • Przyklejcie ten granat do wroga i poczekajcie małą chwilkę na eksplozję!
    • Nie wybucha w powietrzu.
  • Przyczepia się do każdej powierzchni lub gracza.
  • Eksploduje przed czasem tylko, jeśli struktura, do której został przyklejony, ulegnie zniszczeniu.

Fort Kieszonkowy

Ulepszenia:

  • Stos opon z Fortu Kieszonkowego nie zapewnia już odporności na obrażenia od upadku po tym, gdy gracze na nim skaczą.
  • Podgląd Fortu Kieszonkowego wyświetlany wraz z trajektorią informuje obecnie graczy o tym, czy budowla powstanie w wersji na palach i z rampą.
  • Trajektoria lotu Fortu Kieszonkowego od teraz będzie zmieniała kolor na czerwony, jeżeli granat zostanie wycelowany zbyt wysoko.

Minigun

  • Celność zwiększono o 10%.
  • Odrzut zmniejszono o 10%.
  • Zwiększono obrażenia tej broni w wersji epickiej/legendarnej z 16/17 do 18/19.

Inne

  • O około 40% zmniejszono częstotliwość występowania zdalnie odpalanych ładunków z skrzyniach skarbów.
  • Znacząco poprawiono współczynnik trafień pocisków wypuszczanych na dużą odległość z kuszy i karabinu snajperskiego.
  • Poprawiono błąd kolizji, który umożliwiał powalonym graczom chowanie się w oponach Fortu Kieszonkowego.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że przeładowywanie pistoletu maszynowego czasami kończyło się niepowodzeniem.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że Przytulne Ognisko leczyło graczy o sekundę dłużej, niż powinno.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czerwone znaczniki trafień nie wyświetlały się, kiedy wyrzutnia rakiet zadawała obrażenia.
  • Czerwona lampka na zdalnie odpalanych ładunkach nie będzie już widoczna przez drzwi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przedmioty jednorazowe z łupolam i zrzutów zaopatrzenia mogły w ekwipunku gracza tworzyć stosy większe, niż stosy maksymalne.

ROZGRYWKA

Budowniczy Pro

  • Naprawiono błąd, który powodował, że atak główny mógł zostać przerwany po zwolnieniu przycisku celownika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że sprint mógł zostać przerwany, jeżeli gracz przełączył się w tryb budowania i próbował szybko zbudować rampę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie graczy strzelały automatycznie po postawieniu struktury i przełączeniu się z powrotem na broń.

Zrzuty zaopatrzenia

  • Kolizja balonu nie będzie już działać po tym, jak skrzynia została otwarta.
  • Zrzuty zaopatrzenia nie będą się już blokować na strukturach, drzewach czy w powietrzu.
  • Zrzuty pojawiają się teraz dwa razy wyżej i opadają dwa razy szybciej.
  • Zmieniono punkty życia balonu w zależności od trybu:
    • Solo: 500
    • Duo: 750
    • Drużyna: 1000

Inne

  • Niskie ogrodzenia nie będą już blokować możliwości budowania struktur,
  • Dokładność pierwszego strzału jest teraz resetowana gry gracz kucnie, wstanie lub zmieni broń.
  • Na wyspie startowej gracze pojawiają się teraz bliżej swoich kolegów z drużyny.
  • Przeniesiono punkty pojawiania się na wyspie początkowej, aby były bliżej siebie.
  • Gracze nie będą już odnosić obrażeń od upadku po wylądowaniu na oponach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że drzwi odskakiwały po tym, gdy gracze wielokrotnie klikali przycisk interakcji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas próby wyedytowania jednego fragmentu budowli, tryb edycji włączał się dla innego.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że opony z Fortu Kieszonkowego unosiły się w powietrzu, jeżeli Fort został postawiony na zrzucie zaopatrzenia.

INTERFEJS

Zwrot przedmiotów kosmetycznych

UWAGA: Ze względu na problem wykryty w funkcji „Zwrot Własny”, która to dodana została do gry w dniu dzisiejszym, została ona wyłączona (24.04.2018 godz. 15:00) do czasu wprowadzenia poprawek i ulepszeń związanych z jej obsługą. Nie wiadomo, kiedy zostanie włączona ponownie.

Dodano opcję samodzielnego zwrotu zakupionych przedmiotów kosmetycznych w zamian za V-dolce.

  • Można zwrócić maksymalnie 3 przedmioty kosmetyczne w zamian za V-dolce na konto! (bez ograniczeń czasowych)
  • Można zwrócić:
    • Emotki
    • Lotnie
    • Kilofy
    • Sprzęt na plecy
    • Stroje
  • NIE można zwrócić:
    • Karnetu Bojowego
    • Poziomów do karnetu bojowego
    • Pakiet Startowego
    • Pakietów Fundatorów

Inne

  • Przycisk ShadowPlay Highlights jest znowu widoczny na ekranie zwycięstwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk ShadowPlay Highlights nie działał w zakładce lobby po uprzednim przełączeniu się na inną zakładkę.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że ikona „Usuń znacznik” znikała z mapy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikony członków oddziału pojawiały się na mapie jako ikony busa bojowego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre interakcje uniemożliwiały zamknięcie koła komunikacji oddziału.

DŹWIĘK

  • Poprawiono dźwięki podczas pojawiania się wielu wielu zrzutów zaopatrzenia naraz; będą one wskazywać na to, ile zrzutów się pojawiło i gdzie.
  • Poprawiono dźwięk otwierania skrzyni zrzutu zaopatrzenia, który nie był słyszalny z większej odległości.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że dźwięki skrzyń w niektórych przypadkach nie odtwarzały się.
  • Dźwięki metalowych drzwi będą od teraz odtwarzały się podczas zamykania drzwi.

WYDAJNOŚĆ

  • Naprawiono część błędów powodujących zacinanie się gry po likwidacji gracza (więcej poprawek pojawi się w aktualizacji 4.0).
  • Naprawiono błąd, który powodował zacinanie się gry podczas generowania roślinności.
  • Naprawiono błędy, które powodowały zacinanie się gry: wykorzystano do tego prekompilowane shadery, dzięki czemu nie muszą się one już kompilować w trakcie gry.

URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano opcję umożliwiającą włączenie przycisku ataku (w prawej części ekranu); można to zrobić przy pomocy ustawienia „Dotknij, by strzelać”.

I co sądzicie o wprowadzanych dzisiaj zmianach?