Kilka dni temu na serwery H1Z1: King of the Kill trafił #CombatUpdate i jest to dobry moment, aby porozmawiać o planach twórców względem przyszłości tej gry.

Na oficjalnej stronie gry pojawił się krótki opis, w jaki sposób devsi widzą H1Z1: King of the Kill za jakiś czas.

Naszą wizją jest aby H1z1 było szybką, dominującą i napakowaną akcją grą. To wyróżni H1Z1 niezależnie od konkurencji. PUBG ewidentnie jest powolnym, taktycznym doświadczeniem i z pewnością ich twórcy dostarczyli graczom swoją wizję. Nasza gra od zawsze była i będzie opierać się na szybkiej, pełnej akcji rozgrywce w każdym momencie.  Wszystkie aktualizacje i funkcje, które wprowadzimy do gry w najbliższych miesiącach, prowadzić będą do dostarczenia Wam naszej wizji H1Z1.

Oto w jaki sposób ekipa H1Z1: King of the Kill zamierza przyspieszyć rozgrywkę meczową i dodać do niej jeszcze więcej akcji.

 

Celem twórców jest mniejszy nacisk na nudne aspekty, takie jak zbieranie łupów, i położenie większego nacisku na progresję i szybkość pojazdów.

Chcemy, aby gracze byli w ciągłym ruchu.

W oparciu o te główne zasady, oto jak w przyszłości będzie wyglądać mecz:

  • W miarę upływu czasu, w tym samym momencie na mapę zrzucanych jest wiele kontenerów z ekwipunkiem;
  • W zrzutach gracze znajdą ulepszone warianty broni;
  • Wasz wybór: grać agresywnie i zdobyć sprzęt przed innymi, czy też zorganizować zasadzkę na przeciwników;
  • Zrzuty będą pojawiać się w falach wraz z coraz mocniejszym sprzętem.

Zgodnie z tym założeniem, gracze spodziewać się mogą intensywnej akcji pod koniec meczu i – jeśli chcą wygrać, będą zmuszeni do zdobywania ekwipunku bądź to z zrzutów, bądź z ciał pokonanych przeciwników.

 

A oto jak wyglądać mogą ulepszone warianty obecnie dostępnych broni:

Wiemy, że jest to odważny ruch i jesteśmy oddani, aby stworzyć jak najlepsze doświadczenia oraz zwiększać poprzeczkę jakości, w miarę jak przygotowujemy się do opuszczenia wczesnego dostępu.

Oprócz zwiększenia szybkości akcji, chcemy także dodać nowe pistolety, mapy i nie tylko. Więcej informacji na ten temat podczas TwitchCon!

Jak przyjęła tą zapowiedź społeczność H1Z1: King of the Kill? Jak zwykle – głosy są podzielone. Jedni nienawidzą kierunku w jakim podąża H1Z1, inni natomiast nie mogą się doczekać zmian.

Zanim jednak zaczniecie krytykować te plany, to warto poczekać, aż trafia one na serwer testowy (nie podano daty). Zgodnie ze słowami ekipy H1Z1: King of the Kill, jest także wielce prawdopodobne, że zanim wszystkie te zmiany trafią na serwery Live, to wpierw pojawią się w formie Skirmish’u (weekendowych potyczek). A co do ulepszonych broni z załącznikami, jest możliwe, że nie będą to nawet uleszone wersje obecnie występujących broni, ale zupełnie nowe bronie. Jeśli gracze stwierdzą, że nie bardzo podobają się im te zmiany, to być może w ogóle nie trafią na serwery Live.

#CombatUpdate

A co Wy myślicie o tym pomyśle?

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułEkipa Just Survive o planach na przyszłość
Następny artykułDarmowe rozszerzenie Dark and Light zabiera graczy do lodowych jaskiń
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Creative

Jak na moje to oni za bardzo chcą z tej gry zrobić kopię PUBG. Dla mnie zawsze to było tak, że bierzesz broń i lecisz, a teraz jeszcze mają być ulepszenia celowników. Od dawna czułem, że w końcu to wprowadzą.