… kolejne zmiany w zbrojach z dodatku Destiny of Velious. Zmiany te zostały właśnie wrzucone na serwer testowy, więc sądzę, że niedługo zobaczymy je na serwerach Live.
Niedawno udało mi się zebrać w jedną całość informacje na temat craftowanych i frakcyjnych zbroi z DoV, a już wiem, że będzie trzeba delikatnie przepisać ten przewodnik 🙂
Więc jakie to ciekawe zmiany pojawiły sie w notatkach?
Najważniejsza z pewnością jest ta, iż nie będziemy potrzebowali już Primal Velium Shard by kupić / zrobić zbroje z frakcji Thurgadin czy też Ry’Gorr. Wystarczy mieć wyrobioną frakcję, pieniądze no i odpowiedni kamień jeśli chodzi o zbroję Ry’Gorr. No cóż, nawet pełna zbroja Ry’Gorr daje tylko 120 critical mitigation i nie ma tak ważnej niebieskiej statystyki jak casting speed, więc nie wiem jak bardzo to ucieszy graczy. Mogę tylko przypuszczać, iz znacznie ułatwi to sprawę jeśli chodzi o ubranie altów.
Kolejna zmiana dotyczy zbroi z Drunder. Otóż, ilość uzyskanych kamieni z przetworzenia rzeczy z Drunder została potrójnie zwiększona, czyli z rzeczy Legendary dostaniemy 18 kamieni, a z Fabled – 36. Zbroje tą można było dotychczas zrobić tylko poprzez crafterów. To też się zmieni, gdyż poszczególne elementy zbroi będzie można dostać po zabiciu odpowiednich namedów.
- Grolla – rękawy;
- Warmaster Korok Hai – spodnie,
- Dvuul Ripclaw – buty;
- Hamslammer – rękawice lub zarękaw (tak – to prawidłowa polska nazwa tej części zbroi);
- Rageborne MacKulla – rękawice lub zarękaw.
Do tego namedy będą dawać nam więcej rzeczy Legendary oraz Fabled, tak byśmy mieli więcej możliwości do psucia.
Więc co nas czeka w niedalekiej przyszłości? Na obecną chwilę do zon z Tower i Rime nie potrzeba już critical mitiogation. Na serwer testowy parę dni temu poszła podobna zmiana jeśli chodzi o zony z Kael. Do końca nie wiadomo, czy zmiana ta dotyczy tylko grup tworzonych za pomocą Dungeon Finder’a, czy też będzie to całkowita zmiana Kael. Po zmianach w zakupie/ tworzeniu zbroi Ry’Gorr jestem przekonana, iż będzie tworzonych o wiele więcej grup do Kael niż obecnie. Zony z Drunder uchodzą za bardzo trudne i niewarte chodzenia na obecną chwilę szczególnie jeśli ktoś myśli tylko craftowanej zbroi. Ciężko znaleźć (dobrą) grupę do którejś z tych zon, nie wspominając tego że wysiłek nie do końca jest wart nagrody. Owszem, rzeczy fabledowe z tamtych zon sa naprawdę fajne, ale to tylko kilku procentowa szansa na dostanie takiego przedmiotu… Myślę, że zmiany w ilości otrzymywanych kamieni jak również dodanie zbroi jako nagrody za zabicie poszczególnych namedów, są zmianami dobrymi. No i zostaje jeszcze Elements of War…