Wiem, że niektórzy mają / mieli problem ze ściągnieciem plików poprzez Station Lunchpad oraz instalacją dodatku. Jeśli ktoś nadal nie może zalogować sie do gry i ma komunikat „rerun the patcher” to proponuję:

  • przełączyć się w lunchapd na Englich US (czasami pomaga)
  • jeśli to nie pomogło, to wykasować wszystkie „temporary internet files”
  • jeśli ktoś zna inne rozwiązanie to proszę podpowiedzieć 🙂

Jestem pewna, że wszyscy już po zalogowaniu zauważyli iż ich AA zostało zresetowane oraz zmienione. Również statystyki zostały zmienione i należy się „przestawić” na nowe nazwy:

  • Crit – Damage Spell Crit, Melee Crit, Range Crit, Heal Crit
  • Crit Bonus – Spell Crit Bonus, Melee Crit Bonus, Range Crit Bonus
  • Double Attack – Double Attack, Ranged Double Attack
  • Potency – Base Spell Damage, Base Combat Art Damage, Base Taunt, Base Heal Amount (wartość podstawowa naszych spelli, ca, tauntów i heal’i)
  • Ability Mod – +CA Damage, +Spell Damage Mod, +Heal Amount (wartość dodawana do naszych spelli, ca i heal’i)
  • Physical Mitigation – Crushing, Slashing,  Piercing
  • Elemental Resist – dotychczasowe cold i heat resisty
  • Noxious Resist – dotychczasowe disease i poison resisty
  • Arcane Resist – dotychczasowe divine, magic i mental resisty

Musicie równiez pamietać iż zmienione zostały główne staty potrzebne dla danych klas. Dokładnie to nastąpiła ich konsolidacja. Do tej pory niektóre klasy potrzebowały wzmacniać dwa staty by móc zadawć konkretne obrażenia czy też leczyć itd. Na przykład na mistyku potrzebowałam WIS do leczenia i STR do walki. Oczywiście wiązało się ze zmianą sprzętu itd. Teraz już tak nie będzie.

STAMINA – u wszystkich klas podnosi życie.

Fighter’zy

  • STRength (najważniejszy stat) – określa max power, zwiększa obrażenia CA oraz spelli i określa jaką wagę (ile) można na sobie nosić
  • Agility – poprawia szansę uniknięcia melee ataku, zwiększa critical mitigation bonus
  • Wisdom – zwiększa resisty przeciwko spellom

Magowie

  • INTelligence (podstawowy) – określa max poweri zwiększa obrażenia spelli, zwiększa critical mitigation  bonus.
  • Wisdom – poprawia resisty przeciw spellom.
  • Agility – poprawia szansę uniknięcia melee ataków.
  • Strength – określa ile można nosić.

Lekarze

  • WISdom (podstawowy) – określa max power, zwiększa obrażenia spelli oraz melee oraz zwiększa resisty przeciw spellom.
  • Intelligence – zwiększa critical mitigation bonus
  • Agility – poprawia szansę uniknięcia melee ataków.
  • Strength – określa ile można nosić.

Skauci

  • AGIlity (podstawowy) – określa max power, zwiększa obrażenia zarówno CA jak i spelli i trucizn poprawia szansę uniknięcia melee ataków, zwiększa critical mitigation bonus.
  • Wisdom – zwiększa resisty przeciw spellom.
  • Strength – określa ile można nosić.

Zła wiadomośc to taka, że na dzień dzisiejszy Hard Cap nie został zniesiony i nadal wynosi 1220. Nie wiadomo czy to bug czy też zamierzone działanie. Będę informować jakby coś się zmieniło.

Także Pani i Panowie, proszę się przyzwyczaic do nowych okresleń.

5 KOMENTARZE

  1. Ponieważ ability mod miało chyba cap w wielkości połowy najmniejszej wartości obrażeń jaką zadaje spell/skill, ciekawi mnie czy ten cap ciągle istnieje i czy może nie zwiększa się kiedy najpierw do spella dodaje się wartość potency.

  2. Maly tip dla tych co nie moga sie zalogowac a byli w beta, mozecie zastapic skopiowac 'vpk' z bety do katalogu z gra (zastapic plikami z bety) i wtedy odpalic launcher, update nie powienin trwac dluzej niz 15 minut 😉

  3. wiesz co, chyba potency ma wpływ na base i od tego oblicza sie cap na ability modifier. link na forum do wypowiedzi dev’a

  4. konsolidacja statystyk to największe gówno jakie kiedykolwiek wprowadzono,komu było potrzebne to ułatwienie?, nie tylko cały mój ciężko gromadzony sprzęt do dps poszedł na złom ale także odczułem ogólne pogorszenie zadawanych obrażeń w dps build.
    mnóstwo przedmiotów które mogłem używać stało się bezużytecznych.
    teraz to już w ogóle wszyscy będą w tych samych rzeczach biegać i pytanie kogo oni chcieli przyciągnąć do eq tymi zmianami 10 latków grających w WoW ?
    Kuna soe pogrzebało SWG i teraz robi to samo z EQ.
    Chyba nadchodzi armageddon:(

  5. Mi osobiście konsolidacja statów (po kilku dniach przyzwyczajenia) odpowiada i to bardzo. W końcu nie muszę bezsensownie zmieniac ciuchów. Podobaja mi się też wspólne krytyki, bo to oznacza ze idzie mi zarowno w melee jak i heal. Mogę Wisdom podniesc sobie teraz na 1400 albo i wiecej bez martwienia się ze ucierpi moj dps. A naprawde podoba mi sie jak idziemy teraz do jakiejs zony grupowej i nie dość ze solo lecze to jeszcze robię wiekszy dps od co niektorych klas. Czysta rozkosz patrzec na ACT teraz. Jak dla mnie to zawsze było głupotą, że musiałam się przebierać do dps w rzeczy z STR, bo przecież w koncu jestem lekarzem.

    I nie wiem selsi co masz na mysli mowiac ze w takich samych rzeczach… Pamietaj też, że inne rzeczy padaja w instancjach a jeszcze inne sa z rajdow. A moby rajdowe tez sa rozne, bo maja wersję easy i hard, a co sie z tym laczy – różny loot. Poza tym jedna osoba bedzie wolala podnosic potency, inna ability modifier a jeszcze ktos inny krytyki. Kombinacji jest rownie wiele jak było i należy się nad nimi porządnie zastanowić.

    @Pysio – całe szczęście ze nie musisz sie już martwić o zmiany w EQ2 🙂

Comments are closed.