… zawita na Runnyeye serwer.

Od dziś znikają również Freeport i Qeynos, jako miasta startowe dla nowych postaci. W tej chwili będziemy mieć do wyboru dwa złe (Neraik, Gorowyn) oraz 2 dobre miasta (Kelethin i New Halas). Jeśli ktoś myśli o założeniu nowej postaci w mroźnej krainie New Halas, to TUTAJ znajdziecie pełną listę questów dostępną w Frostfang Sea.

Jeśli ktoś na istniejącej już postaci chciałby dostać się do New Halas, to może udać się do Butcherblock Mountains i użyć gryfa, który znajduje się w dokach, bądź też użyć dzwonka aby przenieść się doFrostfang Sea.

Pamiętajcie również, że w dniach 25-28.05, po zalogowaniu się do MarketPlace macie szansę na „kupno” darmowego Frostpaw Kitten, który będzie wiernie wam towarzyszył w podróżach po Norrath.

Samo podróżowanie w Norrath, co opisywałam jakiś czas temu, również zostanie znacznie zmienione (czyt. ułatwione). Będzie to mieć również wpływ na rzeczy służące do podróżowania a znajdujące się w Guild Hallu. Ulteran Spire mają takie same możliw0ści podróży jak Wizard Hireling, dlatego też już jakiś czas temu pozbyliśmy się ich z Guild Halla Pospolitego Ruszenia. Tak samo wszystkie dzwonki czy też dywan, przez którego można było się dostać tylko do Sinking Sands, będą mieć te same cele podróży do wyboru:

  • Antonica
  • Butcherblock Mountains
  • Enchanted Lands
  • Everfrost
  • Frostfang Sea
  • Greater Faydark
  • Kylong Plains
  • Lavastorm
  • Moors of Ykesha
  • Nektulos Forest
  • The Commonlands
  • The Feerrott
  • The Sinking Sands
  • The Thundering Steppes
  • The Village of Shin
  • Timorous Deep
  • Zek, The Orcish Wastes

W związku z tymi zmianami, z Guild Halla zniknie dywan i zostanie tylko dzwonek, który zmienia swoja nazwę z Meriner’s Bell: Shattered Lands na Old Salt’s Mariner’s Bell.

Kolejną rzeczą, która się pojawi w dniu dzisiejszym na europejskich serwerach, to Shader 3.0. Odpowiedzi, na najczęściej związane z tym pytania, możecie znaleźć w  poście Imago-Quaem’a. Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to nie będę w nie wnikać, ponieważ nie mam o nich zielonego pojęcia. Powiem tylko, że Shaders 3.0 trzeba samemu włączyć w Options -> Display i że nie działają one na wszystkich kartach graficznych.

Poza tym standardowo przed zalogowaniem się do gry,  należy zrobić Update naszego UI (Profit UI Updater) oraz Map.

Poprzedni artykułMałe, a cieszy…
Następny artykułRestoring the Druid Ring
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Homer

Wraz z ostatnim GU pojawily sie ogromne lagi w Antonice i Commonlands, warfields przypomina mi nic wiecej jak zergfest sprzed epoki Bg. Pomysl dobry tylko niesmak pozostaje po tym ze zabija twoja postac inna ktorej nie widzisz bo nie zostala wyrenderowana.

Wichura

No masa ludzi się rzuciła do tych zon, a przy merchantach pvp tłumy jak na obchody dziesięciolecia EQ.

Patryk

generalnie to u mnie wyszła jakaś porażka, wywala mi eq2 za każdym razem po włączeniu shaderow 3.0 :/

Bodziu

Jeśli używacie ProfitUI to musicie z eq.ini wywalić linijkę: r_aa_blit 1 (odpowiadającą za anti-alising) powinno to pomoc z shaderami 3.0

Patryk

niestety nie pomogło 🙁