Parę dni temu poszedł na serwery testowe Update, który zdecydowanie ma niby poprawić zdolności tankowania Guardianów. W zamierzchłych czasach, czyli przed dodatkiem The Shadow Oddysey, Guardiani z pewnością byli najmocniejsza klasą tankującą z ogromną przeżywalnością. Ale nadeszło TSO, i nagle Shadwonight i Palladyn zostali wzmocnieni, a dobrzy starzy Guardzi poszli w zapomnienie…. No ale oto powracaja dni wspaniałości dla Guardianów. Na Test poszły właśnie zmiany dotyczące Guardianów, ich CA oraz AA:

  • „Got Your Back” jest teraz raidwide i ma zasięg 50 metrów.
  • „Cripple” jest teraz combat art’em, który zadaje damage oraz redukuje riposte damage o 75%.
  • „Call of Shielding” zwiększa maximum  health rajdu oraz podnosi defense.
  • „Guardian Sphere” ma teraz 0.5 sek czas castowania. Trwa przez 12-20 seconds  i daje guardianowi 25% (na masterze) szansę zabsorbować atak.
  • „Recapture” zmniejsza het grupy o 1 pozycję.
  • „Iron Will” redukuje efekty spowolnienia u guardiana oraz zwiększa staminę (36% na Masterze – 90 lvl).
  • „Plant” zmusza moby w pobliżu do targetowania guardiana.
  • „Enhance: Plant” (AA) teraz wydłuża czas trwania o 0.4 seconds za 1 pkt.
  • „Double Attack” to teraz „Flurry” i daje  3% szansy na  Flurry a nie 9% double attack.
  • „Bind Wound” leczy guardiana/zerka do 100%.

Dodatkowo zmieniono całą linię AA „Cripling” i nazwano ja „Agression”:

  • „Enhance: Intercept” także redukuje damage dla osoby na której jest Intercept.
  • „Enhance: Moderate” podnosi crit bonus o 1%.
  • „Enhance: Rescue” zastąpiono „Enhance: Call to Arms”, który zwiększa skille o 7% za punkt.
  • „Enhance: Reinforcement” zastapiono „Enhance: Call of Shielding”, który zwiększa spelle o 5% za punkt.
  • „Enhance: Ruin” to teraz „Enhance: Provoke” i zwiększa hate o 7% za punkt.
  • „Enhance: Concussion” to teraz „Enhance: Shout” i zwieksza potency oraz redukuje szansę zresistowania Shout.
  • „Enhance: Sever” to teraz  „Enhance: Hatred” i zwiększa generowanie hate przez guardiana o 2% za punkt.
  • „Cripple” to teraz „Shoulder the Burdon” i przekazuje 10% hate z membera w grupie dla guardiana.
  • „Hold the Line” oraz „Aggressive Defense” mają 100% szansę odpalić threat jesli guardian zablokuje uderzenie.
  • „Aggressive Nature” zwiększa therat na  „Hold the Line” i „Aggressive Defense.”

Zmiany czekają jeszcze iluzjonistów, monków i ranger’ów. Z pewnością będą powoli dodawane na serwer testowy. Natomiast na pozostałych serwerach zobaczymy je w tzw. GU57B, który ma być w październiku.

Wraz ze wzmocnieniem Guardianów, na serwer Testowy poszła również „naprawa” mitygacji. Jak zakomunikował Xelgad, obecnie mitygacja, a szczególnie bonusy uzyskiwane z  tzw. niebieskich efektów na przedmiotach są kompletnie zepsute. Na przykład zwiększenie mitygacji o 10% w efekcie pozwalało zwiększyć mitygacje dla tanków Plate o 30% a dla brawler’ów nawet o 54%. Cała ta zmiana, najprawdopodobniej będzie wymagała od wielu tanków używania armora defensywnego… No nie sądzę, aby to się spodobało co niektórym tankom, a już słyszę narzekania brawlerów…

4 KOMENTARZE

  1. No wiec – nie boje sie! 🙂 Wreszcie bede mogl spokojnie poleczyc 🙂
    Gra jest na tyle stara kazdy i tak juz gra swoja postacia – ciezko soluje sie berka/guarda co z tego ze zrobia ich lepszych – DPS sie liczy, a przezywalnosc i tak robia lekarze, bo nie wierze ze dadza tak ciala ze zrobia go niesmiertelnego! Zycze powodzenia… a co do niebieskich efektow – bardoz sie ciesze, ze nie mam nic niebieskiego bo bym zalowal, a tak to nie mam czego.

    ps. Wracam jutro – bojcie sie bo jestem wyglodnialy 🙂

Comments are closed.