… z ostatnich dni.

Najważniejsza to chyba ta, że dobrze nam znana Domino, odpowiedzialna dotychczas za craft w EQ2 dostała awans i jest obecnie na stanowisku Associate Producer. Jest to z jednej strony smutna wiadomość dla crafterów, gdyż to właśnie dzięki Domino mamy wspaniałe zony crafterskie oraz całe linie questów, frakcji i przepisów. Z drugiej strony nie znika ona na zawsze z EQ2, a do tego za dział crafterski odpowiedzialny będzie świetny developer Paul Carrico vel Frizznik.

Pamiętacie Hot-zony z SF? TO były prawdziwe Hot-zony. Teraz tak na dobra sprawę, w niektórych zonach mimo, że są niby „Hot” nie odczuwa sie tego, jak chociażby Umbral Halls, których nie cierpię i odmawiam pójścia tam! No nic, Gninja ewidentnie znalazł błąd, który powoduje brak skrzynek fabledowych w niektórych zonach „Hot”,  ale niestety będzie to naprawione dopiero po GU60.

Zgodnie z informacją przekazaną przez SmokeJumpera został zakupiony nowy sprzęt dla następujących serwerów: Guk, Everfrost, Unrest, Butcherblock, Permafrost, Oasis i Splitpaw. Pytanie teraz, kiedy zacznie się wymiana, gdyż lagi na Splitpaw są wręcz nie do zniesienia….

Destiny of Velious część 2?? Jeszcze przed premierą DoV cz.1 wszyscy gracze EQ2 wiedzieli, że kolejnym dodatkiem (2012) będzie kontynuacja Velious. Wychodzi na to, że plany SoE uległy zmianie. Otóż zgodnie z tym czego już się domyślali gracze, a SmokeJumper potwierdził w najnowszym wywiadzie nie będzie drugiej części Velious. Całą zaplanowaną zawartość tego dodatku zobaczymy w kilku odsłonach czyli Game Update’ach. Czyli tak naprawdę, każdy kto zakupił dodatek DoV dostanie co 3 miesiące sporo nowych questów oraz zon do zwiedzania bez konieczności dodatkowego płacenia. (no dobra, trzeba płacić abonament 😛 )

Macie problem z adornmentami, szczególnie żółtymi i czerwonymi, których jest mnóstwo, a strona http://adornments.h0b0.net/ nie była dawno aktualizowana? Otóż polecam Dethdlr’s Adornment Selector, który niestety jest ciągle w trakcie tworzenia, więc brakuje mu jeszcze co niektórych czerwonych adornmentów dla specyficznych klas.

Wizardzi i Necromanci przygotujcie się! Od GU60 moby nie będą miały immunity na Manaburn czy też Lifeburn, które to dotychczas trwało 30 sec po rzuceniu danego spella.