… czyli zmiana statystyk na wszystkich przedmiotach pomiędzy 20tym a 90tym levelem. Pierwotnie zmiany te miały nie obejmować rzeczy z zon rajdowych Sentinel’s Fate, ale zgodnie z najnowszą informacją podana przez Gninja, zmieniono założenia i jednak wszystkie przedmioty z SF będą zmieniane… Super – po tym jak je już zmutowałam… To ja poproszę przycisk „un-transmute” 🙂

Ale zaczynając od początku. Z pewnością zastanawiacie się jak wielkie to będą zmiany? Oto przykładowa rzecz z Protector’s Realm, przed i po GU61:

Całkiem fajnie wyglądają, nieprawdaż?

Ogólnie rzecz ujmując, to po ukazaniu się dodatku Sentinel’s Fate opłacało się ubierać na postacie, które levelujemy w rzeczy Mastercrafted bardziej niż w Fabled’y T2-T7. Dlaczego? Otóż, Domino, ówczesna developerka odpowiedzialna za tradeskill, zmieniła częściowo statystyki na rzeczach robionych przez crafterów, by odpowiadały już mechanice gry związanej z dodatkiem SF. Oczywiście rzeczy robione przez crafterów przechodzą w tej chwili kolejne przeróbki, ale i tak nie dorównają fabledom z tego samego tiera. W końcu! 🙂

Z pewnością ożywi to wszystkie nisko-levelowe zony, zważywszy jeszcze na to, że do wielu namdów dodano zupełnie nowy loot.

Ale nie wszystko idzie gładko na serwerze testowym. Jest jeszcze wiele błędów na przedmiotach, co niektóre przedmioty zmieniono z Fabled do Legendary, jak na przykład ten pierścionek z Avatarów i sporo innych rzeczy, co wzbudziło dość spory gniew wśród graczy.

Z pewnością wiele rzeczy jest jeszcze „nieskończonych” i będą poprawiane już jak GU 61 będzie na serwerach Live, jak na przykład ta tarcza z Kor-Sha:

No dobrze, to teraz niespodzianka. Otóż gdy wyszło DoV wszyscy gracze narzekali, że loot jest… nijaki. Nie ma żadnych procy, wszyscy noszą to samo. W pierwszych informacjach o zmianie przedmiotów mówiono również, że rzeczy rajdowe z Sentinel’s Fate nie będą ulepszane. Z pewnością miało to wiele wspólnego z Runami (adornmenty), które maja wiele ciekawych procy, do użycia na co niektórych przedmiotach. Wyobraźmy sobie biżuterię z Underfoot (zona x4) z procami jakie miała – z pewnością cieszyłaby się ona wielkim powodzeniem wśród graczy nawet teraz… Po trzech miesiącach mówienia graczom, że przedmioty rajdowe z SF nie będą zmienione okazuje sie, że jednak będą. Super! Ale wiecie dlaczego?

Otóż postanowiono rzeczy z DoV zrobić bardziej ciekawe i pożądane przez graczy poprzez… dodanie procy do wielu, wielu przedmiotów 🙂

I tak na przykład oto Fabled, który może wypaść z nameda w zonie grupowej Tower (2% szans), przed i po GU61:

Oraz przykłady z paru innych zon grupowych:

Jeśli chodzi o niebieskie statystyki na przedmiotach, to o ile wydaje Wam się, że teraz jest dużo, to poczekajcie na GU61, bo co niektóre przedmioty będą miały całkiem sporo tych statystyk:

Czeka nas po prostu kolorowy zawrót głowy 🙂

 

Poprzedni artykułA jednak nie dzisiaj…
Następny artykułGU61: War of Zek