… czyli co nas czeka w GU64.

Już jakiś czas temu został zapowiedziany webcast EQ2 na temat zmian fighterów oraz PvP, który to odbył się w dziś w nocy, kiedy to smacznie spałam. Ale jak tylko wstałam, od razu postanowiłam go sobie obejrzeć by móc opisać co nas czeka… no i lekko szczęka mi opadła.

Webcast składa się z 2 części, w pierwszej opisano jakie zmiany czekają fighterów, oraz co się stanie z naszymi klasowymi focusami, które mamy na naszym armorze. Druga część webcastu dotyczyła PvP, więc opiszę to w kolejnym poście.

Wszystkie zmiany opisane w Webcascie trafią na serwer testowy w przyszły wtorek (26.06), więc możecie oczekiwać sprawozdania 🙂

No to trzymajcie się fighterzy, bo oto nadchodzą zmiany!

Ale wpierw zacznijmy od tego co dotyczy nas wszystkich: zmiany w klasowych focusach.

Są to te niebieskie efekty dodane do naszego armora, bądź czerwone adornmenty wpływające pasywnie na nasze zdolności klasowe. Dla przypomnienia, to po raz pierwszy zetknęliśmy się z klasowymi focusami wraz z dodatkiem The Shadow Odyssey. Potem pojawiły się czerwone adornmenty klasowe w czasie Sentinel’s Fate. W Destiny of Velious focus mogliśmy znaleźć na każdej części naszej zbroi oraz dodatkowo kupić czerwone adornmenty w obozie Ry’Gorr i w Thurgadin.

No więc focus klasowy znika ze zbroi. Definitywnie. Wraz z GU 64 focus zniknie z naszych zbroi i nie znajdziemy również czerwonych adornmentów klasowych. Koniec. Nadchodzi zmiana.

No dobra, a co się stanie z Void Shardami/ Markami/ Velium Shardami, które wydaliśmy aby zakupić czerwone adornmenty z focusami klasowymi?? Nie martwcie się, bo dostaniemy je z powrotem do naszej zakładki „Currency„.

Panika się już włączyła?

A teraz wyjaśnię co się konkretnie stanie z naszymi focusami klasowymi. Otóż, po GU64 znajdziemy je w w swoim drzewku Character Development, które to zostało całkowicie zmienione.

Usunięto cały dział „Character Traits„, w którtym to mieliśmy takie statystyki jak regenarację powera czy tez życia w walce, resisty i parę innych niepotrzebnych rzeczy. Wg słów developerów, strona Character Development znacznie się skróciła.

Zamiast „Character Traits” od levela 9 i co 9 leveli będziemy mogli wybrać jeden z naszych klasowych focusów, których to będzie zdecydowanie więcej do wyboru niż obecnie. Do tego każdy focus będzie powiązany ze usuniętymi statystykami, czyli na przykład wybranie konkretnego da nam również 2,5% więcej health, do tego WIS/ AGI/ STR/ INT i STA , resisty, itp.

A ponieważ klasowe focusy będą się teraz znajdować w Character Development, to jak najbardziej będziemy mogli je resetować u tego samego NPC’a gdzie  resetujemy AA.

Więc po GU64 w zakładce Character Development znajdziemy 3 główne działy:

Rasowe zdolności – nic się nie zmienia

Class Focus

Class Training – czyli wybór Grandmasterów dla danej klasy

Wraz z tymi zmianami, developerzy wpadli na pomysł by dodać nam nowe okno do UI: „Passive Effect Window„, w którym to będziemy mogli zobaczyć wszystkie pasywne buffy jakie mamy na sobie w danym momencie, między innymi te z klasowych focusów. Okienko to znajdziemy na portrecie naszej postaci.

No to teraz przejdźmy do części, której boją się wszyscy fighterzy. Zmiany 😉

Na levelu 20 wszyscy fighterzy dostaną nową stancję super ofensywną „Recklessness„. Jest to stancja, która bardzo zwiększa fighterom dps, ale… równie mocno zwiększa obrażenia jakie otrzymują oraz znacznie zmniejsza agro .Stancja ta została wymyślona po to, by na przykład do rajdu/ grupy można było brać więcej fighterów, którzy przy użyciu tejże stancji zmienią się w klasę dps’ującą.

Zmieniono Strikethrough, czyli zdolność, która ignoruje avoidance. Konkretnie to ulepszono co niektóre bufy czasowe dające nam podniesionego avoida jak Shadowknight’s Furor czy tez Dragon Reflexes. Od Gu64 przy użyciu tych buffów, będziemy mieć immune na Strikethrough, tak długo jak działa ten buff.

No i spelle leczące fighterów, które ponownie przeszły zmianę. Nie tak dawno usunięto z nich możliwość krytyków, a wraz z GU64 zmienione będą na procentowe leczenie. Spelle te będą skalowalne, gdyż wielkość za jaką wyleczą będzie zależała od ilości życia fightera, o ile leczy sam siebie, albo osoby którą leczy. Niestety nie było powiedziane za ile konkretnie % HP będzie mógł wyleczyć fighter. Natomiast potency też nie będzie mieć już żadnego wpływu na spelle leczące fighterów.

To teraz zostaje fighterom /testcopy  i można sprawdzać od wtorku wieczór naszego czasu 🙂

A teraz zabieram się za opisywanie zmian w PvP.

 

 

 

 

6 KOMENTARZE

  1. yyyy – a gdzie panika? … prócz tego, że znów Pałka po dupie dostanie 🙂 – chociaż szybciej będę robił SoH`a i PR`a z wiekszym dpsem 🙂
    Dla mnie bomba jako posiadacza SK i Palla … tylko że sobie zrobie jeszcze berka i nikt mnei od tego już nie odwiedzie i pokażę jak się robi dps`a bruiserom i monkom 🙂 … tylko czy będzie miejsce na mojego Berka w rajdzie?

  2. A teraz Pawka przeczytaj jeszcze raz to co napisałam o zmianach Fighterów, bo chyba do ciebie nie dotarło ;P

    Używając nowej stancji nie będziesz w stanie za bardzo tankować bo będziesz dostawać o wiele większy damage (dokładne słowa w webcaście to: Fighter gains extreme damage, but incoming damage is also extreme). Do tego leczenie tanków ulegnie znów zmianie. Nie będzie to leczenie za powiedzmy 30.000 ale np za 8% twojego całkowitego HP….

Comments are closed.