… wzbudziła wiele emocji, zważywszy na to, że zbiegła się z wyłączeniem możliwości opłacania subskrypcji za Station Cash.

W zeszłym tygodniu „non-recurring” membership znikło na 2 dni z MarketPlace, po tym by zostać przywróconym na tydzień wg. słów Smedleya. Również Piestro poinformował graczy, iż subskrypcje za SC są na razie przywrócone, a ewentualnym usunięciu gracze zostaną poinformowani parę dni wcześniej. Obie te minimalnie różne wypowiedzi wzbudziły moje podejrzenia co do czasu przywrócenia tejże promocji, i sama osobiście prosiłam o wyjaśnienia na forum EQ2, gdzie oczywiście takiego nie dostałam.

Zważywszy, że SOE nie udzielało żadnych dodatkowych informacji związanych z usunięciem „non-recurring” membership z MarketPlace, większość graczy korzystający z tejże opcji, założyła iż subskrypcje znikną pod koniec tego tygodnia i dokonali zakupów, czyli wydali swoje SC na subskrypcje…

Jakże wielkie było nasze zdziwienie, gdy w piątek ogłoszono wyprzedaż na Marketplace oraz 50% a jednocześnie, że subskrypcje znikną w poniedziałek 18.06. Sporo graczy, którzy parę dni wcześniej kupili subskrypcje za SC dość mocno się wkurzyło… I tu uwaga, zostałam zaskoczona. Po raz kolejny John Smedley stanął na wysokości zadania i stwierdził, że jeżeli ktoś czuje się pokrzywdzony, to powinien napisać do niego maila i on osobiście dopilnuje by te osoby otrzymały z powrotem swój wydany w ciągu ostatniego tygodnia SC tak by mogli skorzystać z wyprzedaży.

„Ok. I get your point. If anyone feels like that was done to them email me at jsmedley@soe.sony.com and I’ll personally make sure they get refunded so they can participate in the sale. I guess I was only trying to show that there was another way it could have gone. 'oh I bet he made sure that week the subs were up ended right before the sale so SOE made more money’. <=====. That way SMILEY

Hence my comment about the rock and the hard place on this. Seriously though if anyone that bought a sub with SC this week feels in any way upset that we included them in the sale please let me know at jsmedley@soe.sony.com and I will personally make sure you get a refund. This was only ever intended to help make up for pulling the sku with bad communication on short notice. That’s all.

Smed”

No cóż Panie i Panowie, to brać się do pisania maili, tak by zdążyć jeszcze zakupić subskrypcje w poniedziałek rano 🙂

Poprzedni artykułWażny weekend przed nami…
Następny artykułPiątkowy szok klasowy…
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Pawka

powiem tylko – no! może czapeczkę założę jednak 🙂
Zobaczymy tylko czy się wyrobią zwrócić mi.