Nowe zony otwarte: Eidolon Jungle i Obal Plains. Znajdziemy w nich portale druidów i wizardów, tylko że będziemy musieli je odbudować, zanim będziemy mogli ich używać…
Nowa linia Signature, która będzie rozwijała się w miarę zwiedzania zony. Tym razem gracze solo będą bardzo zadowoleni, ponieważ do sygnatury będą potrzebne przedmioty z questów w zonach otwartych, jak i zony solo. W końcu nie trzeba będzie nadążać za grupą.
Naszą przygodę zaczniemy od docków w Eidolon Jungle. Aby móc wejść do zon Ethernere trzeba zrobić, tzw quest poczatkowy „Unexpected Consequences” opowiadający historię, a który to został przedstawiony wraz ze Sleeper’s Tomb.
Musimy pamiętac o tym, że kraina Ethernere istnieje równolegle do Norrath, więc niektóre miejsca mogą wyglądąć podobnie a inne znacznie się różnić.
Miasto Oggok w Ethernere:
Nowe zony otwarte bazują na zonach Feerrott oraz Loping Plains, ale tu w odróżnieniu do tychże zon, na szczytach gór można autentycznie odkryć zupełnie nowe miejsca.
Lista instancji grupowych, które zobaczymy w listopadzie:
- Temple of the Faceless (czyli Cazic Thule w Ethernere)
- Chelsith: The Ancient Vault
- Wurmbone Crag
- Sleeper’s Tomb (do tej pory widzieliśmy tylko 1 piętro)
- The Dreadcutter – statek!
- Harrow’s End
Każda zona grupowa ma wersję „Advanced Solo”, a więc dla max 2 graczy. Aby wejść do zon grupowych jak i rajdowych trzeba mieć skończone questy.
Instancje rajdowe x 4:
- Sleeper’s Tomb – większy niż to co teraz widzimy;
- Cazic Thule (z wielka małpą która nas zmiażdży)
- Harrow’s End: Drinal – potężna zona rajdowa z wieloma bossami w wersji podstawowej i challenge
Wejście do Harrow’s End:
To teraz parę słów o Spirit Stones, czyli zielonych adornmentach. Na początku zielone adornmenty będą dostępne tylko na 3 sloty: 2 pierścionki i neck, ale za to na wszystkie levele poczynając od najniższych. Oto przykład podstawowego adornmentu oraz takiego, który już „urósł w siłę”.
Adornmenty te będzie można usunąć za pomocą specjalnego przedmiotu robionego przez Tinkerera, ale nie będą tradowalne pomiędzy postaciami. Po zegzaminowaniu zielonego adornmentu, będziemy widzieli w jaki sposób urośnie on w siłę.
Wszystkie białe adornmenty będą na level 91.
Wraz z dodatkiem zobaczymy tez nowe zdolności Prestige, W sumie będzie ich ponad 300. Oto jak wyglądać będą przykładowe drzewka Prestige dla craftera i postaci adventure:
Crafterzy z pewnością ucieszą się z faktu, iż dotychczasowe drzewko AA dla crafterów zostały przerobione. Do tej pory używaliśmy dokładnie tych samych punktów AA co do pozostałych drzewek. Dodatek to zmieni. Drzewko zostało przerobione i nazywać się będzie „Specjalizacje crafterskie” oraz posiadać będzie swój własny zasób punktów AA.
Wydaje mi się, że te 25 minut poświęcone dodatkowi Chains of Eternity we wczorajszym panelu, były ciekawszy od tego co dziś zobaczyliśmy i usłyszeliśmy… Całe szczęście Open Beta zaczyna się już w poniedziałek 😉