Parę dni temu Matt Higby, producent PS2, poinformował graczy o planowanych zmianach, które zobaczymy na koniec stycznia. Developerzy wrócili w końcu z urlopów i widać, że od razu zabrali się do pracy…
Oto jakie plany ma ekipa Planetside 2 na 30 stycznia (Game Update 2), oczywiście o ile data nie zostanie zmieniona:
- poprawa pracy serwerów;
- zmiany w dostawanych punktach doświadczenia (XP) :
- częściowy XP za zadanie obrażeń pojazdom, których nie udało nam się zniszczyć;
- dynamiczny XP, czyli wiecej XP za zabicie gracza, który od momentu zalogowania zabił innych (im więcej on zabił, tym większy XP my dostajemy, jeśli go zabijemy);
- XP ze względu na ilość zarabianych surowców czy też populację, zmieni się z serwera na kontynent, czyli im mnie żołnierzy danej frakcji na kontynencie, tym większy XP oni dostają;
- poprawa w wyświetleniu zarobionego XP w czasie obrony bazy;
- zmiany w dostawaniu XP za role wspomagające (wydaje mi się, że nadchodzi nerf zarabianego XP przez inżynierów, a wzmocnienie medyków)
- w sklepie Depot pojawi się token do transferu pomiędzy serwerami;
- możliwość sortowania okna Outfitu;
- krótka „nietykalność” dla osób, które się dopiero co zalogowały czy też odrodziły;
- zmiana kolorów na minimapie;
- znaki do umieszczenia nad głowami przyjaciół i nieprzyjaciół;
- nowe budynki gdzie się odradzamy, które będą miały więcej wyjść;
- tunele dla stacji Amp i Tech Plantów z miejsca odrodzenia do głównego budynku;
- nowy system Hot Spot na mapie, który będzie lepiej obrazował, gdzie są duże walki;
- nowe bronie (pistolety maszynowe) dla wszystkich frakcji.
No to z niecierpliwością czekamy na tą aktualizację oraz stronę Planetside 2 Players, która to, zgodnie z informacja Smedlaya, ma również pojawić się pod koniec miesiąca.