Parę dni temu Matt Higby, producent PS2, poinformował graczy o planowanych zmianach, które zobaczymy na koniec stycznia. Developerzy wrócili w końcu z urlopów i widać, że od razu zabrali się do pracy…

Oto jakie plany ma ekipa Planetside 2 na 30 stycznia (Game Update 2), oczywiście o ile data nie zostanie zmieniona:

  • poprawa pracy serwerów;
  • zmiany w dostawanych punktach doświadczenia (XP) :
  1. częściowy XP za zadanie obrażeń pojazdom, których nie udało nam się zniszczyć;
  2. dynamiczny XP, czyli wiecej XP za zabicie gracza, który od momentu zalogowania zabił innych (im więcej on zabił, tym większy XP my dostajemy, jeśli go zabijemy);
  3. XP ze względu na ilość zarabianych surowców czy też populację, zmieni się z serwera na kontynent, czyli im mnie żołnierzy danej frakcji na kontynencie, tym większy XP oni dostają;
  4. poprawa w wyświetleniu zarobionego XP w czasie obrony bazy;
  5. zmiany w dostawaniu XP za role wspomagające (wydaje mi się, że nadchodzi nerf zarabianego XP przez inżynierów, a wzmocnienie medyków)
  • w sklepie Depot pojawi się token do transferu pomiędzy serwerami;
  • możliwość sortowania okna Outfitu;
  • krótka „nietykalność” dla osób, które się dopiero co zalogowały czy też odrodziły;
  • zmiana kolorów na minimapie;
  • znaki do umieszczenia nad głowami przyjaciół i nieprzyjaciół;
  • nowe budynki gdzie się odradzamy, które będą miały więcej wyjść;
  • tunele dla stacji Amp i Tech Plantów z miejsca odrodzenia do głównego budynku;
  • nowy system Hot Spot na mapie, który będzie lepiej obrazował, gdzie są duże walki;
  • nowe bronie (pistolety maszynowe) dla wszystkich frakcji.

No to z niecierpliwością czekamy na tą aktualizację oraz stronę Planetside 2 Players, która to, zgodnie z informacja Smedlaya, ma również pojawić się pod koniec miesiąca.