W dniu dzisiejszym (20.02) jutrzejszym (21.02) serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 90 minut (znając życie, z pewnością zajmie to dłużej) na zaplanowany, no właśnie, co konkretnie… Hotfix, czy też GU03??!!
Zgodnie z komunikatem zamieszczonym przez RadarX na forum Planetside 2, w dniu dzisiejszym zobaczymy Game Update 03 w Planetside 2… Czy to czasem nie jest za wcześnie?! Przecież dopiero co mieliśmy GU02? Wydaje mi się, że to jest pomyłka i w gruncie rzeczy mamy zwykły Hotfix. Zobaczymy czy informacja ta ulegnie zmianie w późniejszym czasie…
Oto najważniejsze zmiany, które zobaczymy w dniu dzisiejszym…
– Wprowadzono zmiany w renderowaniu postaci (z pewnością, zmienione to zostanie na takie wartości, jakie testowane już są od kilku dni na trzech serwerach).
– Nowe SMG oraz ulepszenia (nowe SMG zostały pokazane parę dni temu w czasie programu FNO).
– Zmiany dotyczące piechoty:
- poprawiono problem pojawiający się przy niskich ustawieniach graficznych gry podczas korzystania z celownika typu HR/NV dla SMG, który sprawiał, że trudno było zobaczyć graczy w odległości 20m;
- umieranie i odradzanie się z bronią VS Eridani SX5 wyposażoną w celownik HR/NV nie będzie powodowało przesunięcia celownika względem broni;
- jeśli wieżyczka inżyniera umieszczona zostanie obok lub bezpośrednio w miejscu pojawiania się pojazdów (vehicle pad), to wieżyczka ta zostanie zdekonstruowana w momencie pojawienia się pojazdu.
– Zmiany dotyczące pojazdów:
- w momencie zmiany siedzenia w pojeździe z wyposażonego w broń (gunner) na zwykłe, nie będzie można już używać przybliżenia (optics).
– Zmiany w interfejsie (UI):
- gracze z tagiem outfitu będą mogli teraz zobaczyć na czacie informacje o zabiciu innego gracza;
- gracze mogą teraz zobaczyć Hot Spoty także na innych kontynentach niż na tym gdzie się obecnie znajdują;
- podczas korzystania z kolorystyki HUD 'przyjaciel vs. wróg’, wykres wpływu (na mapie) będzie pokazywał tylko 2 kolory, czyli my i wrogowie, zamiast trzech kolorów frakcyjnych;
- liderzy drużyn będą teraz poprawnie dodawani do czatu dowodzenia (Command Chat);
- liderzy drużyn w plutonach, będą mogli teraz promować inna osobę z drużyny na lidera;
- poprawiono błąd pojawiający się w czasie zmiany rangi w outficie, kiedy to zmiana rangi nie zawsze działała;
- SMG powinny teraz prawidłowo wyświetlać się przy szukaniu broni dla Infiltratora i Heavy Assault.
– Zmiany w bazach:
- naprawiono lokalizację odradzania się w Xelas South Bridge;
- wprowadzono poprawki do pól bólu nad niektórymi budynkami odradzania się (długa lista);
- naprawiono punkt kontroli odradzania się w Freyr Substation (tia… w poniedziałek rozmawialiśmy o tym punkcie, bo akurat tam walczyliśmy);
- naprawiono punkt odradzania w NS Refinery;
- pola siłowe będą prawidłowo zmieniać kolor frakcyjny, przy przejęciu kontroli nad punktem odradzania się w następujących bazach: Hvar (SouthEast Forward Spawn), Mekala (North Forward Spawn) oraz Tumas (NorthEast Forward Spawn);
- jump pady w Tawrich Depot powinny działać prawidłowo;
- teleportery w Andvari Bio Lab powinny mieć prawidłowo działające pola siłowe;
- jump pady oraz platwformy dla samolotów w Eli Amp Station powinny już prawidłowo rozpoznawać i zmieniać się w zależności od imperium, które kontroluje tą bazę.
Jak dla mnie to typowy Hotfix, a nie GU03…
Dla mnie to Hotfix, bo w sumie to niewiele nowego dodaje. W zasadzie tylko poprawki.
Zobaczymy ile będzie ważył ten GU3 czy też Hotfix. Mnie najbardziej interesuje ten nowy rendering, wyglądało to bardzo ciekawie.
21 lutego, a nie 20 🙂
„Just to note this has been delayed until Thursday morning. „
LOL mogliby się zdecydować…