W dniu dzisiejszym (20.02)  jutrzejszym (21.02) serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 90 minut (znając życie, z pewnością zajmie to dłużej) na zaplanowany, no właśnie, co konkretnie… Hotfix, czy też GU03??!!

Zgodnie z komunikatem zamieszczonym przez RadarX na forum Planetside 2, w dniu dzisiejszym zobaczymy Game Update 03 w Planetside 2… Czy to czasem nie jest za wcześnie?! Przecież dopiero co mieliśmy GU02? Wydaje mi się, że to jest pomyłka i w gruncie rzeczy mamy zwykły Hotfix. Zobaczymy czy informacja ta ulegnie zmianie w późniejszym czasie…

Oto najważniejsze zmiany, które zobaczymy w dniu dzisiejszym

Wprowadzono zmiany w renderowaniu postaci (z pewnością, zmienione to zostanie na takie wartości, jakie testowane już są od kilku dni na trzech serwerach).

Nowe SMG oraz ulepszenia (nowe SMG zostały pokazane parę dni temu w czasie programu FNO).

Zmiany dotyczące piechoty:

  • poprawiono problem pojawiający się przy niskich ustawieniach graficznych gry podczas korzystania z celownika typu HR/NV dla SMG, który sprawiał, że trudno było zobaczyć graczy w odległości 20m;
  • umieranie i odradzanie się z bronią VS Eridani SX5 wyposażoną w celownik HR/NV nie będzie powodowało przesunięcia celownika względem broni;
  • jeśli wieżyczka inżyniera umieszczona zostanie obok lub  bezpośrednio w miejscu pojawiania się pojazdów (vehicle pad), to wieżyczka ta zostanie zdekonstruowana w momencie pojawienia się pojazdu.

Zmiany dotyczące pojazdów:

  • w momencie zmiany siedzenia w pojeździe z wyposażonego w broń (gunner) na zwykłe, nie będzie można już używać przybliżenia (optics).

Zmiany w interfejsie (UI):

  • gracze z tagiem outfitu będą mogli teraz zobaczyć na czacie informacje o zabiciu innego gracza;
  • gracze mogą teraz zobaczyć Hot Spoty także na innych kontynentach niż na tym gdzie się obecnie znajdują;
  • podczas korzystania z kolorystyki HUD 'przyjaciel vs. wróg', wykres wpływu (na mapie) będzie pokazywał tylko 2 kolory, czyli my i wrogowie, zamiast trzech kolorów frakcyjnych;
  • liderzy drużyn będą teraz poprawnie dodawani do czatu dowodzenia (Command Chat);
  • liderzy drużyn w plutonach, będą mogli teraz promować inna osobę z drużyny na lidera;
  • poprawiono błąd pojawiający się w czasie zmiany rangi w outficie, kiedy to zmiana rangi nie zawsze działała;
  • SMG powinny teraz prawidłowo wyświetlać się przy szukaniu broni dla Infiltratora i Heavy Assault.

Zmiany w bazach:

  • naprawiono lokalizację odradzania się w Xelas South Bridge;
  • wprowadzono poprawki do pól bólu nad niektórymi budynkami odradzania się (długa lista);
  • naprawiono punkt kontroli odradzania się w Freyr Substation (tia… w poniedziałek rozmawialiśmy o tym punkcie, bo akurat tam walczyliśmy);
  • naprawiono punkt odradzania w NS Refinery;
  • pola siłowe będą prawidłowo zmieniać kolor frakcyjny, przy przejęciu kontroli nad punktem odradzania się w następujących bazach: Hvar (SouthEast Forward Spawn), Mekala (North Forward Spawn) oraz Tumas (NorthEast Forward Spawn);
  • jump pady w Tawrich Depot powinny działać prawidłowo;
  • teleportery w Andvari Bio Lab powinny mieć prawidłowo działające pola siłowe;
  • jump pady oraz platwformy dla samolotów w Eli Amp Station powinny już prawidłowo rozpoznawać i zmieniać się w zależności od imperium, które kontroluje tą bazę.

Jak dla mnie to typowy Hotfix, a nie GU03…

4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Talisha

Dla mnie to Hotfix, bo w sumie to niewiele nowego dodaje. W zasadzie tylko poprawki.

marinero

Zobaczymy ile będzie ważył ten GU3 czy też Hotfix. Mnie najbardziej interesuje ten nowy rendering, wyglądało to bardzo ciekawie.

Czort

21 lutego, a nie 20 🙂
„Just to note this has been delayed until Thursday morning. „