Parę godzin temu M. Higby zamieścił dodatkowe informacje na temat opóźnionego GU04. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to aktualizację tą zobaczymy na serwerach jeszcze w dniu dzisiejszym (serwery mogą być wyłączone od 14 czasu polskiego).
Zgodnie z informacjami Higbiego, jak do tej pory GU04 jest największa aktualizacją w Planetside 2. Dokument zawierający notatki tego co dokładnie się zmieni i co zostanie dodane, ma podobno 9 stron!
Oto najważniejsze rzeczy jakie zobaczymy i które były już przeze mnie opisywane (jak zwykle moje komentarze pisane kursywą):
- nowy teren treningowy VR Training;
- zmiany związane z pojazdem Flash (siedzenie pasażera, maskowanie oraz nowa broń S12 Renegade);
- nowe okno odrodzenia połączone z mapą;
- dalsze równoważenie rezerwy amunicji dla piechoty (balancing of reserve ammo on infantry weapons – powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi…);
- zmiany w obrażeniach zadawanych przez wybuchy (czyżby dotyczyło to zmian Prowler HEAT/HE, a może coś więcej?);
- zwiększona ilość punktów XP za zniszczenie pojazdu;
- zmiana pozycji Warpgate należących do Imperiów;
- zmiany w zarabianiu pasywnych punktów CERT;
- zmiany w wieżach na pierwszym poziomie (przyziemnym/ parter);
- naprawionych zostanie mnóstwo bugów.
A oto co NIE znajdzie się w GU04:
- odblokowywanie przedmiotów zakupionych za SC na całym koncie – jest to temat niesamowicie złożony i jeden z najbardziej popularnych wśród graczy. W związku z tym ma on kluczowe znaczenie dla ekipy Planetside 2, która musi mieć pewność, że wszystko działa tak jak powinno. W planach developerów jest wprowadzenie tej zmiany tydzień po GU04 o ile w czasie testów nie zostaną odkryte jakieś poważniejsze błędy z tym nowym systemem. Ekipa Planetside 2 wie, że gracze czekają na ta nową funkcję i serdecznie przepraszają za opóźnienie.
- wyrzutnie rakiet specyficzne dla każdej frakcji (ESL) – ekipa Planetside 2 wciąż pracuje nad balansowaniem tych wyrzutni i ciągle maja wrażenie, że coś im brakuje. Jak tylko developerzy uznają, że są zadowoleni ze zmian, to wyrzutnie te zostaną wprowadzone do gry (no ba… przecież wpierw trzeba dodać nowe strzelby, które już są gotowe, zarobić na nich i dopiero można dodać wyrzutnie…)
Nie wspomniano nic o zmianach w mini mapie, czyżby też zostały opóźnione?
a co z resetem certów i xp za obrone bazy? 🙂
dalsze równoważenie rezerwy amunicji dla piechoty (balancing of reserve ammo on infantry weapons – powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi…);
ktoś dostanie więcej ammo, a ktoś mniej które nosi przy sobie
Lechu jeśli chodzi o reset punktów, to umknąl ci jeden wczorajszy post ;P
Jesli chodzi o xp za obronę bazy – przecież dostajesz tego xp od licha i ciut ciut, ja mam czasem +20% do xp. Jak dla mnie XP za obronę jest dobry.
Za obronę dostaje się już dodatkowy % xp. Wyświetlany jest po lewej stronie koło certów.