Parę godzin temu M. Higby zamieścił dodatkowe informacje na temat opóźnionego GU04. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to aktualizację tą zobaczymy na serwerach jeszcze w dniu dzisiejszym (serwery mogą być wyłączone od 14 czasu polskiego).

gu04_rocket launchers_ESFZgodnie z informacjami Higbiego, jak do tej pory GU04 jest największa aktualizacją w Planetside 2. Dokument zawierający notatki tego co dokładnie się zmieni i co zostanie dodane, ma podobno 9 stron!

Oto najważniejsze rzeczy jakie zobaczymy i które były już przeze mnie opisywane (jak zwykle moje komentarze pisane kursywą):

  • nowy teren treningowy VR Training;
  • zmiany związane z pojazdem Flash (siedzenie pasażera, maskowanie oraz nowa broń S12 Renegade);
  • nowe okno odrodzenia połączone z mapą;
  • dalsze równoważenie rezerwy amunicji dla piechoty (balancing of reserve ammo on infantry weapons – powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi…);
  • zmiany w obrażeniach zadawanych przez wybuchy (czyżby dotyczyło to zmian Prowler HEAT/HE, a może coś więcej?);
  • zwiększona ilość punktów XP za zniszczenie pojazdu;
  • zmiana pozycji Warpgate należących do Imperiów;
  • zmiany w zarabianiu pasywnych punktów CERT;
  • zmiany w wieżach na pierwszym poziomie (przyziemnym/ parter);
  • naprawionych zostanie mnóstwo bugów.

A oto co NIE znajdzie się w GU04:

  • odblokowywanie przedmiotów zakupionych za SC na całym koncie – jest to temat niesamowicie złożony i jeden z najbardziej popularnych wśród graczy. W związku z tym ma on kluczowe znaczenie dla ekipy Planetside 2, która musi mieć pewność, że wszystko działa tak jak powinno. W planach developerów jest wprowadzenie tej zmiany tydzień po GU04 o ile w czasie testów nie zostaną odkryte jakieś poważniejsze błędy z tym nowym systemem. Ekipa Planetside 2 wie, że gracze czekają na ta nową funkcję i serdecznie przepraszają za opóźnienie.
  • wyrzutnie rakiet specyficzne dla każdej frakcji (ESL) – ekipa Planetside 2 wciąż pracuje nad balansowaniem tych wyrzutni i ciągle maja wrażenie, że coś im brakuje. Jak tylko developerzy uznają, że są zadowoleni ze zmian, to wyrzutnie te zostaną wprowadzone do gry (no ba… przecież wpierw trzeba dodać nowe strzelby, które już są gotowe, zarobić na nich i dopiero można dodać wyrzutnie…)

Nie wspomniano nic o zmianach w mini mapie, czyżby też zostały opóźnione?

 

Poprzedni artykuł[EQ2] EQ2U i nowe ulepszenia
Następny artykuł[EQ2] Hotfix oraz zmiany w modelu F2P
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
LechuSoldier

a co z resetem certów i xp za obrone bazy? 🙂

ostupam

dalsze równoważenie rezerwy amunicji dla piechoty (balancing of reserve ammo on infantry weapons – powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi…);

ktoś dostanie więcej ammo, a ktoś mniej które nosi przy sobie

kaju83

Za obronę dostaje się już dodatkowy % xp. Wyświetlany jest po lewej stronie koło certów.