Zbliżające się GU08, które prawdopodobnie zobaczymy w przyszłym tygodniu, przyniesie nam nie tylko Harassera, nowe bronie dla jednostek MAX (nie jestem pewna co do nowych zdolności) i być może nowy przepływ walk na Indar, ale także zmiany w wytrzymałości czołgów.

ps2_tanksZmiany w wytrzymałości pancerzy czołgów na obrażenia zadawane przez ESF oraz działa AV (m.in. wieżyczki inżyniera) maja zostać przywrócone mniej więcej do tego poziomu jaki był przed słynnym „nerfem” z końca stycznia. Zgodnie z tym co Higby napisał na Twiterze, spodziewać się możemy około 20% wzrostu wytrzymałości.

Jeśli chodzi o wieżyczkę inżyniera przeciw pojazdom (AV) to zważywszy na to, że jej zasięg jest tak duży sporo osób domaga się jej znerfowania. I niestety, ale wychodzi na to, że developerzy usłyszeli te prośby i pracują nad zmianami w renderowaniu ataków na długie dystanse. Najprawdopodobniej nie zobaczymy tych zmian w następnym GU, ale należy się już an nie psychicznie przygotować.

Oprócz tego, wraz z GU08 zobaczymy możliwość konfiguracji kolorów wrogich żołnierzy, celów, pojazdów i innych rzeczy niezależnie na naszym HUD oraz na mapie.

Poprzedni artykuł[PS2] Harasser oraz nowe bronie dla MAX
Następny artykuł[EQN] Questy tworzone przez graczy?
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ostupam

No i dobrze , wieżyczka AV jest mocno przegięta.

Skaramanga

@Up e tam…
Niech zmniejsza przyśpieszenie dla magridera. Reload bez rozstawienia dla Prowlera i będe spokojny o czołgi w grze

Ostupam

Jak wprowadzą nowe bronie AV Maxom, to podróż czołgiem będzie już wystarczająco utrudniona 🙂 Wyrzutnie lock-on, wieżyczka enga AV, nowe AV Max, pomijam samoloty i inne czołgi.

Teheiron

Przyspieszenie na Magriderze szczęścliwie ostatnio podniesiono. Ten czołg ma zauważalnie mniejszą siłę ognia i pancerz niż pozostałe czołgi (zwłaszcza TR), więc przynajmniej nadrabia mobilnością i zwiększonymi mozliwościami taktycznymi. Mimo tego i tak trzeba się często mocno napocić, zeby wygrac tym czołgiem starcie lufa w lufę z dowolnym innym czołgiem w grze. Więc proponuję, żebyśmy się raczej skupili nad innymi aspektami gry, bo ten temat już się mocno przejadł.

Co do wieżyczki AV to zgadza się, że jest bardzo potężna, ale jeśli ktoś z niej nie strzelał to pewnie nie wie, że aby móc stanowić nią naprawdę poważne zagrożenie, trzeba mieć bardzo dużego skilla w jej obsłudze, bo aż takie proste to, to wcale nie jest. Na mój gust nie jest ona aż tak przesadzona. Co z tego, że można walić z niej na duże odległości jak nie ma zooma? Stojącego za wieżyczką strzelca bardzo łatwo wykończyć snajperem, albo z bliska bo nie ma shielda.