… po raz kolejny…
W dniu wczorajszym osoby grające na europejskich serwerach Planestide 2 nie były w stanie zalogować się na swoje postacie przez wiele godzin po wejściu w życie GU 06. Powodem były tajemnicze problemy techniczne związane z serwerami mającymi największa liczbę graczy.
Wszyscy mieliśmy nadzieję, że dziś będzie spokojny dzień i w końcu będzie można kogoś ustrzelić, ale niestety… O godzinie 15-tej czasu polskiego serwery zostały wyłączone na 2 godziny. Jednakże, ja osobiście, proponuję aby wziąć poprawkę 🙂
Oto co zostało naprawione:
- naprawiono błąd powodujący, że niektórzy gracze tracili postęp na krótki czas po wczorajszym GU;
- naprawiono błąd dla efektów wizualnych oraz dźwiękowych, które pojawiały się w niewłaściwym czasie i obiektach podczas ich przechwytywania;
- gracze mogą teraz wyłączyć symbol Alertu w swoim UI;
- naprawiono błąd, który powodował, że niektóre bazy nie mogły być przechwycone oraz niektóre punkty odrodzenia, gdzie gracze odradzali się pod podłogą.
Oczywiście jak większość GU, także i to ostatnie wprowadziło do gry wiele bugów. Mnie osobiście fascynowały i wkurzały jednocześnie te oślepiające światła, które pojawiały się przy zdobywaniu bazy. Nie wspominam już o dźwięku…
Gdyby serwery USA byłyby tak długo wyłączone to by były jakieś zadośćuczynienia, a Europa dostanie figę z makiem. Te światła są denerwujące.
Tak jest we wszystkich grach SOE, nie tylko Planetside 2 😀
Europa zawsze jest traktowana po macoszemu…
Światła niby zostały naprawione.
pierwsze wrażenie po zobaczeniu świateł …
pierwsze komentarze głosowe : Kur*a Chłopaki matrix nam się otwiera
Skaramanga – mmd ^^