Już wiemy w konkretnie jaki sposób będą funkcjonować Implanty w PlanetSide 2, które to zostaną dodane wraz z GU13, czyli w przyszłym tygodniu (24.07).

ImplantyParę godzin temu Higby zamieścił kolejny list do graczy w którym opisuje co zobaczymy  w GU13, a czego raczej nie zobaczymy. O ile cały list jest z pewnością ważny, to większość rzeczy była wspominana już tyle razy, że tym razem skupię się na jednej rzeczy, o której nie wiedzieliśmy zbyt wiele – Implanty.

Implanty będą materiałami konsumpcyjnymi, które ulepszą nasza postać tylko przez określony czas, czyli będą się zużywać. Zgodnie z informacją Higbiego, Implanty będą się zużywać tylko wtedy gdy będziemy ich autentycznie używać. Założenie jest takie, że możemy mieć kilka różnych ustawień ekwipunków z różnymi implantami i tylko ten faktycznie wyposażony w danym momencie będzie się zużywał.

Implant zużywać się będzie w ciągu maksymalnie kilku godzin i będziemy mogli zakupić je za pomocą SC lub punktów Cert.

Oto lista implantów, które zobaczymy w GU13:

  • Awarness – zauważa wrogów, którzy zadają obrażenia właścicielowi implanta lub właściciel zada im obrażenia;

implant_awarness

 

  • Battle Hardened – redukuje wstrząsy kamery od eksplozji;

implant_battle hardened

 

  • Clear Vision – chroni przed granatami wstrząsowymi (concussion) i świetlnymi;

implant_clear vision

 

  • EMP Shielding – chroni przed granatami EMP;

implant_emp shielding

 

  • Enhanced Targeting – zwiększa zasięg na jakim można oznaczyć nieprzyjaciół (spot – Q) oraz pokazuje ich pasek życia;

implant_enhanced targeting

 

  • EOD HUD – pozwala na wykrycie wrogich min i ładunków wybuchowych;

implant_eod hud

 

  • Regeneration – powoli regeneruje życie gdy nie jest się w walce;

implant_regeneration

 

  • Safe Landing – redukuje obrażenia z upadku;

implant_safe landing

 

  • Sensor Shield – czyni gracza niewykrywalnym na radarze i sensorach ruchu;

implant_sensor shield

 

  • Thermal Reduction – zapobiega podświetleniu przez celownik termiczny;

implant_thermal reductionWraz z GU13 dodane zostaną także komunikaty informujące przeciwników o tym na przykład, że granat EMP nie zadziałał bo przeciwnik jest odporny na nie.

 

Poprzedni artykuł[PS2] Nowy Esamir
Następny artykuł[EQ2] Platyny z programu lojalnościowego
18 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
BlackJDragon

ciekawe jakie ceny będą

Skaramanga

Ostatni implant jest fajny…

Ale, ich czasowość już nie…

I znowu lista czego nie będzie dłuższa

BlackJDragon

takie ceny na pewno nie będą. Na pewno nie będzie kosztowało tyle samo SC co certów

(3PL3)RinzlerPL

Większość tych implantów jest zbędne czemu nie ma coś w rodzaju redukcji odrzutu bądź implantu który daje np tarcze (coś na zasadzie jakby 2 paska tarczy) i mam nadzieję że ceny ich będą warte Max 500 cert skoro to działa tylko przez kilka godzin

Joszko999

No jakby ceny byly niskie a implanty takie jak Rinzler przykladowo podal to gra wiele by stracila.
Mam nadzieje, ze z czasem nie zmienia PS2 w gre generujaca jak najwieksza kase kosztem graczy mniej lub wcale nie inwestujacych.
Swietnie, ze implanty nie sa zbyt mocne (poki co) i ze sie zuzywaja po kilku godzinach (mam nadzieje).
Ostatni najbardziej przypadl mi do gustu 😀

BlackJDragon

skoro broń warta 1000 certów kosztuje 700SC to chyba nie byłoby za uczciwie gdyby implanty kosztowały tyle co na powyższym obrazku

Skaramanga

w planetside 1 też były czasowe implanty ?
Zamiast przerabiać starą dobrą gre na coś swieższego to zmieniają coś na siłe i jeszcze na gorsze…
Jeżeli implanty były by czasowe np: 6 godz to ilość czasu poświęcona na zdobywanie tych certów na implanty była by za duża 100-200 to rozumiem ale 500 napewno za dużo jeszcze za takie pierdoły które chcą zrobić 0 sensu

Teheiron

Wiadomo, że SOE chce robić chajs na tych implantach, więc ich czasowości pewnie nie zmienią. Jeżeli już to wydłużą – i tak nam jeszcze nie znaną – długość obecnie planowaną.

Na pewno dobrym jest to, że tylko jak się będzie ich używało, to będą się zużywały, a nie tak jak jest to w przypadku boosterów. Swoją drogą gdyby taki sam mechanizm zastosowali w przypadku boosterów, to wiele narzekań graczy, którzy je kupili a nie mogą wejść do gry bo jest jakiś bug zostałoby automatycznie wyeliminowanych.

Dla mnie wpływ tych implantów na rozrywkę jest zdecydowanie kosmetyczny, dlatego ich kwota nie powinna przekraczać – tu zgodzę się ze Skaramangą – 100 maks. 200 certów za dajmy na to 12 godzin używania. Pamiętajmy, o tym że jest masa rzeczy na które certy można wydać w tej grze.

Przy okazji, czy ktoś wie czy ludzie, którzy już osiągnęli poziom 100 wciąż otrzymują certy? Bo jeśli nie, to lipa bo wtedy odcięci są od możliwości zakupu takich zabawek.

(3PL3)RinzlerPL

Jak to będzie tyle kosztować to ciekawe ile osób to kupi mogli by zacząć coś robić w kierunku outfitów ponoć miało być coś w podobieństwie do implantów tylko że to miało działać na cały outfit

Czort

Szczerze to gówniane są te implanty, nie dość że drogie to jeszcze czasowe….

Teheiron

Poważnie? Sugerujecie się ceną z obrazka z depot na serwerze testowym? Kurde ludzie wyluzujcie, to przecież jasne że nie ma opcji, żeby były takie drogie – zwłaszcza, że Higby w swoim liście dość jasno napisał, że mają być dość tanie. Jakby one kosztowały tak wiele, oferując tak niewiele to kupowali by je tylko A) Nolife’y, B) Ludzie, którzy nie mają co robić z sianem.

A podejrzewam, że nawet oni widzieliby, że nie jest to najlepsza z transakcji możliwych 😀

PLH

Mnie zastanawia, czy te implanty będą kolidowały ze sobą (tzn – nie można użyć naraz tych, co chronią przed granatami EMP i błyskowymi) czy każdy będzie można wyekwipować.

Ich choojowość jest o tyle dobra, że nie będzie dawać za dużej przewagi na polu bitwy tym, co wydają masę kasy na grę.

Skuwodaktyl

mi sie podoba regeneracja a pozatym sa marne i czasowe ja np tyle nie moge wydac bo za malo czasu w to grac ale np inni maja w zapasie po 2 tys certow w zapasie

PanMłody

moim zdaniem jest to krok w strone zmiany gry na pay2win i ograniczenia liczby nowych graczy którzy chcą spróbować gry bez inwestowania w nią od początku, ktoś kto nie inwestuje w gre pieniędzy będzie musiał nabijac punkty i wybierac między kupnem broni a kupnem implantów ktoś kto płaci nie musi. Nie mówie już o różnicach w zarobkach między krajami gdzie cały zachód będzie jechać na implantach a na wschodzie już tak kolorowo nie będzie 😀 Wszystko będzie ok dopóki nie przedobrzą z „użytecznością” i efektywnością.