Gracze EverQuest 2 rozważają na forum w jaki sposób developerzy mogą ulepszyć dystrybucję lootu rajdowego, tak aby w przyszłości uniknąć dotychczasowych problemów jakie napotykamy w czasie rajdów.
Ileż to razy gracze denerwują się w czasie rajdu kiedy dany mob rzuca 20 razy z rzędu rękawiczki dla lekarza, ale ani razu nie dostajemy rękawic dla tanka płytowego.
Jednym z pomysłów developerów jest merchant rajdowy…
Zgodnie z pomysłem Xelgada, merchant taki wymieniałby kilka niepotrzebnych rzeczy rajdowych z danego moba lub zony na rzecz, którą potrzebuje dany gracz. Niestety, może to przynieść także trochę dram, kiedy to ludzie będą wydawać swoje DKP na rzeczy, których nie potrzebują nawet jeśli ktoś inny będzie je potrzebować.
Być może wprowadzenie systemu jaki funkcjonuje w EQ1 byłoby lepszym rozwiązaniem. W EQ1 każdorazowe ukończenie zony rajdowej nagradza określoną ilością tokenów, które możemy później wymienić na potrzebne nam rzeczy.
No cóż, do Bety Tears of Veeshan jeszcze miesiąc i mam nadzieję, że developerzy wspólnie z graczami rozwiążą ten problem.