Twórcy sieciowej strzelanki z elementami RPG – The Division Toma Clancy, zapewnili fanów, że nie szczędzą wysiłków podczas prac nad wersją na PC, która to ma być w pełni zoptymalizowaną wersją gry.
W informacji zamieszonej na oficjalnej stronie gry, twórcy wyjaśniają, że Massive Entertainment wywodzi się z branży PC i dlatego posiadacze PC zobaczą w pełni dedykowaną wersję gry, a nie tylko konwersję z konsoli.
Oprócz tego developerzy zapewniają graczy, że różnego rodzaju zniszczenia, które możemy zobaczyć w trailerach gry to nie szczyt możliwości nowego silnika Snowdrop. Za pomocą proceduralnych technik developerzy stworzyli prawdziwy system zniszczeń reagujący inaczej w zależności od użytych sił fizycznych. Dla przykładu, szkło będzie się kruszyć, a z drewna będą lecieć drzazgi.
Już czekam z niecierpliwością na ta grę, która ma się ukazać w 2014 roku 🙂