Na poczatku stycznia Matt Higby, dyrektor kreatywny PlanetSide 2, zamieścił na forum post skierowany do graczy, w którym zapowiedział cotygodniowe aktualizacje gry. W dniu wczorajszym producent PlanetSide 2, Ryan „Raxxyl” Wells, zamieścił podobny post, tym razem wyjaśniający dlaczego raczej już nie zobaczymy cotygodniowych aktualizacji w tej grze…
„Witam wszystkich,
Nazywam się Ryan „Raxxyl” Wells i jestem producentem PlanetSide 2. Jeśli oglądaliście serię O:MFG, to prawdopodobnie widzieliście i słyszeliście mnie tam kilka razy. Jestem tutaj aby krótko omówić jeden z najważniejszych obecnie tematów: cotygodniowe aktualizacje w grze.
Jest to dobry pomysł, który nie zawsze był dobrze wykonany. Nasza intencją było, aby każdego tygodnia wprowadzić coś ciekawego do gry, tak aby była on ciekawa. Jednakże wprowadzanie nowości nie zawsze było spójne i mamy zamiar to poprawić.
Większość z Was z pewnością zauważyła lub dowiedziała się już, ze w tym tygodniu nie mieliśmy żadnej aktualizacji. To pierwszy krok w stronę poprawy: wstrzymywanie aktualizacji aż będzie gotowa. Czasami podejmowaliśmy ryzyko w późnym cyklu rozwojowym aktualizacji i decydowaliśmy się ją wprowadzić mając nadzieję, że poprawi to grę. W większości to działa, ale raz na jakiś czas nie działało. To my powinniśmy zdecydować, czy aktualizacja jest gotowa aby trafić na serwery Live, czy też nie.
Mamy zamiar robić więcej bardziej skoncentrowanych aktualizacji, co pozwali nam skupić się na tym by zrobić to właściwie. Brzmi to prosto, wiem, ale nie jest to takie łatwe aby wstrzymywać tyle osób pracujących przy tej grze i próbujących zrobić ją lepsza każdego dnia. Ten zespół kocha PlanetSide 2 i nie chce niczego więcej niż to aby zrobić tą grę wyjątkową.
I oczywiście mamy zamiar robić więcej lepszych testów, w których także i Wy możecie pomóc. PlanetSide 2 jest grą na masową skalę, a to nie jest łatwe jeśli nie przetestujemy wszystkiego bez odpowiedniej wielkości populacji na serwerze testowym.Jeśli macie czas, to wpadnijcie na PTS i pomóżcie nam w testach. Sprawdźcie nasze notki, raportujcie problemy w grze i sprawdźcie kiedy planowane są oficjalne testy, które będą teraz częstsze. Każdy bug zaraportowany poprzez narzędzie w grze wysyła maila do wszystkich developerów oraz do działu zapewnienia jakości. (Pracujemy nad systemem nagród dla osób pomagających testować grę, ale na ten temat spodziewajcie się bardziej szczegółowych informacji za jakiś czas).
Jeśli nie macie czasu, ani ochoty w pomożeniu nam w testach to wesprzyjcie naszą grę. Jeśli ta gra jest dla Was tak ważna, jak i dla nas, to powiedzcie o niej przyjaciołom, streamujcie, nagrywajcie filmy, Upgrade Now!, zgłaszajcie bugi, dajcie spokój RadarX, Upgrade Now!, spamujcie Higbiego na Twitterze, pokażcie nowym graczom jak grać, postujcie na forum, wyślijcie nam piwo, etc. Żarty na bok, naprawdę nie możemy tego zrobić bez Was.
Dzięki za poświęcony czas i za bycie z nami. Jestesmy wdzięczni za lojalność oraz oddanie PlanetSide 2 i ja osobiście czekam na nadchodzące lata w Wami.
-Ryan „Raxxyl” Wells”
pomagać mogę ale nie wiem czy uda mi się pomażać 😀
Pewnie chodzi co o to?
http://sjp.pl/pomo%C5%BCeniu
„W większości to działa, ale raz na jakiś czas nie działało.”
Kiedy działało?0.o
Będę tęsknił za exp x2
co z tego że mają więcej czasu na testy jeśli i tak zawszę są jakies błędy
dodatkowo gdyby patchnotki były by bardziej jawne więcej ludzi by chciało wchodzić i testować nowe rzeczy by wiedzieć czy zbierać na nie czy nie. tak było z nowymi broniami do libka wtedy kupa ludzi była na testowym, baba dostała cynk i odrazu była reakcja na testowym
„Pracujemy nad systemem nagród dla osób pomagających testować grę, ale na ten temat spodziewajcie się bardziej szczegółowych informacji za jakiś czas”
Jak dla mnie najciekawszy kawałek 😛 .
Bla bla bla wazelina. Testuje te gre jak wielu innych tysiecy graczy grajac i na PTS i na publicznej pseudo becie i to chyba od roku i jak bylo tak jest jeszcze gorzej. .
gdzie jest ten panel do reportowania online? wysle im z 50 raportow zaraz
Musisz wpisać /bug
Albo /raport . Wyskakuje okienko i krótko opisujesz problem.