Pytanie, które w tej chwili jest najczęściej zadawane przez fanów H1Z1 to: kiedy będzie można zakupić wczesny dostęp? No cóż, wychodzi na to, że dopiero za kilka tygodni…
W momencie ogłoszenia iż SOE pracuje nad nową grą zatytułowaną H1Z1, Smedley wspomniał także iż wczesny dostęp do niej będzie możliwy po 4 do 6 tygodniach, czyli w połowie maja. Teramin minał, ao dostępie do wczesnej fazy Alpha dla graczy nikt z ekipy H1Z1 nie chce rozmawiać. Do czasu…
Dwie godziny temu Smedley zamieścił na Twitter krótka informację mówiącą o tym, że SOE nie jest jeszcze gotowe aby uruchomić wczesny dostęp do fazy Alpha:
Ludzie pytają o datę wczesnego dostępu dla H1Z1. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, ale powoli zbliżamy się do celu.
Słuchamy wielu opinii na temat tego co chcecie zobaczyć w grze i upewniamy się, że dostarczymy produkt, który będzie niesamowity.
Dobry przykład – leżenie postaci na brzuchu [prone – twarzą w dół?] miało nie być gotowe na wczesny dostęp. Jednak gry takie jak ta potrzebują tego.
[Wczesny dostęp] na pewno nie ruszy przed E3. Nie opóźniamy, tylko po prostu nadal pracujemy nad grą.
Odpowiadając na pytanie fana Smedley potwierdził iż możliwe będzie obracanie głową w innym kierunku w trakcie ruchu:
Są pewne małe rzeczy bez których nie zaczniemy [wczesnego dostępu].
Rzeczą która fani H1Z1 chcieliby zobaczyć, czy też usłyszeć w końcowym produkcie to Radio Ocalałych. Fani tej audycji stworzonej przez SOE z pewnością będą zadowoleni słysząc iż radio będzie dostępne w grze, zarówno stworzone przez SOE, jak i radio dla graczy.
Potwierdzone – Radio ocalałych oraz radio dla graczy.
Jeśli chcecie zobaczyć rozgrywkę w H1Z1, to będziecie mieć szansę na to już dzisiaj w nocy o godzinie 2.30 czasu polskiego na kanale http://www.twitch.tv/h1z1. W trakcie trwania programu rozdawane będą także różnego rodzaju upominki 🙂
a co to jest to E3, że wszyscy się do tego dostosowują na dwóch łapkach? Wiki mówi, że to jakieś targi gier ale przecież wydanie gry na targach nic ci nie da. Sprzedasz najwyżej pare kopii dla tych którzy chcieli przyjść na to. Lepiej gdyby dostosowali to do jakiegoś swięta niż targach w jakiejś dziurze wszechświata
Co to jest lezenie twarzą w doł?
rachitynowy… jestes nowy w internetach? przeciez E3 to własnie święta świata rozrywki. kiedy firmy konczą swoje prezentacje na E3 to automatycznie z marszu zaczynają sie przygotowywać do następnych za rok! druga sprawa Los Angeles to nie dziura wszechswiata a lista firm obecnych na tegorocznych targach jest całkiem przyzwoita
2weGames Inc.
3DC.com
505 Games
Activision Publishing
Akamai Technologies, Inc.
Aksys Games
Alienware
American Expresses OPEN
A-ONESOFT LLC
App Annie
Astro Gaming
Atlus U.S.A., Inc.
Bandai Namco Games America
Beacon Studio
Behaviour Interactive
Bethesda
Bigben Interactive
Boogio
BRI-America Inc.
Brady Games
Capcom USA Inc.
CCP Games
CD Projekt Red
China Mobile Games and Entertainment Group
China Universal Press & Publication Co. Ltd
CI Games
Cozmo
Creative Mind Interactive
Crytek
Curse
Daedalic Entertainment
Deep Silver
Digital Hearts USA Inc.
Disney Interactive
dreamGEAR
DTS
DXRACER USA LLC
EEDAR
Electronic Arts
En Masse Entertainment
Epic Games, Inc.
Ever App Ltd
Exeo Entertainment, Inc.
Extra Life
EZ Games Distribution, Inc.
Fiksu
Flying Wild Hog
Focus Home Interactive
Four Lights
Fresvii
Frontier Developments
Future US
Gaijin Entertainment
Game Developers Conference
Game Insight
Game Informer
Game Insight
Game Scope
Gamechurch.com
GamerHawk
Gameloft
GameSpot
Gameworld Distributors
Gaming Grids Inc.
Gioteck
GlobalStep
Greybox
GungHo Online Entertainment
Hewlett-Packard
Hong Kong Trade Development Council
Hori USA, Inc.
Hyperkin, Inc.
iEnergizer Limited
IGDA
IGN
Immerz, Inc.
InComm
IndieCade
Innex, Inc.
InnoGames
Kabam, Inc.
Kemco
Key Code Media
KOG
Konami
Korea Trade Investment Promotion Agency
Kuung GamesLaserTagPro
LATAM Games
Little Orbit
Logitech Gaming
Machinima
Mad Catz Inc.
Mattel Inc.
Maximum Games
Mecca Electronics, Inc
Microsoft
Monoprice
Multiplayer.it
My.com
Natec-Genesis
Natsume Inc.
nDreams Ltd
Neo Arena Inc
NetEase Inc.
Nintendo of America
Noitom Technology
Nuri Studio
Nvidia
Nyko Technologies
Oculus VR
OnLive
Orbbec Co
Paradox Interactive
PearlAbyss Corp.
Perfect World Entertainment
Performance Designed Products
Phonejoy
Pioneer Distributors
Platronics
Playkey
Playseat
Polk
Polygon
Prima Games
Pro vs. GIJoe
Protect A Game
Qualcomm
R.D.S. Industries
Razer
ReliableCoders
Rizing Games
Royal Electronics
Sega of America
Sensus
Silicon Image
Snail Games USA
Solutions 2 GO
Sony Computer Entertainment America
Sony Computer Entertainment Europe
Square Enix
SteelSeries
Straker Translations
Studio Can-G
Studio Noir
Sunflex USA LLC
Syba Multimedia, Inc/ GamesterGear
Take-Two InteractiveTechland
TellTale Games
Tencent America
The Get-Well Gamers Foundation
Turtle Beach
Twitch
Ubisoft
Ubitus
UCC Distributing Inc
UOL BoaCompra
Video Game Voters Network
Videogame History Museum
Virtuix
Virtuos
Visual Shower
Vivid Games
Wargaming
Warner Bros. Interactive
Webroot
Wikia
Wizards of the Coast
World Int’l Trading
Xaviant
X-Games Inc
XPEC Entertainment Inc
XSEED Games
Zynga
nie licząc gigantów pokroju microsoft nintendo electronics arts sony itp, gra zaprezentowana tam i ktora tam odniesie sukces i przychylnosc dziennikarzy bedzie miała nawet kilkuletni hype!
To są najważniejsze na świecie targi gier. Tam się nie sprzedaje rachitynowy – tam się prezentuje swoje produkcje, które do tego biorą udział w różnego rodzaju konkursie. Do konkursów gry sa przedstawiane już miesiąc przed E3 i prezentowane są przed specjalna komisją. Wiem, że na pewno Landmark został zgłoszony.
Na E3 ogłaszane są najważniejsze informacje dotyczące świata gier, np w zeszłym roku zaprezentowano po raz pierwszy xbox one i PS4, EQ Next, TitanFall i wiele innych gier.
http://babagra.pl/tag/e3/
przyznaje sie ze mogłam to źle przetłumaczyć bo za cholerę nie wiem jak ugryźć „prone”…
Nie przejmuj się Kinya, leżenie jak leżenie, inaczej tego nie przetłumaczysz, choć w obiegowej opinii częściej spotykane jest leżenie na brzuchu.
To jest dobra i zła wiadomość zarazem. Pozytywnym aspektem opóźnienia jest chęć dopracowania gry, by podczas premiery nie zamazać dobrze wypracowane pierwsze pozytywne wrażenie, a z drugiej strony – by się pograło już 😛