Pytanie, które w tej chwili jest najczęściej zadawane przez fanów H1Z1 to: kiedy będzie można zakupić wczesny dostęp? No cóż, wychodzi na to, że dopiero za kilka tygodni…

W momencie ogłoszenia iż SOE pracuje nad nową grą zatytułowaną H1Z1, Smedley wspomniał także iż wczesny dostęp do niej będzie możliwy po 4 do 6 tygodniach, czyli w połowie maja. Teramin minał, ao dostępie do wczesnej fazy Alpha dla graczy nikt z ekipy H1Z1 nie chce rozmawiać. Do czasu…

Dwie godziny temu Smedley zamieścił na Twitter krótka informację mówiącą o tym, że SOE nie jest jeszcze gotowe aby uruchomić wczesny dostęp do fazy Alpha:

Ludzie pytają o datę wczesnego dostępu dla H1Z1. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, ale powoli zbliżamy się do celu.

Słuchamy wielu opinii na temat tego co chcecie zobaczyć w grze i upewniamy się, że dostarczymy produkt, który będzie niesamowity.

Dobry przykład – leżenie postaci na brzuchu [prone – twarzą w dół?] miało nie być gotowe na wczesny dostęp. Jednak gry takie jak ta potrzebują tego.

[Wczesny dostęp] na pewno nie ruszy przed E3. Nie opóźniamy, tylko po prostu nadal pracujemy nad grą.

Odpowiadając na pytanie fana Smedley potwierdził iż możliwe będzie obracanie głową w innym kierunku w trakcie ruchu:

Są pewne małe rzeczy bez których nie zaczniemy [wczesnego dostępu].

Rzeczą która fani H1Z1 chcieliby zobaczyć, czy też usłyszeć w końcowym produkcie to Radio Ocalałych. Fani tej audycji stworzonej przez SOE z pewnością będą zadowoleni słysząc iż radio będzie dostępne w grze, zarówno stworzone przez SOE, jak i radio dla graczy.

Potwierdzone – Radio ocalałych oraz radio dla graczy.

Jeśli chcecie zobaczyć rozgrywkę w H1Z1, to będziecie mieć szansę na to już dzisiaj w nocy o godzinie 2.30 czasu polskiego na kanale http://www.twitch.tv/h1z1. W trakcie trwania programu rozdawane będą także różnego rodzaju upominki 🙂

7 KOMENTARZE

  1. a co to jest to E3, że wszyscy się do tego dostosowują na dwóch łapkach? Wiki mówi, że to jakieś targi gier ale przecież wydanie gry na targach nic ci nie da. Sprzedasz najwyżej pare kopii dla tych którzy chcieli przyjść na to. Lepiej gdyby dostosowali to do jakiegoś swięta niż targach w jakiejś dziurze wszechświata

    • To są najważniejsze na świecie targi gier. Tam się nie sprzedaje rachitynowy – tam się prezentuje swoje produkcje, które do tego biorą udział w różnego rodzaju konkursie. Do konkursów gry sa przedstawiane już miesiąc przed E3 i prezentowane są przed specjalna komisją. Wiem, że na pewno Landmark został zgłoszony.
      Na E3 ogłaszane są najważniejsze informacje dotyczące świata gier, np w zeszłym roku zaprezentowano po raz pierwszy xbox one i PS4, EQ Next, TitanFall i wiele innych gier.
      http://babagra.pl/tag/e3/

    • przyznaje sie ze mogłam to źle przetłumaczyć bo za cholerę nie wiem jak ugryźć „prone”…

      Good example – prone wasn’t going to make it for ea. Games like this need it.

      • Nie przejmuj się Kinya, leżenie jak leżenie, inaczej tego nie przetłumaczysz, choć w obiegowej opinii częściej spotykane jest leżenie na brzuchu.

  2. rachitynowy… jestes nowy w internetach? przeciez E3 to własnie święta świata rozrywki. kiedy firmy konczą swoje prezentacje na E3 to automatycznie z marszu zaczynają sie przygotowywać do następnych za rok! druga sprawa Los Angeles to nie dziura wszechswiata a lista firm obecnych na tegorocznych targach jest całkiem przyzwoita

    2weGames Inc.
    3DC.com
    505 Games
    Activision Publishing
    Akamai Technologies, Inc.
    Aksys Games
    Alienware
    American Expresses OPEN
    A-ONESOFT LLC
    App Annie
    Astro Gaming
    Atlus U.S.A., Inc.
    Bandai Namco Games America
    Beacon Studio
    Behaviour Interactive
    Bethesda
    Bigben Interactive
    Boogio
    BRI-America Inc.
    Brady Games
    Capcom USA Inc.
    CCP Games
    CD Projekt Red
    China Mobile Games and Entertainment Group
    China Universal Press & Publication Co. Ltd
    CI Games
    Cozmo
    Creative Mind Interactive
    Crytek
    Curse
    Daedalic Entertainment
    Deep Silver
    Digital Hearts USA Inc.
    Disney Interactive
    dreamGEAR
    DTS
    DXRACER USA LLC
    EEDAR
    Electronic Arts
    En Masse Entertainment
    Epic Games, Inc.
    Ever App Ltd
    Exeo Entertainment, Inc.
    Extra Life
    EZ Games Distribution, Inc.
    Fiksu
    Flying Wild Hog
    Focus Home Interactive
    Four Lights
    Fresvii
    Frontier Developments
    Future US
    Gaijin Entertainment
    Game Developers Conference
    Game Insight
    Game Informer
    Game Insight
    Game Scope
    Gamechurch.com
    GamerHawk
    Gameloft
    GameSpot
    Gameworld Distributors
    Gaming Grids Inc.
    Gioteck
    GlobalStep
    Greybox
    GungHo Online Entertainment
    Hewlett-Packard
    Hong Kong Trade Development Council
    Hori USA, Inc.
    Hyperkin, Inc.
    iEnergizer Limited
    IGDA
    IGN
    Immerz, Inc.
    InComm
    IndieCade
    Innex, Inc.
    InnoGames
    Kabam, Inc.
    Kemco
    Key Code Media
    KOG
    Konami
    Korea Trade Investment Promotion Agency
    Kuung GamesLaserTagPro
    LATAM Games
    Little Orbit
    Logitech Gaming
    Machinima
    Mad Catz Inc.
    Mattel Inc.
    Maximum Games
    Mecca Electronics, Inc
    Microsoft
    Monoprice
    Multiplayer.it
    My.com
    Natec-Genesis
    Natsume Inc.
    nDreams Ltd
    Neo Arena Inc
    NetEase Inc.
    Nintendo of America
    Noitom Technology
    Nuri Studio
    Nvidia
    Nyko Technologies
    Oculus VR
    OnLive
    Orbbec Co
    Paradox Interactive
    PearlAbyss Corp.
    Perfect World Entertainment
    Performance Designed Products
    Phonejoy
    Pioneer Distributors
    Platronics
    Playkey
    Playseat
    Polk
    Polygon
    Prima Games
    Pro vs. GIJoe
    Protect A Game
    Qualcomm
    R.D.S. Industries
    Razer
    ReliableCoders
    Rizing Games
    Royal Electronics
    Sega of America
    Sensus
    Silicon Image
    Snail Games USA
    Solutions 2 GO
    Sony Computer Entertainment America
    Sony Computer Entertainment Europe
    Square Enix
    SteelSeries
    Straker Translations
    Studio Can-G
    Studio Noir
    Sunflex USA LLC
    Syba Multimedia, Inc/ GamesterGear
    Take-Two InteractiveTechland
    TellTale Games
    Tencent America
    The Get-Well Gamers Foundation
    Turtle Beach
    Twitch
    Ubisoft
    Ubitus
    UCC Distributing Inc
    UOL BoaCompra
    Video Game Voters Network
    Videogame History Museum
    Virtuix
    Virtuos
    Visual Shower
    Vivid Games
    Wargaming
    Warner Bros. Interactive
    Webroot
    Wikia
    Wizards of the Coast
    World Int’l Trading
    Xaviant
    X-Games Inc
    XPEC Entertainment Inc
    XSEED Games
    Zynga

    nie licząc gigantów pokroju microsoft nintendo electronics arts sony itp, gra zaprezentowana tam i ktora tam odniesie sukces i przychylnosc dziennikarzy bedzie miała nawet kilkuletni hype!

  3. To jest dobra i zła wiadomość zarazem. Pozytywnym aspektem opóźnienia jest chęć dopracowania gry, by podczas premiery nie zamazać dobrze wypracowane pierwsze pozytywne wrażenie, a z drugiej strony – by się pograło już 😛

Comments are closed.