Targi E3 zakończyły się kilka tygodni temu i mieliśmy szansę obejrzeć wiele relacji z poszczególnych prezentacji nowej produkcji SOE – H1Z1. Nadszedł czas na oficjalną prezentację H1Z1 dla fanów tej gry.
Jimmy Whisenhunt zabiera nas do świata pełnego zombie i pokazuje kilka interesujących rzeczy:
- wielki opustoszały świat;
- system odkrywania przepisów na rzeczy, które możemy stworzyć;
- tworzenie łuku i strzał;
- strzał w głowę zabija zombie, ale można tez odepchnąć zombie łukiem – aby strzelić z łuku musimy użyć prawego przycisku myszki;
- pojazdy znalezione w grze będą częściowo zepsute i naszym zadaniem będzie ich uprzednie naprawienie, o ile chcemy ich używać;
- jeśli prowadząc pojazd w coś uderzymy, to pojazd będzie ulegał uszkodzeniu – tak, nawet w zombie;
- w świecie znajdziemy puste butelki, które można napełnić wodą;
- woda z jeziora i rzek jest brudna i musi wpierw być oczyszczona – owszem ugasi ona częściowo pragnienie, ale zada również obrażenia;
- wodę można oczyścić tworząc specjalne filtry;
- system sam będzie decydował jaki typ pogody ma panować w grze: ma być słonecznie, zachmurzenie, czy też padać;
- gracz zaczyna z latarka wyposażoną w baterię, która się wyczerpuje z czasem;
- pochodnia została wycofana na starcie gry ze względu na to, że wszyscy wszystko podpalali.
ok, a alfa?
Pewnie będzie ogłoszone na SOE live – w końcu coś tam muszą ogłosić 🙂
H1Z1 keynote jest 15 sierpnia więc zakładam, że Alpha będzie dostępna kolejnego dnia 😀
Mam nadzieję, że się mylę…