Wczorajszy odcinek Higby pls. był bardziej interesujący w porównaniu do poprzedniego. Tym razem Higby zaprezentował nowości z serwera wewnętrznego ekipy PlanetSide 2.

W niedługim czasie (dzisiaj?) na serwery Live trafi zmiana dotycząca blokady kontynentów i Alertów. Po wprowadzeniu zmian Alert na danym kontynencie zostanie uruchomiony jeśli dana frakcja zdobędzie określoną ilość terytorium (np. 75%). W tym momencie uruchamiane są przeciwstawne Alerty na tym kontynencie dla dwóch pozostałych frakcji aby zdobyć minimum 30% terytorium, co oznacza odebranie frakcji dominującej terytorium potrzebnego do blokady kontynentu przez co kontynent nie zostanie zablokowany. W przypadku tych Alertów wygrywa frakcja, która zdobędzie 30% terytorium. Alert trwa określona ilość czasu i aby zablokować kontynent frakcja atakująca musi utrzymać min 75% terytorium.

Oprócz tego, w dniu dzisiejszym trafi na serwery Live zmiana dotycząca ilości zablokowanych kontynentów. Jeśli populacja jest bardzo wysoka i serwer pełen graczy, to system nie pozwoli zablokować żadnego kontynentu. Im mniej graczy, tym więcej kontynentów może być zablokowanych.

Higby pokazał nowe wersje:

  • Nettlemire Gardens (od 12:00),
  • Ziggarut (14:30) gdzie dodano mury wokół miejsca odrodzenia i jump pady,
  • Four Fingers (16:30) – więcej osłon na mostach,
  • Kestral Watch (17:40) – został całkowicie przerobiony.

Pod koniec lipca na serwery Live trafi aktualizacja wprowadzająca pojedynczy surowiec – Nanite. Planem developerów jest aby gracze musieli zacząć podejmować decyzje na co przeznaczają swoje surowca. To, że gracza mogli wziąć samolot, pojazd naziemny i na koniec MAX, bo każda z tych rzeczy była opłacana z innej puli surowców, nie było efektywne i stąd ta zmiana.

Mieliśmy także szansę przyjrzeć się interfejsowi Dyrektyw (21:30), który nie jest jeszcze skończony. W grze są obecne już różnego rodzaju osiągnięcia (medale, baretki), ale nie było dotychczas miejsca gdzie można by było zobaczyć na nich progres. Dyrektywy będą mieć swoje własne punkty, które opierają się na ilości dyrektyw zdobytych przez gracza.

2014_07_17_planetside2_dyrektywy

Dyrektywy śledzą mnóstwo rzeczy dotyczących danej postaci.

2014_07_17_planetside2_dyrektywy2

Są różne poziomy dyrektyw. Na najniższym poziomie gracz musi wypełnić 3 zadania w skład których wchodzi na przykład zdobycie 5 baretek. Po ich wykonaniu otwiera się poziom Srebrny, na którym trzeba już wykonać 4 zadania z większą ilością baretek/ killi, itd. Na poziomie Złotym trzeba już wykonać 5 zadań, a na Auraxium – wszystkie 6, które są najtrudniejsze (np. zdobycie 100 baretek z leczenia – zgaduję, gdyż liczby nie zostały podane)

2014_07_17_planetside2_dyrektywy3

Jakie będą nagrody? Higby zaprezentował te związane z dyrektywami zdobytymi za bronie. Na przykład za zdobycie dyrektywy Auraxium w Assault Rifle gracze dostaną bronie z unikalnym animowanym efektem cieniowania (od 25:00). Każda z tych broni jest od razu wyposażona w załączniki, których nie będzie można wybierać. (Poniżej zaprezentowane bronie nie są LMG)

Na przykład: Gauss Prime ma celownik x3,4, high velocity ammo i forward grip

2014_07_17_planetside2_NCA1-Gauss_Prime_logoT9A Butcher (wersja Carv)

2014_07_17_planetside2_T9A-Butcher_logo

Beteluese 54A (wersja Orion ) – duży magazynek, wolne przeładowanie i nie można zmieniać broni

2014_07_17_planetside2_Betelguese-54A_logo

Jeśli macie już medale Auraxium to dyrektywy zostaną automatycznie zaktualizowane. Z czasem developerzy planują dodać więcej dyrektyw, które dedykowane będą bardziej zaawansowanym graczom, a oprócz tego zobaczymy drzewko dyrektyw za dowodzenie oraz za ukończenie samouczka. Prezentowany zestaw dyrektyw trafi w pierwszej kolejności na serwery Live, ale list stworzona przez developerów jest o wiele większa.

Developerzy planują także rozszerzyć system medali, tak aby nagradzać graczy za wielka ilość killi na jednej broni (medale heroiczne).

Po odpowiedzeniu na pytania dotyczące broni, Higby przeszedł do tematu, który ostatnio bardzo zbulwersował fanów PlanetSide 2 – zakup nanitów za Station Cash. Zgodnie z jego słowami, SOE nie ma zamiaru wprowadzać takiej możliwości na tą chwilę, co jednak nie znaczy, że inni operatorzy PlanetSide 2 tego nie wprowadzą. Każdy operator ma inne zasady biznesowy i tak na przykład w Rosji na przykład gracze mają możliwość wynajęcia broni za opłatę. Z tej racji Higby prosił aby gracze przestali wariować, gdy zobaczą, że coś dziwnego pojawia się w plikach na serwerze testowym.

Oprócz tego Higby zapytał się fanów jaka unikalną zdolność powinna mieć Valkyrie, np.; światło oświetlające, wyrzutnię granatów dymnych, itd. Bronie te można sugerować w temacie Community Pls na Reddit.

Ogólnie odcinek ten jest wart obejrzenia, przynajmniej przez pierwszą godzinę, gdyż Higby dyskutował na tematy dotyczące nowości oraz zmian jakie trafią w niedługim czasie do PlanetSide 2.

Poprzedni artykułAktualizacja w PlanetSide 2 (17.07)
Następny artykułLevel 6 w DCUO zdobyty i… Zonk!
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Bocian

Mogliby by sprzedawać to animowane camo po 2000sc i zarobiliby kupę kasy. Ale nie wiem czy by serwer uciągnął. 🙂

Dyrektywy to chyba będzie ważniejsza rzecz niż Hossin, mocno zachęci graczy do grania różnymi stylami i klasami.

kociamafia

A tutaj GIF jak zmienia się camo:

http://www.gfycat.com/ElasticOblongBuck#

Jestem b. zainteresowany tymi dyrektywami. W końcu jakiś cel~

celtol

Dla mnie szkoda że te bronie będą nie modyfikowalne, wolę raczej biegać z x2 lub x1 a nie x3,4.

Rajen

Oczywiście broń Vanu najładniejsza <3 Takie Camo faktycznie mogliby sprzedawać, ale tylko do broni bo na pojazdach/ludziach by to strasznie ciulowo wyglądało 😛

SH3NKT

Na dyrektywy osobiście czekam od dawna. Zmiany w surowcach może też mają jakiś cel, ale jedno powinno być zmienione – zapasy materiałów zużywalnych (c4, medic kity itd.) powinny zostać..

Zbrojny

jeszcze go nie zwolnili?

[PCPL] sH4maN

jeszcze 200killi i butcher welcome to 😀 😀