Boję się o tym napisać, ale pamiętajcie, że opisana poniżej zmiana nie trafiła jeszcze nawet na serwer testowy, więc WIELE może się jeszcze zmienić.

Parę godzin temu na serwer testowy trafiła aktualizacja zmieniająca UI, niektóre ceny rzeczy za nanity. Wraz z tą aktualizacją wyciekła informacja o tym, iż developerzy eksperymentują z nowymi surowcami w sposób, który może się Wam nie spodobać.

Otóż zgodnie ze słowami Malorna, developerzy testują możliwości uzupełniania Nanitów (nowego surowca w grze) za Station Cash.

Dzięki Shaql wiemy iż za 1 Station Cash gracz (być może) będzie mógł uzupełnić 10 Nanitów.

Tak jak napisałam, są to rzeczy dopiero testowane i z pewnością sprawdzające nastawienie graczy do tego typu płatności w grze. Wielokrotnie rzeczy, które trafiły na serwer testowy nie trafiły na serwery Live z powodu opinii graczy, a ta zmiana nie jest jeszcze nawet włączona na serwerze PTS, a już wywołała burzę.

A Wy jak myślicie -jak bardzo zmiana ta może wpłynąć na rozgrywkę jeśli gracz będzie mógł uzupełnić Nanity za SC?

10 nanitów = 1 SC, 100N = 10 SC, 900N = 90SC

 

Poprzedni artykułWczesny dostęp do H1Z1 na jesieni?
Następny artykułSerwery SOE padły?
14 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kociamafia

Ślisko ślisko.

Czyżby zaczęli za mało zarabiać?

Polegeist

p2w

[PCPL] sH4maN

ciekawe czemu mniej zarabia ?? aaa… moze dla tego ze niema co robic w PS2 ?

VintageMann

To nadal nie będzie Pay To Win a jedynie pomoc w szybszym wyciaganiu pojazdów itp.

balrogos

BO nie mysla ani marketingowo ani nie robia tak aby gra przyciagala ludzi a nie odpychala.

RachitynowyJoe

hmmm, niewiele to się już różni od kupowania boostów do resourców. Niech mają. Jeśli ktoś naprawde chce marnować tyle SC na takie rzeczy to niech ma możliwość

A mogliby takie rzeczy wprowadzić dla graczy by zarobić. Tokeny na zmiane serwera, Dostęp do nexusa. Treasure boxy, spontaniczne tokeny pojazdów. Modele postaci, fryzury, broń do walki wręcz… tyle płatnych rzeczy…

[PCPL] sH4maN

pay to win biorac pod uwage dluzsza gre musze powiedziec co to za roznica czy zabil cie lvl 100 czy lvl1 z bronia za sc ?? p2w blyoby gdybys kupowal sobie np resist shield na 5lvl albo jakies boosty do hp ale to co jest teraz nie uwazam za p2w
polecam film https://www.youtube.com/watch?v=3KGhCzylZos&list=UUdG9PVHAAQrwekvEjCxMlwg

kociamafia

Podejrzewam, że połowa ich budżetu to moje wydatki 😀

HideoPL

Naprawdę nie jest to jeszcze typowe p2w… Tutaj raczej do tego nie dojdzie – zabije cię ktoś kto ma 1 lvl tak samo szybko jak ktoś kto ma 100 lvl. Dopóki nie wprowadzą czegoś drastycznie zwiększającego odporność czy ruchliwość dostępnego wyłącznie za sc to równowaga w tym względzie jest zachowana. Inna sprawa, że faktycznie mogliby wprowadzić znacznie więcej rzeczy zwiększających zysk i dziwi mnie że tego nie robią. Jedyna sprawa z którą mogą mieć problem to nowe rzeczy wprowadzane na serwer. I nie chodzi o balans a raczej o wydajność. To kolejne polygony do wyświetlenia…

Szeregowy

Jeśli postawicie naprzeciwko siebie grupę użytkowników grających za darmo i takich, którzy zapłacą za resource’y – porównywalny skill, i liczebność – to wydaje mi się, że większą szansę na wygraną będzie miała strona, która wyciągnie więcej pojazdów, MAXów i C4. Pamiętajcie, że balans w tej grze nie opiera się tylko na pojedynkach 1:1, ale też na potencjale przejmowania placówek. Skoro rezygnujemy z timerów i puli granatów, to dla zachowania balansu powinniśmy też zrezygnować z boostów do resource’ów.

Polegeist

P.S.
Na **** zabierali pule C4 i granatów? Po co ja je zbieralem i oszczedzalem zeby zawsze miec na 40/40 ^^

SH3NKT

Wiedziałem ,że coś w trawie piszczy. I powiedzcie mi teraz ,że zmiany surowców są dla dobra graczy a nie dla powiększenia portfeli developerów. Sama możliwość nie jest jeszcze najgorsza, tylko ceny,które będą ją prowokowały. Zadajcie sobie pytanie: czy gdybyście teraz ( kiedy jeszcze mamy starą koncepcję surowców na serwerach live) dostali możliwość dokupowania ich za sc to dużo ludzi by to robiło? A po zmianach? To samo w kwestii boost’a na surowce. W tym momencie model f2p zaczyna tracić na uroku, ponieważ developerzy przestają ulepszać grę a zaczynają maksymalizować zyski dając coraz większe możliwości tym, którzy za grę płacą i zniechęcając niepłacących, co prawdopodobnie będzie miało odwrotny skutek do zamierzonego ( każdy „darmowy” gracz po jakimś czasie może zechcieć kupić coś za sc lub opłacić abonament, im ich mniej tym niklejsze szanse na większe korzyści).

PLH

Niezbyt zachęcająca perspektywa, bo pojazdy i ekwipunek dodatkowy jest zużywalny i często zależy od tego, kto ile ma możliwości użycia (nie mogę nową postacią rzucać na prawo i lewo granatów a później brać MAXa, bo nie mam tyle surowców). Jakby dali możliwość zarabiania SC tak jak to było u ProZjebów to byłoby jeszcze ok.