Dawno nie mieliśmy szansy obejrzeć programu Higby Pls, ale w końcu Matt Higby zebrał się w sobie i w zeszłym tygodniu (przed aktualizacją) mogliśmy obejrzeć kolejny odcinek.

Zgodnie ze słowami Higbiego ekipa PlanetSide 2 pracowała ostatnio głównie nad rzeczami, które tak naprawdę nie mogą zostać zaprezentowane na antenie: naprawienie wielu błędów, problemów z wyciekiem pamięci, wydajnością gry oraz rejestracją obrażeń. Te wszystkie poprawki miały trafić do gry już w ostatni czwartek – czy tak się stało, sami możecie to ocenić.

W przyszłości, tak jak to zapowiedział nowy dyrektor artystyczny Bill Yeatts, gracze PlanetSide 2 moga spodziewać się delikatnych zmian we wnętrzu budynków. Chodzi tu nie tylko o dodatkowe ścianki, przeszkody, ale także kolory i dodatki, tak aby budynki w końcu wydawały się różne. Jeden z dwupiętrowych budynków używany jest w ponad 90% baz, więc tym bardziej ekipa PlanetSide 2 chce zmienić jego wnętrze w zależności od miejsca gdzie się znajduje.

Ostatni aktualizacja zmieniła nieco funkcjonowanie kilku broni dostepnych w PlanetSide 2, między innymi PPA i Striker. To jednakże nie koniec zmian, gdyż developerzy na podstawie opinii i komentarzy graczy przygotowują kolejne zmiany. Na ta chwilę to co będzie przedmiotem tych zmian nadal nie jest zdecydowane, ale z  najczęściej wymienianych broni przez graczy zmian doczekają się na pewno:

  • Banshee
  • Raven
  • Rhino razem z ich odpowiednikami VS i NC.

Jeden z tematów, który został poruszony przez Higbiego to ten dotyczący słynnych i wielokrotnie omawianych planach związanych z surowcami w PlanetSide 2. Jeśli nie pamiętacie już opowieści o tym systemie, to dla przypomnienia powiem iż każda baza będzie miała zasób nanitów z którego korzystać będą gracze znajdujący się w okolicy. Nanity te będą się wyczerpywały, a więc ważne będzie aby uzupełniać ich stan na terenie baz.

No cóż, okazuje się iż projekty ten został ponownie przesunięty na bliżej niewiadomy termin. Powód? Koncentracja zasobów developerskich przy pracach nad wersja na PS4 oraz nad systemem misji, a szczególnie chodzi tutaj o osoby pracujące nad UI…

A szkoda, bo z pewnością wprowadzenie tych szeroko zapowiadanych zmian znacznie zmieniłoby i ulepszyło rozgrywkę w PlanetSide 2.

Poprzedni artykułRifty w ArcheAge
Następny artykułSerwery europejskie i problem z wydajnością gry
9 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Wabciu

Zbuffowanie Banshee i Ravenów LoL 😛 Taki trolling.

badziewiak

Nie no zbufowac banshee? To jakis zart? Banshee jest dobre i na piechote i na lotnictwo, sciaga cel bardzo szybko. Nasze PPA na scythe sa wprawdzie celne na cele nieruchome, ale w praktyce w dogfight jest nieuzyteczne, a by zabic uciekajacego piechura to trzeba wpakowac z pol magazynka. Zajmuje to znacznie wiecej czasu niz taki banshee. To chyba jaja sa jakies.

Biotyk

Jak we mnie strzela PPA to zdążę się obrócić żeby zobaczyć chociaż tę kosę, ale banshee zabija natychmiastowo, tak samo zresztą jak shotgun TR. Najgłupszy buff w historii tej gry.

adijos

Biotyk nie przesadzaj wasz shotgun na riwera też zabija natychmiastowo więc nie marudz

T4NK fright1

badziewiak banshe jest dobre na lotnictwo ?:o Sugeruje wejść na VR TR trening i to sprawdzić ……. no takim myśleniem to niedługo wszystko zostanie u nas znerfione co było dobre czylio vulcan, który jest bezużyteczny i strker ….

Patryk

Oni mają je ZNERFIĆ, słyszałem że to potwierdzone. Mam nadzieję że to, że mają być zbuffowane tylko taki błąd w pisaniu.
A, i co to za shotgun TR? TR ma tylko te shotguny co Vanu

badziewiak

Walczylem niegdys z jednym moskiem uzbrojonym w banshee, sam mialem na scythe hailstorma. Dystans rzedu 20m nosem w nos. Sciagnal mnie w 3 sekundy. Sam pilot smial sie ze mnie, ze na banshee wyskakuje mu z czyms takim.

balrogos

banshe robi male obrazenia celom miekkim nie mowiac juz o bardzo wolnych pociskac ktore zataczaja 30 stopniowy luk przy strzelaniu i obrocie maszyna, pewnie dostales z rotary :p