Dziś w nocy SOE po raz kolejny próbowało naprawić problem związany z lootem w H1Z1, czyli jego bardzo rzadkie pojawianie się w świecie. Czy im się to udało?
Po części można powiedzieć, że tak, bo różnorakich przedmiotów jest teraz „od licha i ciut ciut„. Wręcz – za dużo. Zgodnie z tym, co piszą gracze – pojawiają się one tak często, że można stać w jednym miejscu i co chwilę podnosić coś nowego.
Nie sądzę aby taka poprawę mieli na myśli devsi, więc spodziewam się kolejnego Hotfixa.
Oprócz tego, że w świecie jest teraz zbyt wiele przedmiotów dostępnych dla graczy, to devsi cały czas walczą z różnego rodzaju exploitami. Najnowszy polega na duplikowaniu palenisk, z których gracze tworzą przedziwne struktury. Na ta chwilę, nie wiadomo, czy gracze stosujący ten exploit będą banowani – komunikat w tej sprawie ma pojawić się dzisiaj wieczorem.
Ale to nie wszytko… Wygląda na to, że w świecie pojawiło się znacznie więcej zombie, a do tego co niektóre z nich stały się „mądrzejsze” i mocniejsze. Dziesięć uderzeń siekierą może nie zabić niektórych z nich… Zaczyna się chyba robić trochę strasznie 🙂
Problemy mają straszne i bugów jest mnóstwo, ale w końcu to early access.
2 dni temu ukradliśmy ze Szwedami wszystkie pick-up trucki na serwerze i włożyliśmy je do zbudowanego „garaży”.
Niestety 2 z nich przesiąknęły przez podłogę i odpłynęły w nicość.
Gra ma zdecydowanie potencjał ale jest mnóśtwo rzeczy do naprawienia.
Sugerujesz, że premiera w 2017 będzie?:P
za wczesniej – 2017 to landmark, 2018 to EQnext wiec h1z1 najwczesniej 2019 😛