Na jednym z ostatnio zaprezentowanych screenshotów możemy zobaczyć rzut z góry na ogrodzony teren, który może być wzięty w posiadanie przez graczy.

W czasie 12-godzinnego streamu, który odbył się jakiś czas temu, Adam Clegg zaprezentował fanom gry gotowe, tworzone przez niego zabudowania, które będziemy mieli szanse znaleźć rozrzucone po świecie. Poszczególne elementy z których stworzone zostały te zabudowania będą mogły być także wykonane przez graczy – oczywiście po zebraniu odpowiednich surowców. Jeśli więc nie będą się Wam podobać przygotowywane przez developerów „gotowce” to będziecie mogli stworzyć także swoje własne zabudowania.

Oprócz tych skromnych zabudowań, mieliśmy także szansę obejrzeć tzw. „posiadłość gubernatora”. Posiadłość ta to nic innego jak wielki dom, który także będzie mógł zostać zajęty przez graczy. Zanim jednak gracze go zajmą to być może będą chcieli się pozbyć „niechcianych” lokatorów, czyli zombie.

Ja mam tylko jedną wątpliwość, a mianowicie boję się o wydajność, czy też optymalizację gry. Zgodnie z zapewnieniami Smedleya, silnik ForgeLight został ulepszony w stosunku do tego co jest w PlanetSide 2. Ciekawi mnie jednak czy przy większej ilości graczy, a do tego możliwości stawiania własnych budowli, został on na tyle ulepszony, że nie fani H1Z1 nie będą mieć takich problemów jakie występowały / występują w PlanetSide 2?

5 KOMENTARZE

  1. problemy będą. Choć nie sądzę, że ilość graczy zaważy. W tego typu grach nie może być takiego zagęszczenia jak w planetside. Jesli spotkają się grupy po 40 osób to raczej będzie to epicka walka dwóch klanów niż normalne popołudnie. Chyba, że źle zrobią to i będzie mnóstwo survivorów biegających wokół spawn pointów zombie byleby załapać się na jakiegokolwiek loota 😀

    • Jeśli chodzi o „loot” to ma się on pojawiać tam gdzie nie będzie graczy. W taki sposób zrobione jest AI w grze – wpierw sprawdza czy są gracze w okolicy, jak nie ma – to pojawia się/ dodawany jest róznego rodzaju loot. Ma to własnie zapobiec campieniu w oczekiwaniu na loot.

  2. Powiedzmy tysiąc osób plus kilka (kilkanaście ?) tysięcy zombie ? Moze być ciekawie 😉

    Co do posiadłości to jestem na razie sceptycznie nastawiony. Budujesz posiadłość i jest twoja. Wylogowywujesz się i w tym czasie ktoś ją zajmuje. Logujesz się do gry w „swojej” posiadłości i j…b dostajesz w „czajnik” xD

  3. Chciałem podziękować adminowi tej stronki, świetna sprawa. Bardzo fajnie że można odnaleźć nowinki na temat projektu H1Z1 jeszcze przed jego wydaniem. Keep up the good work!

Comments are closed.