Ekipa H1Z1 pochwaliła się na Twitter nad czym obecnie pracują – widoczne bronie zawieszone na postaci gracza.

Na ta chwilę wiadomo, że na postaci nieuprawdopodobnianej znajdować się będą cztery sloty na broń znajdujące się na prawym i lewym ramieniu, oraz prawym i lewym biodrze. Do każdego slotu przypisane zostały odpowiednie bronie:

  • P/L ramię – M16A4, łuk, M24, Pump Shotgun, siekiera, włócznia, kij baseballowy, toporek, gitara
  • P/L biodro (kabura) – pistolet 0.45, Pistolet 44Magnum, cegła, flary, pochodnia, łom, maczeta, nóż, latarka, młotek, klucz, lornetka, rura

Oczywiście to dopiero pierwsze próby nad nowym systemem i przy zastosowaniu dotychczasowego modelu postaci. Oznacza, że wiele jeszcze może się zmienić, tym bardziej, że ekipa H1Z1 pracuje nad nowym modelem postaci męskiej.

Na tą chwilę są to wstępne próby wykonane na istniejącym modelu, tworzenie pewnych statycznych rzeczy i upewnienie się się wszystko działa tak jak należy abyśmy mogli to wprowadzić bez żadnych problemów.

W przyszłości chcielibyśmy aby system ten był domyślny i aby gracze mogli mieć aktywny tylko jeden slot na broń, a założenie kabury lub plecaka z możliwością przymocowania broni odblokowywał dodatkowy slot na broń, który można używać.

Poprzedni artykułZdjęcie dnia: Urzarach
Następny artykułZmiany w SOE/DayBreak i ich wpływ na EQNext oraz Landmark
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Rajen

Chwalą się tym? W cs 1.6 gracze sami piszą takie pluginy.

Skaramanga

karabin na plecach wyglada zalosnie, mogli by go normalnie zrobic na ramieniu na pasku.
przynajmniej mialo by to jakis wyglad, bo magiczne trzymanie sie na plecach po paru ladnych latach w grach dziwnie wygalda

Sylzer

„Part of the reason we aren’t animating then yet or bothering with straps and holsters is simple priority and development constraints.

It’s two things. First, having the weapons visible at all is a priority because it hugely impacts gameplay, especially related to player-to-player interaction.

The second is that it’s not worth adding new bones and animations to the current model when we’re already in the middle of creating a new one anyway.

The in-the-middle solution is to get some preliminary testing done on the existing model, creating some basically static bones, and make sure that everything works so that we are able to just bring in the new model and rig without any hitches.”

http://www.reddit.com/r/h1z1/comments/2wkpuz/view/cortdir?context=3