Trzeba uczciwie powiedzieć, że wczorajsza konserwacja serwerów H1Z1 spowodowała nieco uciążliwe skutki uboczne – destabilizację klienta gry.

Mnóstwo osób na Reddit zgłasza problemy z wyłączaniem się klienta, a dodatkowo problemy objęły także serwery Battle Royale.

Zgodnie z ostatnimi informacjami podanymi przez Smedleya znaleziono główny problem, który powoduje wywalanie się klienta gry i ekipa H1Z1 aktywnie pracuje nad rozwiązaniem.

Co takiego zmieniono podczas wczorajszej przerwy? Obserwując dzisiejsze wypowiedzi Smedleya, mogę się domyślić, że prawdopodobnie wprowadzono kolejne narzędzia do walki z hackerami.

Poprzedni artykułStoryBricks kończy swoją działalność
Następny artykułPrzeciek z pre-alpha The Division
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
PLH

No przynajmniej „hakerów” odstraszy i może zmniejszy ich liczbę.