Jakiś czas temu fani PlanetSide 2 stworzyli rewelacyjną stronę, gdzie gracze mogą zgłaszać różnego rodzaju błędy odkryte w grze – DayBreak Community Issue Tracker.
Strona ta zrobiła się tak popularna, że developerzy DBG zaczęli ją używać także w innych grach, wliczając w to gry będące w fazie wczesnego dostępu: H1Z1 i Landmark.
Gracze mogą zgłosić tam błąd, opisać go i podać kroki, który doprowadzają do jego powstania. Dzięki temu ekipa DBG może szybciej na nie zareagować. Przynajmniej tak było do niedawna…
Czasy się zmieniają, ludzi pracujących w DBG ubywa, więc nie należy się dziwić, że co niektóre błędy nie są naprawiane. Zaniepokoić jednak może fakt, że niektóre błędy z PlanetSide 2, zgodnie z informacjami z Issue Tracker, nie zostaną nigdy naprawione…
„Won’t do” – dokładnie taka informacja pojawiła się przy kilku błędach, które według społeczności PlanetSide 2 powinny mieć wysoki priorytet:
- umieszczenie generatora osłon powoduje opóźnienie w zmianie broni
- gaszenie ognia może utknąć w stanie odnawiania
- przymusowe przeładowanie broni z pełnym magazynkiem
- czas odnawiania zdolności pojazdów nie resetuje się wraz z przywołaniem nowego pojazdu
No cóż, chyba czas przyzwyczaić się do nowej rzeczywistości – H1Z1 jest teraz kurą znoszącą złote jajka, a PlanetSide 2 trafił do koszyka z innymi grami DBG, co oznacza lekki stan zapomnienia… Może wprowadzenie PlanetSide 2 na PS4 coś zmieni…
Nie oszukują nikogo. Chciałbym powiedzieć, że to dobrze ale tak naprawde nic się nie zmieniło więc meh 😀
To dobre wiesci, bo jak czegos nie dotykaja, to jest szansa ze tego nie spieprza.
„przymusowe przeładowanie broni z pełnym magazynkiemę
To jest tylko bug animacji, tak naprawdę może strzelać a pociski lecą tam gdzie jest celownik. Dokładnie to widać na jego filmiku gdzie w czasie przeładowywania strzela do przykucniętego przeciwnika. Zobaczcie sobie hitbox na celowniku 🙂
Najważniejsze jest nie tracić głowy w czasie walki wtedy bug ten nie przeszkadza :). Widać że gość grał w FPSy gdzie wystarczyła sekunda aby broń się sama przeładowała w plecaku i nie może się odzwyczaić od wciskania R chwile przed zmiana broni 🙂
Reszta bugów powstaje tylko w specjalnych okolicznościach (oddanie pojazdu + jakieś zmiany/użycie umiejętności) a więc są na tyle rzadkie że mi tez by się na miejscu devsa nie chciało porzucać ważniejszej pracy/zadań.
Możliwe, że są znane miejsca w kodzie, które je powodują, ale ich naprawa na wydajność źle wpłynie (mówię z doświadczenia:D)