W dniu wczorajszym na serwery PlanetSide 2 trafiła długo wyczekiwana aktualizacja, która… popsuła chyba wszystko co było do popsucia.

Z racji tego, że wróciłam tymczasowo do swojego 10-letniego kompa, to nawet PlanetSide 2 nie jest zainstalowany u mnie na dysku, więc nie zajrzę do gry i nie podzielę się moimi doświadczeniami. Obserwuję natomiast Reddit oraz inne portale, i to co się działo po wczorajszej aktualizacji… Powiem krótko, zdecydowana większość graczy PlanetSide 2 jest wściekła.

Kilka ciekawszych błędów wymienianych najczęściej przez graczy:

  • olbrzymie ikony oraz tagi innych graczy;
  • błędne oznaczenie jednostek MAX na minimapie;
  • brak oznaczeń medyków na minimapie;
  • obrażenia z wybuchów przechodzą przez ściany i osłony;
  • zresetowane ekwipunki pojazdów dla wielu graczy;
  • niskie ustawienia graficzne sa teraz takie same jak średnie przez co wielu graczy zaobserwowało znaczny spadek FPS;
  • kamuflaże zbugowane na wielu broniach;
  • zapowiadana przez Smeda wielka obniżka cen w Depot… ceny obniżono o 1 DBC;
  • toksyczna woda w Heyoka Chemical Lab nie zadaje obrażeń;
  • zniknęło kilka broni;
  • dziwne dźwięki;
  • i wiele innych problemów.

Wściekłość graczy jest tak wielka, że sam Smedley ruszył na ratunek:

Problemy z tą aktualizacja są naszym priorytetem. Ikony wracają do poprzedniej wersji.

I szybka informacja – nowy tryb gry jest prawie gotowy. Zabrało nam to więcej czasu niż myśleliśmy, ale zobaczycie go niedługo na serwerze testowym, a jeśli nie będzie z nim problemów, to jeszcze w tym tygodniu trafi na serwery Live.

Przepraszam za problemy z tą aktualizacją. Nie jestem z tego zadowolony, podobnie jak i zespół.

Nadchodzi Hotfix.

I rzeczywiście – nadszedł Hotfix. Zgodnie z zapowiedzią serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o 8.30 rano celem naprawienia niektórych błędów, w tym:

  • zmiany w ustawieniach graficznych;
  • brak informacji o FPS;
  • Auraxium armor;
  • crash klienta oraz kontynentów;
  • przenikanie obrażeń przez ściany i osłony;
  • zmiana ikonek dla MAX;
  • pojawianie się Medyka i ciał na minimapie;
  • powrócą zaginione bronie (Fury, Bulldog, Ranger);
  • woda w Heyoka będzie znowu toksyczna

Pełną listę znajdziecie na forum.

 

Poprzedni artykułKolejne ciekawostki z H1Z1
Następny artykułHonorowy problem…
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

a ja nawet tego tak nie odczułem bardzo. Takie troche meh… no oprócz opadu na enforcerze który jest ooooooogrooooomny teraz. Chyba skopiowali statystyki katapulty vanu

Slimaczek

No cóż. Życzę powodzenia w walce z PS2 xD (pozdrowienia od wieśka :#

Skaramanga

a mi oddali 13 k certow za wszystkie celowniki pozostawiajac je wszystkie wybrane przez co mimo ich zablokowania moge ich uzywac chyba ze je zmienie zapewne.
Druga sprawa zniknelo mi sporo ulepszen do czasu przeladowan itp, a tego chyba mieli nie macac…

Te nowe nicki były bardzo pomocne. Mogli tylko je przyciemnić i dać tak jasne po najechaniu i było by git

nukemski

i Smedley chce za to kasę? buahaha

menaximus

ja nie zauważyłem żadnych poważnych problemów

nie rozumiem tego hejtu

Wabciu

Chodzi o to, że enforcer jest teraz bronią na bliski dystans (a wcześniej był na średni) a na daleki dostaniecie railguna.

PLH

No dobra, a kto jeździł Vanguardem pozbawionym głównego działa oraz zamontowanym w powietrzu Bazyliszkiem? 😀

HideoPL

Specjalnie jeden z loadoutów sobie zostawie, od święta będę jeżdził po warpie właśnie taką wanną;-)

rafko3

Tez sie zastanawialem dla czego gine stojac wewnatrz budynku uff a juz myslalem ze tak zostanie

balrogos

Geralt pozdrawia planetsajdowiczów