Okazuje się, że w ostatniej aktualizacji gry wprowadzono dwie nowe funkcje, które nie zostały ujęte w oficjalnych notkach.
- DecloakOnFire
- AbilityQueueSeconds
Pierwsza funkcja wprowadziła automatyczne wyłączanie maskowania przy użyciu lewego przyciska myszy. Możliwość ta można wyłączyć w pliku UserOptions.ini
[General] DecloakOnFire=0
Jeśli chodzi natomiast o AbilityQueueSeconds to pozwala ona na użycie przyciska maskujące podczas gdy postać jest zajęta (w trakcie animacji/ lag) i w pierwszym wolnym momencie kiedy postać nie jest już zajęta, maskowanie zostanie aktywowane w przeciągu X sekund.
[General] AbilityQueueSeconds=1
Jeśli chcecie wyłączyć ta możliwość, to należy wpisać 0 [zero].
Na ten moment nie ma możliwości wyłączenia i włączenia tych opcji bezpośrednio w interfejsie gry, ale ma to zostać wprowadzone w przyszłości.
Mam nadzieję, że DecloakOnFire nie będzie pozwalał na szybsze niż normalne strzelanie…
Ok, DecloakOnFire działa też przy celowaniu/używaniu optyki (sprawdziłem na Falshu) – nie wiem czy efekt zamierzony, ale dla mnie bezużyteczny.
jestem ciekaw czemu usuneli blura? z rok temu?