Osoby, które nie miały jeszcze szans wypróbować najnowszego trybu w H1Z1: King of the Kill – Ignition, mają jeszcze szansę.
Devsi wprowadzili do tego trybu kilka zmian włączając w to sposób interakcji ze strefami bezpieczeństwa. Od tej pory, po detonacji, gracze zostaną zablokowani w strefie na 30 sekund i dopiero po upływie tego czasu będą mogli udać się do kolejnej strefy bezpieczeństwa. Rozgrywka będzie kontynuowana właśnie w ten sposób, aż do ostatniej strefy, której to gracze nie będą mogli opuścić przez 90 sekund. Kiedy strefy są zamknięte będzie to widoczne dzięki bardzo jasnej i złowieszczo wyglądającej granicy.
Warto pamiętać o tym, że jeśli weźmiecie udział w testach trybu Ignition zanim wprowadzony on zostanie na serwrey Live, to w nagrodę otrzymacie specjalną skórkę na T-shirta.
Dodatkowo na serwery testowy King of the Kill trafiło kilka zmian:
- Lepsza wykrywalność obrażeń zadawanych bronią
- Wymuszona kamera z pierwszej osoby przy użyciu lunety (hunting rifle, crossbow)
- Naloty bombowe zostały lekko zmienione i powinny powodować mniejszy chaos
- Toksyczny gaz powinien być mniej gęsty i nieprzejrzysty
- Lepsza obsługa ATV (quad)
- Tryb Ignition: Ulepszono pojawianie się graczy na mapie (nie będzie pojawiania się w drzewach, częściej na płaskim terenie)
- Tryb Ignition: Mniej oślepiające przejście pomiędzy Box of Destiny a rozpoczęciem meczu
- Tryb Ignition: Gracze nie powinni już „zabijać siebie samych pięściami”
- Kevlar będzie nazywać się teraz Body Armor
- Naprawiono błąd ze strzelaniem AK47 w czasie przeładowywania
- Naprawiono problem z przenikaniem karabinów przez obiekty i zabijaniem graczy znajdujących się po drugiej stronie
- Naprawiono błąd kiedy kamera z pierwszej osoby może się trząść lub lagować podczas jazdy jako pasażer w pojeździe
- Funkcja Mute-all powinna utrzymywać się po zalogowaniu
- Naprawiono kilka problemów z trybem obserwacyjnym włączając w to funkcjonalność kółka myszki
Do obu gier H1Z1 wprowadzona zostanie także jeszcze jedna ważna zmiana – niemożność zamiany miejsc w poruszającym się pojeździe.
Dodatkowo opracowana została nowa animacja spadochronów: