W najnowszym magazynie PCGames-DE zamieszczono najnowsze informacje o kolejnych dwóch aktualizacjach do Star Citizen i wygląda na to, że ponownie może odżyć „hype” na ten tytuł.

201607_star-citizen-pcgamesde

Okazuje się, że wersja 2.6 wprowadzi do gry moduł – Star Marine, czyli strzelanki dla Star Citizen. Nie podano szczegółów na jakich zasadach będzie operować Star Marine, ale można zakładać, że będzie to podobne działanie jak moduł Arena Commander. Jeśli chodzi o aktualizację 2.7 to wprowadzi ona do gry system Stanton wraz z proceduralnie generowanymi planetami i chociaż ilość planet po premierze 2.7 nie została podana, to wiadome jest, że devsi planują mieć 40 planet w tym systemie do końca 2016 roku. Co ciekawe, to gracze będą mogli lądować na tych planetach samodzielnie lub też automatycznie na wyznaczonych lądowiskach.

Prócz nowych treści do gry wprowadzonych zostanie mnóstwo ulepszeń graficznych, które mają poprawić oświetlenie oraz dodać generowane chmury. Dodatkowo RSI pracuje nad poprawą wydajności serwerów, po to aby zmniejszyć ilość instancji i umożliwić większej ilości graczy przebywać w danej strefie.

 

Oto najważniejsze informacje zawarte w artykule PCGames, które zamieszczone zostały na reddit:

  • Reporterzy, którzy odwiedzili studio we Frankfurcie mieli możliwość przetestowania ostatniej wersji gry. Zgodnie z ich słowami polecieli na planetę Delamar w systemie Nyx, wylądowali niedaleko opuszczonej bazy górniczej Levski, byli w stanie wysiąść ze statku i pospacerować na powierzchni planety;
  • Star Marine będzie mieć kilka map;
  • Nowy system oświetlenia sprawia, że planety wyglądają bardziej naturalnie;
  • Zbliżanie się do planety oraz lądowanie wygląda i jest technicznie lepsze od tego w Elite Dangerous;
  • Gracze mogą lądować ręcznie w każdym miejscu na planecie, lądowanie automatyczne jest tylko w wyznaczonych lokacjach;
  • MicroTech i Hurston pojawią się po 2.7;
  • Nowe misje i zadania;
  • Uruchomiona zostanie możliwość wymiany handlowej;
  • Planety i księżyce krążą wokół słońca, co oznacza cykl dnia i nocy;
  • Lecąc nad oceanem horyzont był prawidłowo zakrzywiony;
  • Planowane jest wprowadzenie drzew i zwierząt, devsi maja gotowe szablony nazwane ekosystemami – to dopiero w przyszłości;
  • Używając GTX980 na powierzchni planety uzyskali 100FPS;
  • Zaawansowany system AI dla NPC, dzięki czemu mogą one podejmować decyzje bazujące na środowisku i kotekście, a do tego mieć hobby i swój własny wirtualny umysł pozwalający im pamiętać, co ma wpływ na opinię o graczu.

No i co o tym sądzicie? Zagracie w Star Citizen gdy do gry trafią te nowości?

Poprzedni artykułMówią o mnie Krwawa Kinya…
Następny artykułPremiera No Man’s Sky na PC lekko opóźniona
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Fenji

Niby coś ruszyło, ale to nie zmienia faktu, że mają kolosalne opóźnienia :> I pewnie gre skończą w 2018.