Prezentacja ekipy The Elder Scrolls Online na temat zmian, jakie wprowadzone zostaną do gry już w październiku, wywołała uśmiech na mojej twarzy. Oj – będzie się działo 😉

Zanim jednak przejdę do opisu prezentacji, to chciałabym poprosić o coś moich wiernych i kochanych czytelników. Otóż, chciałabym spróbować triala (rajd na 12 osób) w TESO na poziomie 40+. Jakbyście chcieli mi pomóc, to serdecznie zapraszam dzisiaj wieczorkiem do gry. Wyślijcie mi wiadomość @kinya lub napiszcie na gildiowym. Zacznę zbierać chętnych od około 19:30, ale do zony chciałabym wyruszyć o 20:00. Dodatkowo zrobimy zdjęcie gildiowe – a co! 😀

To KTO z Was będzie?

Poradnik dla nowych graczy w The Elder Scrolls Online

TESO_20160729_gildia-pociag

To wracajmy do prezentacji One Tamriel.

O ile Zenimax nie zorganizował oficjalnej prezentacji na teranie targów Gamescom 2016, to w trakcie trwania tych targów devsi z The Elder Scrolls Online znaleźli czas by spotkać się z graczami i porozmawiać o tym, co zostanie wprowadzone w przeciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Zacznijmy od tego, że na 9 września zapowiedziano premierę Złotą Edycją The Elder Scrolls Online, gdzie wydając 60$ osoba otrzyma:

  • bazową wersje gry
  • 4 pierwsze DLC ( Imperial City, Orsinium, Thieves Guild, Dark Brotherhood)
  • koń Palomino
  • 500 koron do wydania w sklepie

O ile w oficjalnej informacji podanej przez Zenimax, jest mowa tylko o wersji za $, to w trakcie spotkania z fanami podczas Gamescom, Matt Firor producent The Elder Scrolls Online wspomniał, że pakiet ten pojawi się także w sklepie za korony i podobno cena wynosić będzie 5500 koron. To nie jest potwierdzona informacja, więc przekonamy się za jakiś czas czy to prawda. Potwierdzone!

201609_TESO-gold-edition-palomino

Czas na informacje dotyczące aktualizacji One Tamriel, która to już w październiku zmieni oblicze TESO. One Tamriel będzie darmowym rozszerzeniem dostępnym dla wszystkich graczy, które wprowadzi do gry mnóstwo zmian. Informacji jest sporo, więc po prostu je wypunktuję.

  • Usunięcie leveli w świecie – od tej pory wszystkie zony (prócz Cyrodill) będą działać w ten sam sposób jak strefy z rozszerzeń. Oznacza to, że gracze mogą udać się gdziekolwiek chcą i zawsze, wszytko będzie na odpowiednim dla nich poziomie.  Koniec z szarymi questami!
  • Usunięcie restrykcji frakcyjnych w PvE – do tej pory postacie z różnych frakcji mogły grać wspólnie tylko w instancjach grupowych, ale po wprowadzeniu One Tamriel to się zmieni. Od momentu kiedy aktualizacja ta trafi na serwery TESO, gracze będą mogli grupować się we wszystkich strefach PvE z innymi graczami, bez względu na frakcję. Zmiana ta oznacza także, że nawet nowy gracz, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę w tej grze, będzie mógł udać się do dowolnej zony, a nie tylko tych związanych z jego frakcją.
  • Wszystkie otwarte zony w grze zostaną zmienione, tak aby przypominały Wrothgar (Orsinium). Oznacza to, że każdej zonie znajdą się bossy oraz rzeczy do robienia zarówno dla grupy, jak i dla osób którzy wolą grać solo.
  • Craglorn zostanie całkowicie zmieniona w taki sposób jak i inne strefy otwarte (patrz wyżej). Dodatkowo specjalni przeciwnicy w Craglorn będą mieć trudność na poziomie World Boss.
  • Zmiany w itemizacji, czyli sprzęt dla postaci:
    • Wprowadzony zostanie podobny podział jak w nowych instancjach grupowych, co oznacza, że gracze będą wiedzieli jaki set wypada w której instancji;
    • Do każdej zony w Tamriel przypisane zostaną 3 sety (wliczają się to World Bossy i instancje grupowe w danych zonach);
    • Oczywiście sety te wypadać będą na poziomie odpowiednim do poziomu postaci (czyli jak postac jest poziom 42, to otrzyma element seta na ten właśnie poziom);
    • Końcowy boss we wszystkich instancjach Veteran wyrzuci element nakrycie głowy z Monster Set;
    • Dodanych zostanie 17 nowych Monster Setów;
    • 30 nowych setów;
    • Wszystkie instancje grupowe w Tamriel będą mieć wersje normalną i Veteran;
  • Zostaną dodane umiejętności Ultimate dla broni:
    • Linia związana z bronią musi być na poziomie 50;
    • Ultimate będzie można morph’ować, czyli wybrać jeden z dwóch efektów.

TESO_Cyrodill-1-m

Wymienione powyżej zmiany znacznie poprawią aspekt społecznościowy w grze, gdyż tak naprawdę w tej chwili gracze mogą grupować się z 1/3 graczy. Po tych zmianach, zwiedzając świat gracze będą w końcu widzieć postacie z innych frakcji. Koniec z instancjami poszczególnych zon podzielonych na frakcje!

Spokojne życie Pospolitego Ruszenia, czyli o Purpurowym Kuraku Rozpierduchy

Oto co jeszcze zostanie zmienione w aktualizacji One Tamriel:

  • Duele PvP
    • Bedzie można wyzwać kogoś na pojedynek PvP poza Cyrodill;
    • W momencie rozpoczęcia pojedynku postacie będą się skalować podobnie jak to jest w Cyrodill;
    • Będzie opcja automatycznego odmawiania pojedynków;
  • Ilość punktów Championa wzrośnie do 561;
  • Dzienne misje do levelowania gildii:
    • W tej chwili gildię Magów można levelować znajdując lorebooki, Wojowników zabijając Daedrę i robiąc Dolmeny, Undauted robiąc instancje grupowe – wraz z rozszerzeniem One Tamriel to się zmieni;
    • Gracze będą mogli wziąć dzienne misje z poszczególnych gildii, które dadzą XP potrzebne do levelowania tychże gildii;
    • Misje je będą wymagały wypraw do „delve”, czyli lochów solo położonych w strefach otwartych.
  • Klucze Undauted
    • w tej chwili gracze otrzymują klucze brązowe, srebrne i złote za ukończone instancje grupowe – system ten zostanie zmieniony;
    • wraz z One Tarmier pojawią się trzy nowe NPC:
      • pierwszy dawać będzie misje na 12 pierwszych instancji;
      • drugi na kolejne 12 instancji;
      • trzeci na instancje z DLC;
    • jeśli ktoś posiada wszystkie DLC bedzie mógł ukończyć 3 misje na dzień;
    • ukończenie instancji na poziomie Veteran nagrodzi 2 kluczami;
    • za każdą misję otrzymuje się klucz
      • klucz to klucz – koniec z barwami kluczy, a wszystkie istniejące niewymienione klucze złote, srebrne i brązowe zamienione zostaną na nowe, zwykłe klucze;

TESO_20160529_Fungal-Grotto-9

Inne informacje:

  • Dwa nowe festiwale:
    • Witches Festival w okolicy Halloween;
    • New Life w okolicy Nowego Roku;
    • w późniejszym czasie dodanych zostanie jeszcze więcej festiwali;
  • System „Loot-crate„, czyli możliwość zakupienia za korony skrzynki, z których jest szansa otrzymać bardzo rzadkie przedmioty kosmetyczne i wierzchowce, wliczając w to te, które kiedyś były w sprzedaży i zostały usunięte ze sklepu
    • Samych skrzynek, jak i przedmiotów z tych skrzynek nie będzie można sprzedawać innym graczom;
    • Jutro napiszę nicoe więcej o tym systemie, bo jest sporo informacji.
  • Zmiany te pojawią się na serwerze testowym za dwa tygodnie;
  • Naprawiono błąd z Salvation i osoby, które go wykorzystywały aby robić Veterany zostały zbanowane;
  • Wszystkie osoby, które wykorzystywać będą błędy w grze do własnej korzyści, zostaną zbanowane bez prawa odwołania;
  • Rozszerzenie nr 13 obejmować będzie housing, a wraz z nim manekiny do ćwiczenia dps.

Oto jakie domy będą mogli posiadać gracze The Elder Scrolls Online

No to co myślicie o tych zapowiedziach?

4 KOMENTARZE

  1. Ehh.. myślałam, że faktycznie coś nowego się pojawi a to tylko wchodzą zmiany które od dawna są zapowiadane.
    No to jeszcze 1,5 mies czekania i skończy się psedo pvp na Cyrodill 😀

  2. Podoba mi się efektywny brak znaczenia poziomu postaci dzięki skalowaniu, przebudowa mechaniki stref na wzór Wrothgaru, a także dodawanie kolejnych „codziennych misji”, bo jak nie wiadomo co ze sobą zrobić to są jak znalazł.

    Zawsze też mile widziane są perma-bany dla oszustów.

    Zmiany w itemizacji to się okaże w praniu. Ogólnie im więcej tym lepiej, aczkolwiek najbardziej to marzy mi się system w którym gracze zdobywają przedmioty, które dzięki rozwiniętemu craftowi, nadają specjalne cechy dowolnym zbrojom i broniom i biżuterii. Dzięki temu można i mieć dobre statystyki i dobrze wyglądać. Najgorsze co może być w grze, to jak raidy wyglądają jak wojny klonów.

    Zupełnie nie podoba mi się wprowadzenie skrzynek z przedmiotami losowymi za $$$. Nie ważne co w nich ma być – mechanika obliczona na hazard za prawdziwe pieniądze nie powinna mieć miejsca. Uważam to za przekroczenie pewnej granicy etyki, której wydawca przekraczać nie powinien.

    Do listy zmian „na nie” dodałbym jeszcze „PvP Duel”, ale przynajmniej będzie auto-ignore więc nie będzie mnie to w ogóle ruszało. Osobiście nie wiem po co to dodają, bo gankerów z Cyro to i tak nie wyciągnie, a normalni grają PvP dla walk grupowych. Może wyszło im w jakimś badaniu, że jest target na PvP e-peen? Jeśli na tym zarobią to krzyżyk na drogę.

    • Permabany to już przeżytek. Gdyby były takie w ESO to Deltia czy ten drugi na S dawno by skończyli swoją karierę na YT. Skończył by się Sypher/Deltia, skończyło by się pośrednie promowanie gry przez niech, Zenimax by nie zarobił. Jest głośno o nich= jest głośno o ESO= zainteresowanie ESO/sprzedaż wzrasta więc wszyscy są zadowoleni, co nie?

      Duale jak najbardziej jestem na tak. Teraz osoby, które są tym zainteresowane psują całą rozgrywkę PVP.

  3. Fajne zmiany na plus. Szczegolnie podoba mi sie zmiana w auto-skalowaniu starych zone i world bossow. Szkoda, ze tak pozno.

Comments are closed.