Dzisiaj nad ranem serwery H1Z1: Just Survive zostały wyłączone, zostaną zresetowane (wipe) i trafiła na nie kolejna aktualizacja. Zgodnie z zapowiedzią, serwery ponownie powinny zostać włączone o godzinie 10:00 rano i miejmy nadzieję, że tak się stanie.

Zanim napiszę jednak co wprowadzono do gry to zacznijmy od tego, co z opisanych przeze mnie jakiś czas temu nowości na serwerze testowym NIE trafiło do gry w dzisiejszej aktualizacji:

  • Zasada rekurencji przy budowie baz (jeśli zbudujecie stos przedmiotów jeden na drugim i zniszczycie ten położony najniżej, to wszytko powyżej też zostanie zniszczone);
  • Zombie atakujące bazy
  • Dziwny zombie, który wyzwala w innych zombiakach to co najgorsze 🙂

20160801_h1z1-js_dziwny-zombie-darco

No dobrze, to przyjrzyjmy się temu co dzisiaj trafiło do gry.

Nowości:

  • Postać graczy którzy polegli w walce powróci jako zombie. Ten zombie będzie mieć na sobie ten sam sprzęt jaki miał gracz gdy umarł.
  • Unikalne zombie pojawiły się w świecie, które kryją tajemnice umożliwiające stworzenie nowych mocarnych broni (filmik o nich znajdziecie na forum)

20160812_h1z1-js-nowe-bronie

Zmiany poprawiające jakość gry:

  • Wprowadzono czat tekstowy (enter)
  • Delikatnie zmieniono zasady ograniczające budowanie:
    • Bazy mogą być budowane wokół willi
    • Ogniska i flary można postawić w każdym miejscu
    • Dodano ograniczenia w budowaniu na serwerze Kraków
  • Ulepszono odradzanie graczy
    • Gracze nie będą mogli odrodzić się w pobliżu miejscu gdzie zginęli
    • Ograniczenie ma średnicę 9 pól mapy wokół miejsca śmierci
    • W obszarze tym nie można odrodzić się przez 5 minut
    • Jeśli umrzecie w pobliżu siatki, w której nie możecie się odrodzić, to nowa siatka przejmie ten sam czas co przy poprzedniej śmierci.

20160801_h1z1-js_odradzanie

Optymalizacja:

  • Zwiększona wydajność serwera, aby zmniejszyć lagi na serwerach o wysokiej populacji i z dużą ilością zombie
  • Ulepszenie podziału systemu gry i grafiki w celu zwiększenia wydajności wielordzeniowych procesorów.

Walka

  • Broń rzucana wyświetla teraz znacznik widoczny tylko dla osoby, która je rzuca, co czyni trasę lotu bardziej widoczną;
  • Siatka wskazuje teraz kiedy nie ma możliwości strzelania i postać przyjmuje pozę pasywną.

20160801_h1z1-js_bron

Pojazdy

  • Poprawiono prowadzenie pojazdów
  • Pojazdy są mniej podatne na wywrócenie
  • Pojazdy zostały zmodyfikowane, aby mieć różne właściwości:
    • Samochód policyjny jest najszybszy
    • Terenowy ma najlepszą przyczepność
    • Pół-ciężarówka jest najmocniejsza
  • Pasażerowie na tyle półciężarówki mogą teraz stać i strzelać w przód oraz kucać i strzelać w tył
  • Przewrócone pojazdy mają bardziej realistyczne tarcie i nie będzie można ich prowadzić używając turbo;
  • Ulepszono dźwięki pojazdów:
    • silnik i turbo;
    • pisk opon podczas skręcania;
    • hamowanie.
  • Pojazdy maja teraz klaksony [J] (zaraz się okaże, że różne dźwięki klaksonów będzie można zakupić tak jak ma to miejsce w PlanetSide 2 – Kinya)
  • Poprawiono fizykę, która powinna sprawić, że pojazdy powinny znacznie rzadziej niespodziewanie wybuchać oraz zadawać prawidłową ilośc obrażeń, kiedy wybuchną.

Poprawiono błędy:

  • Naprawiono problem uniemożliwiający zombie zadawanie obrażeń pojazdom;
  • Naprawiono problem z „tamperami”
  • Naprawiono problem związany z nie traceniem wytrzymałości na niektórych przedmiotach;
  • Gracze rozpoczynają przygodę z podstawowym kompasem.

No i jak Wam się podobają te zmiany i nowości?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Im więcej komentarzy zostawiacie tutaj na stronie, tym większa szansa na rozdawnictwa na blogu.

Poprzedni artykułKakao Games walczy z zwrotami pieniędzy
Następny artykułHarmonogram eventów w końcu zależny od regionu!
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Dieselowski

Survival i mocarne bronie?
Hahaha xD…