No, powiem uczciwie, że takiej informacji nie spodziewałam się ujrzeć jeszcze przez jakiś czas. Przed chwilą ujawniono, że zbliżamy się do końca Wczesnego Dostępu do H1z1: King of the Kill, bowiem oficjalną premierę zaplanowano już na 20 września.

Premierowa wersja H1Z1: King of the Kill oferować będzie graczom nową mapę (Arena lub też Z2, jak była nazywana do niedawna), nowy interfejs, integrację z Twitchem, system punktowania i wiele więcej. Warto dodać także, że po premierze cena gry na Steam wzrośnie z 19,99Euro na 29,99 EURO!

Niestety, informacja o premierze tej gry dotyczy tylko wersji na PC i jak wyjaśnił Chris Wynn w najnowszym liście producenckim, na wersję konsolowe trzeba będzie jeszcze poczekać.

Jestem podekscytowany mogąc Was poinformować, że premiera H1Z1: King of the Kill na PC zaplanowana została na 20 września. Cały ostatni rok spędziliśmy na przekształcaniu, balansowaniu i polerowaniu wszystkich systemów gry. Wraz z nowymi mechanikami, które uczynią grę bardziej interesującą, nowym interfejsem, nową mapą – gra przeszła naprawdę długą drogę w 2016 roku. Wasze opinie były kluczowe i pomagały kształtować doświadczenia, jakie chcieliśmy osiągnąć.

Niektórzy z Was pewnie zastanawiają się co to znaczy dla wersji konsolowych gry. Kiedy dołączyłem do zespołu, miałem plan aby H1Z1 zakończyło Wczesny Dostęp i wystartowało jednocześnie na trzech platformach. Pracując nad harmonogramem, wszystko zostało zaplanowane na letnia premierę tej gry. Byliśmy wówczas tak podekscytowani ideą zagrania w H1Z1: King of the Kill na PS4 i Xbox One. Gdy zaczęliśmy jednak realizować plan, okazało się, że był on zbyt ryzykowny. Byliśmy zbyt rozproszeni próbując naprawić różne obszary gry, a jednocześnie pracować nad wersjami na konsole. Stało się jasne, że aby osiągnąć sukces, trzeba zredukować liczbę zmiennych w tym równaniu.

W efekcie tego, zadecydowałem o wstrzymaniu prace nad wersjami na konsole i skoncentrowaniu się w 100% na wersji na PC. Była to trudna decyzja, ale wydaje mi się, że słuszna. Dzięki temu byliśmy w stanie dokonać niezbędnych zmian w mechanice walki, pojazdach, stworzyć nową mapę oraz dopracować wiele różnych obszarów gry.

Co to oznacza dla premiery tej gry na Xbox One i PS4? Tak szybko, jak wystartujemy z grą na PC, skupimy się na pracach, aby grę tę wprowadzić na konsole. Nie chcę obiecywać dokładnej daty, ponieważ jesteśmy zobowiązani zrobić to najlepiej jak możemy nawet kosztem czasu. Będziemy Was informować o postępie prac poprzez listy producenckie oraz kanały społecznościowe.

Zerknijcie jak wyglądać będzie nowy interfejs!

20160825_h1z1-kotk-interfejs-3

Nowe funkcje na start gry

Teraz, gdy mamy za sobą już daty wydania gry, to chce powiedzieć kilka słów o niektórych nowych funkcjach.

Punktacja

Naprawdę wspaniała funkcja, która zostanie uruchomiona w dniu premiery. Będzie ona dostępna w doświadczeniu solowym gracza i opierać się będzie na końcowej pozycji oraz ilości zabitych graczy. System został zaprojektowany w taki sposób, aby być prawdziwą miarą sukcesu, zamiast opierać się tylko na ogólnej liczbie zabitych graczy. Dzięki temu będziecie mieli natychmiastową informację o tym, czy ulepszyliście swoja grę oraz da Wam to możliwość porównywania wyników ze znajomymi.

Punktacja ta będzie także widoczna na Tablicach Liderów. Rankingi będą sezonowe i przez ten określony czas gracze będą mogli walczyć, strzelać oraz rozszarpywać się, aby osiągnąć jak najwyższą pozycję. Ogólne pozycja na Tablicach Wyników Liderów (Leaderboards) będzie ustalana na podstawie tego ile punktów zdobędziecie w meczach, jakie rozgrywacie.

Jesteśmy podekscytowani tą funkcją, jako że pomoże ona zintensyfikować poziom konkurencji w grze.

Arena (mapa Z2) na serwerze testowym od 2 września

Już 2 września Arena zastąpi mapę Z1 na serwerach testowych. Nadal pracujemy nad poprawieniem niektórych błędów oraz optymalizacją, ale jest ona gotowa do przeprowadzenie pierwszych wielkich testów.

Turniej Invitational będzie rozgrywany na Arenie, więc podejrzewam, że uczestnicy będą trenować swoje umiejętności oraz uczyć się nowej mapy. Będziemy także przeprowadzać liczne testy, zwołując przy okazji graczy.

Wrześniowy Skirmish

Z uwagi na wiele próśb, wracamy we wrześniu do popularnej rozgrywki: Snajperki i Strzelby. Zagrajcie, aby zebrać cztery unikalne nagrody.

No i co o tym myślicie? H1Z1: King of the Kill jest gotowe na premierę? Jesteście podekscytowani? Myślicie, że premiera coś zmieni?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB oraz do poczytania o innych survivalach oraz grach z trybem Battle Royale.

Poprzedni artykułCzyżby nadszedł czas pożegnania z FireFall?
Następny artykułPiloci Elite: Dangerous w końcu znaleźli statek obcych!
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Dieselowski

Serio jest ktoś kogo interesuje ten badziewny i nudny tryb?
Ta gra umarła szybciej niż no mans sky.

Joe Rachitynowy

oj słyszałem, że akurat ten tryb jest całkiem popularny i nowatorski. Do tego powstało dużo podobnych gier czerpiących z tej produkcji. Nie zmienia to faktu, że sama gra mnie w ogóle nie pociąga ale jednak dane sprzedaży robią swoje