Nieuchronnie zbliżamy się do bliżej nieokreślonej jesiennej daty premiery Edengrad na Steam Early Access i do obecnej wersji gry trafiły kolejne zmiany, które mają ją ulepszyć.
Poza licznymi zmianami technicznymi, ekipa Edengrad wprowadziła do gry mechanikę blokowania ciosów oraz znacznie ulepszyła interfejs użytkownika. Na minimapie będą widoczne lokalizacje, do których powinien udać się gracz wykonujący misje, a nowe paski życia i wytrzymałości są bardziej czytelne. Zmiany nie ominęły także misji dostępnych grze, które to podzielone zostały na zadania główne oraz poboczne, a do tego wprowadzono możliwość wyboru i podejmowania decyzji, co pozwoli na odblokowanie różnych ścieżek fabularnych oraz nagród za ich wykonanie.
Ale najlepsze informacje zachowałam na koniec. Otóż grafika w Edengrad w końcu naprała kolorów i wygląda o niebo lepiej.
No i co o tym myślicie?
Nieźle, nieźle. Na obrazkach wyglada super. Kolejna pozycja do pilnej obserwacji
Może jestem inny, ale stara grafika podoba mi się bardziej.
Niebo może i lepiej wygląda, ale reszta zdecydowanie straciła. Szczególnie widać to na drugim zdjęciu: pustynia to pustynia – ma być żółto i piaskowo – a tu nagle ktoś założył okulary z niebieskimi szkłami.
No i te okulary chyba jakieś takie niezbyt dobrze dobrane, bo na starych zdjęciach wszystko jest wyraźne, a na nowych jakieś takie rozmyte i jakby za mgłą.
Pustynie są różne, na tych amerykańskich aż tak żółto nie jest, ale na nowych na pewno przydałoby się trochę pomarańczu, jak patrze na nowe to wygląda ciekawiej, stare mają zwężony zakres kolorów i nic nie przyciąga uwagi.
Co do wyrazistości to panowie na pewno to dopracują, różne monitory to i różne kontrasty 😉
Ja napiszę tylko jedno …… „czekam”