Choć ostatnia aktualizacja nadal jest w trakcie prac korekcyjnych, jak chociażby wczorajszy Hotfix, który naprawił parę problemów związanych z błędami graficznymi, to wcale nie znaczy, że ekipa PlanetSide 2 nie myśli już o kolejnych zmianach.
Ostatnie dni były zwłaszcza bogate w krótkie informacje przekazywane przez jednego z bardziej wokalnych członków zespołu PlanetSide 2 – Wrel’a.
Najpierw, wypuścił lakoniczną wiadomość o tym iż ekipa przygląda się ZOE.
Made heavy changes to ZOE today. Had a fun conversation about possible replacements, but made more sense to fix it in the end. #planetside2
— Wrel (@WrelPlays) September 15, 2016
Umiejętność ta, to okryta złą sławą zdolność wpadania w bersekerski szał dla MAX’a Vanu. Była ona swego czasu uważana za przesadnie dobrą. Ech ręka do góry, jeśli jeszcze pamiętacie te czas gdy wszędzie biegały MAXy Vanu… No cóz, te czasy minęły bezpowrotnie i ZOE jest obecnie w stanie całkowitej bezużyteczności. Miejmy nadzieje, że planowane poprawki nieco ją ulepszą.
Jeszcze kurz nie opadł i trupy nie spłynęły rzeką, a Wrel ponownie zapowiedział zmiany – tym razem dotyczące Valkirii.
Squad Logistics refunded/removed, Valkyrie will squad spawn by default. Change should make it into next big update. #planetside2
— Wrel (@WrelPlays) September 15, 2016
Wygląda na to, że od kolejnej aktualizacji moduł Squad Logistics, który umożliwia odradzanie się bezpośrednio na pojeździe, ma być standardowym wyposażeniem Valkirii. Zmiana ta została przyjęta przez społeczność PlanetSide 2 z zadowoleniem, chociaż nie brakuje malkontentów uważających, że może to zmienić balans sił w powietrzu.
Jeśli myśleliście, że jedna wiadomość dziennie to i tak dużo, to zdziwicie się ponownie. Mianowicie wystarczyło parę godzin by Wrel ponownie, zrzucił bombę na graczy PlanetSide 2.
Dildar change explained in a screenshot. Little more nuanced than that, but you get the point. #planetside2 pic.twitter.com/odc0QfEQlC
— Wrel (@WrelPlays) September 15, 2016
Motion spotter, przezywany ze względu na swój kształt „dildarem”, od dawna był przedmiotem dyskusji pomiędzy graczami, a developerami. Wielu graczy uważa, że jest zdecydowanie zbyt potężny, gdyż podaje pełną informacje o ruchu przeciwnika i to w każdym momencie.
Na podstawie tych opinii, kolejna aktualizacja zmieni nieco jego działanie. Od teraz ma on działać na zasadzie zwykłego Recon Toola, podając tylko śladowe informacje o pozycji przeciwnika dla sojuszników i tylko Infiltrator będzie miał pełną informacje na temat lokacji przeciwników.
I tu też otwarta została puszka Pandory, ponieważ wiele zorganizowanych squadów wyraziło swój protest przeciwko zabraniu ich ulubionej zabawki i zaczęło snuć fatalistyczne wizje upadku wszelkich taktycznych akcji w PlanetSide 2.
Uderzenie orbitalne już na PTS
I to tyle informacji z ostatnich 24 godzin, a w Ameryce dopiero zaczynają się budzić, więc strach się bać jakie informacje czekać będą na nas w dniu dzisiejszym. Nie wiadomo też, co jeszcze może przyjść devsom do głowy zwłaszcza, że wiele rzeczy wciąż czeka w kolejce na wprowadzenie:
- Rocklet rifle – nowy tool dla Light Assault’a
- Hackowanie pojazdów
- Nowe elementy konstrukcyjne, w tym bombardowanie orbitalne
- Nowy wygląd biolabów
- i wiele innych zapowiedzi…
Oto jak wyglądać będzie nowy Biolab
A co Wy sądzicie o tych zapowiedzianych zmianach? Dobrze słyszeć nad czym pracują developerzy czy też tylko rozbudza to w graczach oczekiwanie i niepotrzebne dyskusje?
P.S. Dzięki Rachityn za pomoc!
Podobają mi się te zmiany. Ale chciałbym teraz wiedzieć, kiedy będzie podwójny xp za rocznicę otwarcia PS2
Rocznica jest w listopadzie? 🙂
Znowu pierdoly zamiast usunac lattice i przywrocic stary wyglad kontynentow…
Dzięki, pamięć zawodzi. Myślałem, że będzie gdzieś we wrześniu.
Ktoś wie gdzie można znaleźć najnowszą mapę z wydajnością HIVE?