Fani PlanetSide 2 mogą rozpocząć świętowanie, gdyż na serwer testowy tej gry trafiła spora aktualizacja, a wraz z nią mnóstwo zmian i nowości.
Zacznijmy od nowego LMG: Naginata, który na przeznaczony jest na średni zasięg. Oprócz tego nowe pancerze: Havoc, Sigma i Darkstar dla A, HA, Medyka oraz Inżyniera. No i coś, co może ucieszyć fanów New Conglomerate: Freedom Fighter Helmet, czyli nakrycie głowy z pierwszych posterów reklamujących ta grę.
Z innych rzeczy to balans pojazdów, piechoty oraz jednostek MAX. Poniżej najważniejsze zmiany, a szczegóły znajdziecie na forum:
- Balans pojazdów
- Valkyrie
- Usunięto linię certyfikacyjną Suad Logistsics i zwrócono punkty Cert
- Wieżyczki strzelca obracają się o 360 stopni
- Zmiany w broniach:
- Aphelion VEX-4
- Aphelion VEX-4H
- Proton II PPA
- Proton II PPA-H
- MR11 Gatekeeper
- MR11 Gatekeeper-H
- Enforcer ML65
- M96 Mjolnir
- M96 Mjolnir-H
- C75 Viper
- G40-F Ranger
- Valkyrie
- Balans piechoty
- Zmiany w Zauważaczu Ruchowym (nazwa opatentowana by Rachityn), czyli Motion Spotter
- Ujawnianie przeciwników co 1.5 sek
- Zasięg zmieniony z 25/25/30/30/50 na 30/35/40/45/50 metry
- Tylko Infiltrator otrzymuje informacje w ruchach przeciwnika na bieżąco
- Zmiany w broniach
- Zasięg obrażeń został zbalansowany dla wszystkich karabinów szturmowych i LMG
- Zmiany w Zauważaczu Ruchowym (nazwa opatentowana by Rachityn), czyli Motion Spotter
- Balans MAX
- Flak Armor zwiększa odporność na miny przeciwczołgowe
- Charge – usunięto i Cery zwrócono
- Dodano nową zdolność dla wszystkich MAX: Emergancy Repair (Napraa Awaryjna)
- Naprawia 20% HP MAX przez 12 sek
- ranga I: można uzyć co 60 sek
- ranga II: co 57
- ranga III: co 54
- itd
- ranga VI: co 45 sek
- Zmieniono Zealot Overdrive Engine (ZOE)
- Zadawane obrażenie zwiększane o 10%
- Otrzymywane obrażenia zwiększone o 20%
- Zużywa energię i można włączyć/ wyłączyć
- Energia odnawia się po 60 sek
- ranga I trwa 16 sek
- ranga II: 18 sek
- ranga V: 25 sek
Oczywiście to nie wszystkie zmiany. Warto wspomnieć o tym, że wyrzutnie rakiet NC otrzymały nowy wygląd, podobnie jak wieżyczki Prowlera. Po więcej informacji zapraszam na forum. Na ta chwilę nie wiadomo, kiedy zmiany te trafią na serwery Live.
Oprócz tego w plikach gry można już znaleźć wzmianki o kolejnej, czwartej już, paczce rocznicowej dla PlanetSide 2, w skład której będą wchodzić kamuflaże, dekale, SMG frakcyjne i pewnie jeszcze jakieś niespodzianki.
Co dokładnie zmienili w wieży prowlera? Ma ktoś jakiś screen?
Podpinam się pod pytanie – prowlery to moje ulubione czołgi i jestem ciekaw co zmieniają
Niewielka zmiana wyglądu wieży Prowlera, która powoduje, że wygląda mniej jak grzybek z Mario.
Naginata… Wygląda ciekawie, ale nie jestem przekonany do tego LMG tak do końca.
Zmiany w Feniksie są dobre, będzie to w końcu użyteczna broń na ten dystans (300 metrów).
MAX ma teraz ciekawą umiejętność… Ale jak próbowałem zadać sobie obrażenia to odkryłem fajną rzecz:
1. Weź 5 chłopa.
2. Na VRT rzućcie po 5 min p-panc i po 4 C4 w jedno miejsce.
3. Niech jeden zmieni się w MAXa i wejdzie na ten stos.
4. Wysadźcie wszystko.
5. ???
6. Profit!
Jakoś nikt nie wspomniał o battle eye. Instaluje się wraz z aktualizacją klienta serwera testowego.
Naginata: Ma większy damage i RPM od Polaris, ale samo Polaris jest bardziej celne i ma więcej ammo w magazynku (100 a nie 90 jak w naginata). Zastanowię się czy to kupić. Ma swoje zastosowanie, jak polaris czy NS15M – do polowania w terenie otwartym.