Tak jak wcześniej zapowiadano, Chris Wynn – producent wykonawczy H1Z1: King of the Kill, zamieścił kolejny list skierowany do graczy, w którym podzielił się informacjami dotyczącymi kolejnej aktualizacji, przeciążonych serwerów EU, oszustów oraz rozpoczęciem kolejnego sezonu testowego.

Tak naprawdę to chciałabym zacząć od końca tego listu, bo wiem że wielu czytelników czeka na te informacje z niecierpliwością.

Wygląda na to, że w końcu doczekamy się wymiany Airdrop Ticket na skrawki!

Wymianę zaplanowano na kolejną aktualizację, jaka trafi na na serwery Live.

Pierwotnie wymiana nastąpić miała we wrześniu 2016, ale z przyczyn technicznych wielokrotnie była opóźniana. Mam nadzieję, że ekip H1Z1: King of the Kill poradziła sobie w końcu ze wszystkimi problemami i wymiana ta zostanie faktycznie przeprowadzona. Przypominam, że zgodnie z wcześniejszymi informacjami 1 Airdrop Ticket wymieniony zostanie na 100 skrawków.

A skoro przy skrawkach jesteśmy, to warto dodać, że ekipa H1Z1: King of the Kill już w przyszłym tygodniu zaktualizuje Scrapyard. Dodane zostaną do niego bowiem skórki z takich skrzynek jak: Marauder, Vigilante, Mercenary, Showdown (2015) oraz Ronin.

Filmik z nowymi skórkami znajdziecie tutaj.

No to zacznijmy teraz od początku.

AKTUALIZACJA – 25 styczeń

Ekipa H1Z1: King of the Kill planuje wprowadzić kolejną aktualizację do gry już w przyszłym tygodniu – w środę, 25 stycznia. Serwery testowe zostaną zaktualizowane i udostępnione graczom już dzisiaj.

Oto czego możecie się spodziewać:

  • Przeładowanie – naprawiono wszystkie znane problemy związane z przeładowaniem broni.
  • Końcowy ekran meczu – ekran ten będzie teraz pokazywał informacje związane z tym kto Was zabił.
  • Wyrzucanie gracza z pojazdu – gracze nie powinni być już wyrzucani z pojazdu bez możliwości poruszenia (podejście nr 3? – Kinya).
  • Nieskończona ilość miejsca w ekwipunku – naprawiono ten exploit.

Do gry trafi także kilka innych poprawek, które powinny działać i devsi proszą o pomoc w ich testowaniu:

  • Spamowanie kucania – do animacji dodano opóźnienie związane z tym jak szybko postać powraca do pozycji stojącej, a celownik, kamera i animacja są z tym zsynchronizowane.
  • Blokowanie postaci podczas kucania w bliskiej odległości do obiektów – postacie powinny ponownie być w stanie wstać.
  • Emotki – naprawiono emotki tak, że nie można ich używać w czasie wykonywania innej czynności, takie jak na przykład strzelanie i zbieranie łupów, które od tej pory zawsze są przerywane. W kolejnej aktualizacji znajdzie się poprawka uniemożliwiająca przypisywanie emotek do tych samych klawiszy do jakich przypisane są inne czynności.

20161122-h1z1-kotk

SERWERY EU

W ostatnim miesiącu gracze europejscy wielokrotnie skarżyli się na olbrzymie problemy związane z wydajnością gry, lagami, czy nawet niemożnością zalogowania.

Zgodnie ze słowami ekipy H1Z1: King of the Kill, tytuł ten przyciągnął w ostatnim czasie olbrzymią ilość graczy – a im więcej graczy, tym bardziej obciążone serwery.

Chcę przeprosić za problemy, pracujemy nad lepszym rozwiązaniem sprzętowym, które powinno w niedługim czasie poprawić ta sytuację. Gra cieszy się olbrzymia popularnością w Europie i jesteśmy skupieni aby ulepszyć obsługę tego regionu.

W przyszłym tygodniu będziemy wdrażać zmiany w oprogramowaniu z zamiarem zmaksymalizowania możliwości wszystkich serwerów. Po tym przełączymy region na nowe serwery i zobaczymy, jak będą się one sprawować.

Warto dodać, że zgodnie ze słowami Chrisa Wynna, w ciągu najbliższych tygodni udostępniony zostanie także europejski serwer testowy.

W przyszłym tygodniu nastąpi także zmiana w funkcjonowaniu serwera testowego H1Z1: King of the Kill. Na ta chwilę, jest on praktycznie cały czas dostępny – poza momentami kiedy wyłączany jest celem wprowadzenia zmian. Nowy plan zakłada, że serwer testowy będzie włączany tylko w określonym czasie, kiedy ekipa H1Z1 będzie je monitorować,  tak aby jak najwięcej osób mogło przetestować zmiany i dzięki temu testy stana sie bardziej efektywne.

h1z1-king-of-the-kill-sezony-babagra-pl

PRE-SEZON 3

25 styczeń to także dzień, kiedy zakończony zostanie pre-sezon 2 i rozpocznie się kolejny sezon testowy.

Wszystkie osoby, które rozegrały 10 meczy solo zaliczonych do Top 10, utrzymają widoczna wyżej skórkę na strzelbę, pasująca do plecaka będącego nagrodą za pre-sezon 1.

Dlaczego pre-sezon 3, a nie jak wcześniej zapowiadano, rozpoczęcie oficjalnych sezonów rankingowych? Dlatego, że po raz kolejny wprowadzono sporo zmian.

Pierwsza z nich jest nowa wartość punktowa za zajęcie miejsca oraz za zabójstwa innych graczy. Chcemy bardziej nagrodzić agresywność. Końcowa pozycja nadal najbardziej się liczy, ale gracze otrzymają więcej punktów za zajęcie innych graczy niż do tej pory.

Nagrodą za pre-sezon 3 najprawdopodobniej będzie emotka, ale tym razem będzie się ona różnić w zależności od osiągniętego poziomu w rankingu. Szczegółowe informacje na temat pre-sezonu  podane zostaną w późniejszym czasie.

Dodatkowo ekipa H1Z1: King of the Kill dodała licznik zabójstw, który widoczny będzie na ekranie oraz ikona związana z osiągniętym poziomem w rankingu.

Nadchodzi nerf pojazdów

PRACE

Oto lista błędów nad poprawieniem których pracuje obecnie ekipa H1Z1: King of the Kill:

  • Pojazdy – automatyczne przyspieszanie i utykanie;
  • Odrzut – to błąd kiedy broń wróciła na centralną pozycje szybciej niż celownik, dzięki czemu gracze przez pewien moment mogą strzelać bardziej dokładnie;
  • Przedmioty do rzucania i czułość myszki – po rzuceniu i przejściu na ADS (aim down sight), pojawia się problem z czułością myszki;
  • Drzwi – drzwi są otwarte dla jednego gracza, podczas gdy dla innego są zamknięte.

No i co o tym myślicie Panie i Panowie? Były to informacje, na które czekaliście, czy też spodziewaliście się innych?

 

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

4 KOMENTARZE

  1. Fajnie, że chce Ci się to tłumaczyć, pisać, ale prawda jest taka jak już raz pisałem. Dużo obietnic a wszyscy tługo terminowi gracze wiedza jak to bedzie wyglądać/

  2. Nie wiem co Oni maja do kucania ;x lepiej niech „kobre” ogarna 😉 mam nadzieje ze licznik zabojstw bedzie mozna wylaczyc 😉 a reszta na plus.

  3. Systematycznie co pół roku daje tej grze szansę i rezygnuje po 20 minutach… Aktualizacji prawie nie widać a większość czasu poświęcają trybowi dla którego gry nie kupiłem w dniu premiery..

Comments are closed.