Kolejna aktualizacja zawitała do polskiego MMORPG Gloria Victis, a wraz z nią nowy model zamku, nowe wydarzenie w centrum Stoneholm, buffy dla zdominowanej nacji, czy też nowe efekty dźwiękowe interfejsu.
Bezpieczeństwo wśród masywnych kamiennych ścian i za wzmocnioną bramą; odgłosy toastów i zapach pieczeni wypełniające wielką salę; ściany udekorowane tkaninami, bronią i sztandarami rodów – zamek, z którego każdy magnat byłby dumny. Teraz możecie taki mieć! Sprawdźcie najnowszą aktualizację Glorii Victis i cieszcie się posiadaniem twierdzy godnej waszej potęgi wraz z nowym, w pełni możliwym do rozbudowy budynkiem głównym! Ach tak, oczywiście nie zapomnijcie pokazać go waszym paskudnym sąsiadom!
Od kilku dni w grze dostępna jest funkcja rozbudowywania głównego budynku w sześciu osadach, które można przejmować: Leaktown, Twinfall, Seaclaw, Scarsdale, Warownia Zakonu Pierwotnej Wiary oraz w Zamku Audunstede. Gracze mogą nie tylko zbudować te czteropiętrowe budowle od podstaw, ale i ulepszać je dodając nowe moduły, takie jak chociażby machikuły, dachy, wzmocnione wrota, czy też banery frakcji, która jest w posiadaniu tego miejsca. Dodatkowo, jeśli przechwytująca ten teren gildia ma już zaprojektowany własny herb, także i on pojawi się na banerach znajdujących się w danej osadzie.
Oto najważniejsze zmiany, jakie trafiły do gry w zeszłym tygodniu:
- Wprowadzono nowy model w pełni możliwego do rozbudowy budynku głównego w sześciu lokacjach
- Dodano nowe wydarzenie odbywające się w ostatnio dodanej lokacji w centrum Stoneholm
- Dodano dodatkowych strażników do obozów oblężniczych, którzy pojawiają się gdy miasto położone po stronie jednej z nacji jest pod kontrolą wroga
- Dodano kowali NPC w fortach Ostatniej Linii Obrony
- Dodano możliwość interakcji z NPC nie posiadającymi dialogów – po interakcji odezwą się
- Dodano nowe buffy dla zdominowanej nacji w przypadku 70% oraz 85% flag kontrolowanych przez wrogów by zredukować przewagę jednej nacji
- Dodano nowe efekty dźwiękowe interfejsu
Poprzednie aktualizacje Gloria Victis wprowadziły do gry nowe lokalizacje, jak chociażby zniszczony i opuszczony zamek położony na wzgórzu otoczonym przez górski potok i urwiska. Oprócz tego ekipa Black Eye Games zapełnia świat nowymi wydarzeniami, zarówno tymi lokalnymi, jaki i tymi globalnymi, w których gracze konkurują z przeciwną frakcją o cenne nagrody.
Twórcy Gloria Victis nawiązali także, do wyczekiwanej od dawna modernizacji systemu walki oraz nowych animacji.
Wiemy, że przeróbka systemu walki i nowe animacje zapowiadane są od dawna i społeczność staje się co najmniej niecierpliwa. Także małe pocieszenie dla Was: szlifujemy. To długi, acz nagradzający proces, gdy polepszamy drobne szczegóły jeden za drugim, by wyeliminować błędy i nabrać pewności, że walka i ruch dadżą świetne odczucia. Członkowie zespołu odpowiedzialnego za walkę pracują bez wytchnienia. Niestety, taka jest natura rozwoju gry: każdy system, w szczególności główne mechaniki, muszą być wielokrotnie dopracowane, by uczynić je perfekcyjnymi – dlatego zabiera to tak wiele czasu. Z drugiej strony – to już faza szlifowania! Intensywnie debugujemy i wykonujemy wewnętrzne testy. Gdy tylko będzie to możliwe podzielimy się z Wami konfrontacją starego i nowego systemu.
Zapowiada się coraz ciekawiej 🙂